Passi tarvitaan mutta ei muuta. Toissa kesänä kun olin siellä autolla niin tutkivat tullissa auton läpikotaisin ja piti olla vakuutusyhtiön green cardit yms. mukana että pääsi maahan auton kanssa. Nyt elokuussa kun tuli taas ajeltua pärnuun niin tilasin green cardin ja vakuutusyhtiöstä sanottiin että sitä tarvitaan vielä.aplfi wrote:Älkää nyt enää levittäkö tätä perätöntä huhuaLede wrote:Viro on nykyään EU-maa periaatteessa ei tarvittaisi passiakaan, mutta se on hyvä olla mukana.![]()
Viro liittyi EU:hun MUTTA EI Schengenin sopimukseen. Virossa tarvitaan edelleen passi
Tullissa sitten kattoivat ainoastaan passit ja niitäkin ehkä 5sekuntia ja toivottivat hyvää matkaa... eli kyllä aikalailla on asiat muuttunu ihan tullimuodollisuuksissakin, mikä on ihan hyvä asia. Viime vuonna meni viron tullissa 40min, tänä vuonna n. 5min vaikka jonot olivat pidempiä.




