Hit kwijt door verwijderen user
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Ralf
- Euro-Master
De regels voor fakers op ebt zijn:
Eerst een mailtje om te vragen te stoppen met fake en echt door te gaan, als dat na een lange tijd niet helpt en dat persoon door blijft gaan worden de biljetten verwijderd.
Je kunt het ook zo zien dat je eerst verkeerde informatie had en het nu recht is gezet dus nu klopt.
Want wat heb je aan een hit die op die plek helemaal niet geweest is?
Eerst een mailtje om te vragen te stoppen met fake en echt door te gaan, als dat na een lange tijd niet helpt en dat persoon door blijft gaan worden de biljetten verwijderd.
Je kunt het ook zo zien dat je eerst verkeerde informatie had en het nu recht is gezet dus nu klopt.
Want wat heb je aan een hit die op die plek helemaal niet geweest is?
- DrGreenTom
- Euro-Expert
Er is toch niemand die dat betwist ???MM8_NL wrote: Gewoon mijn mening geven, daar gaat het om. Mag toch nog wel in Nederland?
ik snap echt niet waarom je dàt steeds maar weer herhaald ?
Ik denk dat de kern eerder is of die hit écht was. Aangezien Avij beslist heeft alle biljetten uit de database te halen, lijkt die kans me behoorlijk klein.
ik persoonlijk -maar ik kan natuurlijk enkel voor mezelf spreken- zou zo'n 99% zeker valse hit liever kwijt dan rijk zijn.
Liever 10 vogels in de lucht dan 1 die mijn terras volschijt
Ja en zéker op een forum. Daarbij ben je vrij in de keuze voor vrijetijdsbesteding en of EBT daar deel van uitmaakt (en in welke mate) is geheel aan jou. Ik voor mij zou liever denken en zoeken naar mogelijke oplossingen, maar dat is dan ook weer persoonlijk.MM8_NL wrote:Gewoon mijn mening geven, daar gaat het om. Mag toch nog wel in Nederland?
Klinkt meer als een verandering van vestigingsplaats FVS...FotoVideoStore wrote:Heb je dan iets tegen "ons" hollanders of tegen de werkwijze van EBT ; actie snap ik dus dan niet???
@Ralf/FVS: overigens zijn de PM's ervoor als je meer persoonlijke info te weten wilt komen, het lijkt me verder voor dit topic niet relevant.
- MM8_NL
- Euro-Master
Inderdaad een wijziging van vestigingsplaats, dat ziet HNL goed.HNL wrote: Klinkt meer als een verandering van vestigingsplaats FVS...
@Ralf/FVS: overigens zijn de PM's ervoor als je meer persoonlijke info te weten wilt komen, het lijkt me verder voor dit topic niet relevant.
Verder laat ik mij niet dwingen tot politieke uitspraken, dus sluit dit topic maar, want er is gezegd wat er gezegd moest worden. uch.
- Rubbie_nl
- Euro-Regular
MM8_nl je bent gewoon slachtoffer geworden van een faker. Misschien moet je slachtoffer hulp bellen.
http://www.slachtofferhulp.nl/
Ik vind dat je er overdreven zwaar aan tilt. Dat is mijn mening. Dit kan iedereen gebeuren. Het is niet de schuld van EBT maat van die @#*! THC.

Ik vind dat je er overdreven zwaar aan tilt. Dat is mijn mening. Dit kan iedereen gebeuren. Het is niet de schuld van EBT maat van die @#*! THC.
Ik ben best wel fanatiek in het ingeven van biljetten en hits zijn voor mij ook belangrijk. Authentieke dan wel te verstaan.
Maar als moderator doe je het waarschijnlijk toch nooit naar de zin van een ieder.
Eerder dit jaar zijn we Senior kwijtgeraakt omdat fakers niet verwijderd werden. Nu raken we MM8 kwijt omdat ze verwijderd worden.
Dus twee gewaardeerde leden die om totaal uiteenlopende redenen opgeven.
Jammer......
En hier spreekt geen waardering uit voor degenen die in hun vrije tijd deze site onderhouden. Deze reacties verdienen ze niet.
Maar als moderator doe je het waarschijnlijk toch nooit naar de zin van een ieder.
Eerder dit jaar zijn we Senior kwijtgeraakt omdat fakers niet verwijderd werden. Nu raken we MM8 kwijt omdat ze verwijderd worden.
Dus twee gewaardeerde leden die om totaal uiteenlopende redenen opgeven.
Jammer......
En hier spreekt geen waardering uit voor degenen die in hun vrije tijd deze site onderhouden. Deze reacties verdienen ze niet.