Hit kwijt door verwijderen user

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Hit kwijt door verwijderen user

Post by MM8_NL »

Even een dieptepunt van mij hier vermelden. Niet alles is rozengeur en zonneschijn hier bij EBT.

Ben je opeens een hit kwijt omdat mensen denken dat zij alles weten. Ik zou niet weten wat er verkeerd is met mijn hit met The hit collector.

Toevallig mijn biljetnummer ingeven, dat is haast onmogelijk wiskundig gezien.

IK denk er diep over na om er maar mee te stoppen, zo is het niet echt leuk meer.

Edit: nieuw topic van gemaakt // HNL
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Zo iemand MM8_NL kunnen uitleggen, waarom zijn hit met The hit collecter is geannuleerd.
Venga
Euro-Master
Euro-Master

Post by Venga »

MM8_NL wrote:Ben je opeens een hit kwijt omdat mensen denken dat zij alles weten. Ik zou niet weten wat er verkeerd is met mijn hit met The hit collector. Toevallig mijn biljetnummer ingeven, dat is haast onmogelijk wiskundig gezien. Ik denk er diep over na om er maar mee te stoppen, zo is het niet echt leuk meer.
Ik raad je sowieso aan om dit aan te kaarten in het Suspicious notes and users-topic in het Engelse deel. Er zijn wel vaker gemodereerde hits teruggedraaid.
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

MM8_NL wrote:Even een dieptepunt van mij hier vermelden. Niet alles is rozengeur en zonneschijn hier bij EBT.

Ben je opeens een hit kwijt omdat mensen denken dat zij alles weten. Ik zou niet weten wat er verkeerd is met mijn hit met The hit collector.

IK denk er diep over na om er maar mee te stoppen, zo is het niet echt leuk meer.
Het is inderdaad niet leuk als er een hit van je gewist wordt omdat het is ingevoerd door een notoire faker.

Maar ik vind dat je te heftig reageert op deze kwestie. Kijk eens naar de suspicious notes and users thread op t forum en beweer dan nog eens dat van The Hit Collector het merendeel echte biljetten zijn.

Misschien is jouw biljet wel een van de weinige biljetten die echt zijn. Dat valt helaas niet meer te achterhalen. Ik vind het totaal terecht dat alle biljetten van deze $#@^%#-gebruiker gewist zijn.

Soms moet je gewoon een voorbeeld stellen voor andere fakers en zodoende is alles van The Hit Collector gewist. Ik sta daar totaal achter.

Het zou zonde zijn als je door deze kwestie EuroBillTracker de rug toekeert. Je bent tenslotte ook al zo lang lid sinds 30 januari 2002 en usernummer 311.

Kortom ik kan je niet tegenhouden om te stoppen maar het zou jammer zijn als je deze faker ook nog eens de eer geeft ook een van de eerste gebruikers er uit te werken.
The Hit Collector zal zich rot lachen.

Groetjes,

BaliBennie
Venga wrote:Ik raad je sowieso aan om dit aan te kaarten in het Suspicious notes and users-topic in het Engelse deel. Er zijn wel vaker gemodereerde hits teruggedraaid.
Alle biljetten van The Hit Collector zijn gewist. Dus hier valt volgens mij niks terug te plaatsen naar ongemodereerd want de invoer van hem bestaat niet meer. Dus is het slechts 1 x ingevoerd op het moment. En wel door MM8_NL.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
Rufes
Euro-Master
Euro-Master

Re: Hit kwijt door verwijderen user

Post by Rufes »

MM8_NL wrote:
Zullen we dat maar niet doen
cornjac
Euro-Master
Euro-Master

Post by cornjac »

Blijven volhouden toch maar MM8_NL. Die verloren gegane hit komt zo als een echte hit met een goede EBT-er weer bij je terecht.

Cornjac :roll: Amsterdam
€€F
Euro-Master
Euro-Master

Post by €€F »

Kop op MM8_NL ....

Als een faker deze schade aan richt , gaat het met de wereld de verkeerde kant op...

Think positive ; EBT is too much fun..

Zie het als een staaf-gooier bij een voetbalwedstrijd ; ook hier worden de verkeerden vaak gestraft (spelers , ander publiek , club) ... maar we blijven de club wel een warm hart toedragen !
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Een hit kwijt raken is nooit leuk. Maar voor mij persoonlijk is het beter geen hit dan een hoogstwaarschijnlijk fake hit :? .
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

De arrogantie van sommigen om te oordelen over anderen is íets wat mij totaal niet bevalt. Typisch Nederlands! :(

Natuurlijk weet ik dat hij niet alles netjes deed, ik kan namelijk lezen, en lees het forum dus ook, maar om gelijk anderen daar het slachtoffer van te laten worden, is echt absurd.

Als kleine user heb je dus in EBT totaal geen rechten, maar wel enkele 'super'-users de hand boven het hoofd houden. Jij moet maar doen wat zij willen zeker ook in dit forum. Constant is er censuur. :evil:

Voorlopig geen biljetten meer van mij.
€€F
Euro-Master
Euro-Master

Post by €€F »

Spijtig MM8_NL ... kost ons allen op den duur hits...

schrijf je de nummers in de tussentijd dan wel op??

my stats
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

FotoVideoStore wrote:Spijtig MM8_NL ... kost ons allen op den duur hits...

schrijf je de nummers in de tussentijd dan wel op??
Hits? Die worden toch verwijderd.

Opschrijven? Waarom dan? Kost alleen maar tijd en papier.
DrGreenTom
Euro-Expert
Euro-Expert

Re: Hit kwijt door verwijderen user

Post by DrGreenTom »

MM8_NL wrote:
mjah,

als je begint met serials in te geven, is dat wiskundig helemaal niet "haast onmogelijk" :?

ik weet dat Avij niet licht over de beslissing heengaat om een user te verwijderen, als hij dat wél doet heeft hij daar een bijzonder goede reden voor.

Lees : de kans dat jou hit ook écht een hit was, lijkt me bijzonder klein, omdat The Hit Collector dat hitbiljet waarschijnlijk nooit in handen heeft gehad.

Toch een kleine nuance dus :wink:
(al is het natuurlijk niet leuk)
Liever 10 vogels in de lucht dan 1 die mijn terras volschijt
€€F
Euro-Master
Euro-Master

Post by €€F »

MM8_NL wrote: Hits? Die worden toch verwijderd.
Nou... ik heb 17 hits ; niet 1 is er verwijderd.

HAD ik met THC een hit gehad , en WAS deze verwijderd...
DAN had ik mijn fun niet laten bederven door hem..

Er zijn nog zo'n kleine 5000 ACTIEVE users die het wel goed doen en het wel leuk vinden...(en 45000 INACTIEVE schat ik...)

my stats
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

FotoVideoStore wrote: Er zijn nog zo'n kleine 5000 ACTIEVE users die het wel goed doen en het wel leuk vinden...(en 45000 INACTIEVE schat ik...)
Offtopic:
Volgens mij zit je er verder naast dan je denkt ;)
Er zijn veel meer actieve leden!
Blue is the color that makes people wild!
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

MM8_NL wrote:Natuurlijk weet ik dat hij niet alles netjes deed, ik kan namelijk lezen, en lees het forum dus ook, maar om gelijk anderen daar het slachtoffer van te laten worden, is echt absurd.
Ik kan mij niet voorstellen dat er bewust gebruikers van EBT benadeeld worden. Je zou aan avij kunnen vragen (op basis van de gegevens van verwijderde gebruiker) of het aannemelijk lijkt dat de hit echt was of niet. Maakt de hit deel uit van een serie opeenvolgende serienummers: dan ben je verlost van een valse hit. Is dat niet het geval, dan zou er gekeken kunnen worden naar een andere oplossing.

Voor de rest zijn alle EBT'ers waardevol, of ze nu veel of weinig biljetten ingeven. Volgens mij maakt het in deze situatie ook geen moer uit of die hit van jou is geweest, van mij, bhoeyb, ans, Mark Visser, ... , of wie dan ook.
Locked

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”