Geld afhalen in andere banken

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ik had het inderdaad bij de KBC geprobeerd dus volgende keer maar de Fortis :wink:
redrabbit
Euro-Master
Euro-Master

Post by redrabbit »

Ik heb gemerkt dat er nu in bijna alle banken, zelf in de kleinste kantoortjes, nu reclame staat dat je er geld kan afhalen maakt niet uit van welke bank je kaart is.

Deze automaten staan altijd binnen (achter een deur waarbij je je bankkaart nodig hebt om ze te openen, voor/na de openingsuren) nu vraag ik me wel af of je die deur kan openen met een kaart van een andere bank? Of dat je alleen geld kan afhalen daar als de deur open is :?
bhoeyb NLI

Post by bhoeyb NLI »

Bij mij gaat de deur steeds open :lol: .
groentje
Euro-Master
Euro-Master

Post by groentje »

Euhm, iemand hield de deur open voor mij, ik heb dus niet kunnen uittesten of het zou lukken...
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

redrabbit wrote:Ik heb gemerkt dat er nu in bijna alle banken, zelf in de kleinste kantoortjes, nu reclame staat dat je er geld kan afhalen maakt niet uit van welke bank je kaart is.

Ik hoop echt dat ze dat ook in Nederland gaan doen. Dan kan ik namelijk nog meer biljetten opnemen :D:D Of heb je het hier over de geldautomaten? Dat kan al heel lang in Nederland, maar dat is helaas nog niet onbeperkt
redrabbit
Euro-Master
Euro-Master

Post by redrabbit »

Fons wrote:
redrabbit wrote:dat je er geld kan afhalen maakt niet uit van welke bank je kaart is.
Ik hoop echt dat ze dat ook in Nederland gaan doen. Dan kan ik namelijk nog meer biljetten opnemen :D:D Of heb je het hier over de geldautomaten?
De automaten. In de kantoren willen ze je niet als je geen klant bent. Maar daar heb ik niet veel last van :D Ben je klant? "Jaja" of "Euhm ik weet het niet zeker" volstaat meestal, als ze het al vragen (dit gebeurt slechts 20% van de tijd)

Automaten waren hier vroeger enkel voor klanten, nu ook voor niet klanten. Enkel de buiten automaten waren al voor iederen.
De Slak
Euro-Master
Euro-Master

Post by De Slak »

Ik heb vandaag mijn KBC-bankkaart eens uitgeprobeerd in een ING-kantoor. Het lukte om geld af te halen, maar enkel :note-20: en :note-50: , de :note-5: is enkel voor ING klanten. :(
groentje
Euro-Master
Euro-Master

Post by groentje »

Tja, ze willen natuurlijk toch een voordeel behouden voor hun klanten, hé.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”