Geld afhalen in andere banken
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- redrabbit
- Euro-Master
Ik heb gemerkt dat er nu in bijna alle banken, zelf in de kleinste kantoortjes, nu reclame staat dat je er geld kan afhalen maakt niet uit van welke bank je kaart is.
Deze automaten staan altijd binnen (achter een deur waarbij je je bankkaart nodig hebt om ze te openen, voor/na de openingsuren) nu vraag ik me wel af of je die deur kan openen met een kaart van een andere bank? Of dat je alleen geld kan afhalen daar als de deur open is
Deze automaten staan altijd binnen (achter een deur waarbij je je bankkaart nodig hebt om ze te openen, voor/na de openingsuren) nu vraag ik me wel af of je die deur kan openen met een kaart van een andere bank? Of dat je alleen geld kan afhalen daar als de deur open is

redrabbit wrote:Ik heb gemerkt dat er nu in bijna alle banken, zelf in de kleinste kantoortjes, nu reclame staat dat je er geld kan afhalen maakt niet uit van welke bank je kaart is.
Ik hoop echt dat ze dat ook in Nederland gaan doen. Dan kan ik namelijk nog meer biljetten opnemen

- redrabbit
- Euro-Master
De automaten. In de kantoren willen ze je niet als je geen klant bent. Maar daar heb ik niet veel last vanFons wrote:Ik hoop echt dat ze dat ook in Nederland gaan doen. Dan kan ik namelijk nog meer biljetten opnemenredrabbit wrote:dat je er geld kan afhalen maakt niet uit van welke bank je kaart is.:D Of heb je het hier over de geldautomaten?

Automaten waren hier vroeger enkel voor klanten, nu ook voor niet klanten. Enkel de buiten automaten waren al voor iederen.