Geld afhalen in andere banken
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- querty
- Euro-Master in Training
Geld afhalen in andere banken
Ik dacht dat je vanaf 1 juli geld kon afhalen in andere banken hier in België? Ik heb alle banken in Bree geprobeerd en nergens kon ik geld afhalen. Is er iemand die weet of dit systeem nog niet werkt? Of gaat het er ooit wel komen?
Ah, look at all the lonely Euronotes. Where do they all come from? (The Beatles, Eleanor Rigby)
Carpe Ico
Carpe Ico
-
- Euro-Master
ik als Nederlander kon niet terecht bij de Dexia bank in Belgie wel bij grote filialen, ook de Belgische en Zwtserse stadsbanken of hele kleine regionale banken hebben volgens mij geen aansluiting bij Cirrus of Maestro of hoe die systemen ook heten, Blijf proberen en laat die biljetten over de wereld uitwaaieren.
- hailtotheking
- Euro-Master
Met mijn Europas krijg ik overal geld.
Wel echt balen dat jullie geen flappen kunnen tappen!!
Wel echt balen dat jullie geen flappen kunnen tappen!!

http://game.desert-operations.nl/?recru ... d=d29ybGQx" onclick="window.open(this.href);return false; <== klik link en speel/Click and play
- querty
- Euro-Master in Training
Wel nu is het mogelijk bij de KBC, ING België en Dexia. Binnenkort ook bij Fortis. Alleen weet ik niet of je met je kaart ook buiten de openingsuren in de andere banken kan geraken. Dat is mij niet duidelijk.
Ah, look at all the lonely Euronotes. Where do they all come from? (The Beatles, Eleanor Rigby)
Carpe Ico
Carpe Ico
Blijkbaar gaat het nu allemaal snel, zelfs bij Fortis. Lees: http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 0064060203querty wrote:Binnenkort ook bij Fortis.
- computerfreak
- Euro-Expert
Deze middag ben ik tijdens het sluitingsuur van mijn Dexia gaan testen of ik er binnen kon met mijn AXA-kaart! JA dus!querty wrote:Wel nu is het mogelijk bij de KBC, ING België en Dexia. Binnenkort ook bij Fortis. Alleen weet ik niet of je met je kaart ook buiten de openingsuren in de andere banken kan geraken. Dat is mij niet duidelijk.
Ik ben gisteren bij de ING in Genk geweest. Dexia is normaal mijn vaste bank.
En kon er zonder probleem geld uit de atm halen
Vandaag ga ik de Fortis en KBC in Lommel uittesten.
Is toch leuk als je ergens anders geld kunt halen.
Hopelijk valt er ooit een hit met een biljet gehaald bij een andere bank.
Davy29
En kon er zonder probleem geld uit de atm halen

Vandaag ga ik de Fortis en KBC in Lommel uittesten.
Is toch leuk als je ergens anders geld kunt halen.
Hopelijk valt er ooit een hit met een biljet gehaald bij een andere bank.
Davy29