Vlaamse meeting: 18 december 2005 én mei 2006
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- BaliBennie
- Forum Moderator
Ik ben er zeker bij op beide dagen. Dit kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan.
Twee weken geleden was ik voor het eerst even kort in Leuven voor een sollicitatie enkele kilometers buiten de stad. En ik moet zeggen dat het een mooie stad is met veel uitstraling. Ik was zowiezo al van plan om Leuven nog eens te bezoeken voor een langer bezoek.
Deze kerstmarkt met Finnish-style meeting spreekt me dan ook zeer aan. Ik zal zelf toch wel al eerder komen om de kerstmarkt uitvoeriger te bezoeken. Die is immers al om 11 uur geopend.
De meeting in mei is een thuiswedstrijd. Daar verheug ik me zeer op en kan ik natuurlijk niet verstek laten gaan.
Twee weken geleden was ik voor het eerst even kort in Leuven voor een sollicitatie enkele kilometers buiten de stad. En ik moet zeggen dat het een mooie stad is met veel uitstraling. Ik was zowiezo al van plan om Leuven nog eens te bezoeken voor een langer bezoek.
Deze kerstmarkt met Finnish-style meeting spreekt me dan ook zeer aan. Ik zal zelf toch wel al eerder komen om de kerstmarkt uitvoeriger te bezoeken. Die is immers al om 11 uur geopend.
De meeting in mei is een thuiswedstrijd. Daar verheug ik me zeer op en kan ik natuurlijk niet verstek laten gaan.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Ter verduidelijking: Meeting Finnish Style is een meeting kort op voorhand georganiseerd en dat bestaat uit enkel gezellig samen zijn en babbelen met collega EBT-ers tijdens een etentje of een drankje. Zo'n meeting duurt dus maar een avondje en niet de ganse dag! In ons geval gaan we eerst nog even over de kerstmarkt wandelen om een beetje kerstsfeer op te snuiven
- !Pretfles!
- Euro-Master
Leuven is niet zo ver van Mechelen,
misschien kom ik ook wel, maar ik kan dat nu nog niet beloven.
misschien kom ik ook wel, maar ik kan dat nu nog niet beloven.
My Flickr
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
Personal Blog
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
('.)_('.) webpage to help him gain world domination.
-
- Euro-Regular
In mei zou ik wel heel graag willen komen, dus daar hou ik zeker ruimte voor vrij...
ik denk dat ik dan ook wel weer langs Almere en Huizen langsrij......
Ja, In Mei, dat zal vast wel lukken gaan...
En hopenlijk komen er hierdoor nog 2 aanmeldingen achteraan?
ik ben ook geheel in st nicolaas stemming:
(zie ginds komen Bootje en Petje weer aan!)
(gezellig naar België, ik zie het al staan!)
ik ben ook geheel in st nicolaas stemming:
(zie ginds komen Bootje en Petje weer aan!)
(gezellig naar België, ik zie het al staan!)
If you don't like traveling, just watch where your Eurobill goes and let the banknote do the travelling for you!!
hebben-en-houden wrote:In mei zou ik wel heel graag willen komen, dus daar hou ik zeker ruimte voor vrij...
Niet in december nog?
-
- Euro-Regular
Ik weet niet of ik iedereen kan meenemen, maar ik probeer zoveel mogelijk passagiers onderweg op te pikken, dus ook 1 van jullie of wie weet beiden kunnen misschien meerijden.....Fons wrote:
Ik zoek er ook nog een
ik denk dat 3 passagiers echt het maximum is!
En het ligt een beetje aan het volgende, ik had peter (almere) en bootje (huizen) in principe al een plekje beloofd........maar ik weet helemaal nog niet of ze allebei wel kunnen komen in Mei!
Mijn plan is overigens om in een jeugdherberg of iets dergelijks te overnachten, en zondag rustig aan terug te rijden.
Heeft iemand daarvoor nog tips?
Dan moet de meerijdende eurobilltracker er wel rekening mee houden dat ik dus pas zondag terugreis!
En ja, hoe leuk ik een spontaan finse en dus heel snelle bijeenkomst ook vind, de december datum redt ik helaas niet!
maar ik denk dat het een super initiatief is om voor beide weer het voortouw op je te nemen mreuro!
If you don't like traveling, just watch where your Eurobill goes and let the banknote do the travelling for you!!
Als het in het weekend van 27 mei is kan ik niet ivm verjaardag zusje.hebben-en-houden wrote:
En het ligt een beetje aan het volgende, ik had peter (almere) en bootje (huizen) in principe al een plekje beloofd........maar ik weet helemaal nog niet of ze allebei wel kunnen komen in Mei!
De andere weekenden moet ik even kijken of ik geen verjaardagen of zo heb. Zou wel jammer zijn als ik daardoor niet zou kunnen komen.
hebben-en-houden wrote:
Hoi Hebben-en-houden,
Ik ben in Mei zeker van de partij, dus ik wil graag bij je aanschuiven!
Hoi Hebben-en-houden,
Ik ben in Mei zeker van de partij, dus ik wil graag bij je aanschuiven!