tinka wrote:mja, niet fanatiek maar als ze een belangrijke match spelen supporter ik er toch voor
ik haat voetbal, ik woon vlakbij den bosuil en als er gespeeld wordt, waan je je op een slagveld, echt oorlogsgebied dan, waterkanonnen, overvalwagens en een hele dag sirenes, dag rustige zondag!
Pas maar op met al dat water! Straks worden alle biljetten nat en zijn de nummers niet meer te lezen... Of ze spoelen de goot in... Of mensen vergeten ze van schrik in te voeren... Of ze worden doormidden gespoten... Of er vallen dooien (kunnen ze ook niet meer invoeren...)Of... Of... (nou weet ik het ook niet meer).
meestal is het gewoon onnodig machtsvertoon, dit weekend hebben ze het waterkanon op een kroeg gezet met alle gevolgen van dien. als ze al eens begonnen met de flikken te selecteren, er is namelijk een keiharde kern die in zich speciaal opgeven voor zulke matchen. er zijn nu een paar koppen gerold, waarschijnlijk omdat ze de media iets moeten geven, omdat ze op verkeerde personen geklopt hebben. het is echt geen hersenspinsel dat als er een heel pak minder flikken op de voetbal zouden zijn er heel wat minder gevochten zou worden.