~LeuBs~ gaat HNL voorbij

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Johnyboy
Euro-Regular
Euro-Regular

~LeuBs~ gaat HNL voorbij

Post by Johnyboy »

Op dit moment (donderdag middag) scheel het nog slechts 639 biljetten.
Het gaat dus sneller dan ik ooit gedacht had.
Venga
Euro-Master
Euro-Master

Post by Venga »

Het verschil tussen de-jo en die ~LeuBs~ was donderdag anders ook nog maar 559 briefjes. Als de-jo dus even flink doortikt staat hij snel tweede. (Of derde, als hij ~LeuBs~ niet voorbij kan maar wel HNL inhaalt.)

Ik zou het -als Nederlander- natuurlijk jammer vinden als HNL zijn tweede plaats moet prijsgeven, en straks misschien ook nog de derde. Een land met zo'n groot aandeel in EBT heeft wat mij betreft een echte topper nodig. Een nationale trots!! Zijn de Belgen ook niet fier op bhoeyb??

Ik heb de indruk dat HNL simpelweg geen zin meer heeft om wekelijks honderden biljetten in te kloppen... qua Nederlanders heeft hij weinig concurrentie te duchten. Maar wil hij dan geen tweede blijven? :twisted:

Voor mij werkt het in elk geval anders: elk biljet dat ik in mijn handen krijg wordt ingevoerd! Ik zou ze nooit laten liggen omdat ik geen zin heb. Maar ja... voor mij is er dan ook nog wel een aantal plaatsen te stijgen op de ranglijst.
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

Ik kan me inderdaad voorstellen dat je na ruim 26.000 biljetten een beetje typ-moe wordt :? Maar ik zou het wel heel jammer vinden als onze nationale koploper terugvalt!! Hopelijk komen er dan snel anderen om die plek over te nemen... Dus kom op Vengaboys! Voer er vanavond nog eens 22.385 in! Zoveel is dat toch niet gevraagd? :D
querty
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by querty »

Natuurlijk zijn wij fier op bhoeyb. België boven!
tinka
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by tinka »

aan een 1oo biljetten per dag duurt het voor mij nog even voor ik bovenaan geraak
click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
querty
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by querty »

Eigenlijk zou HNL moeten blij zijn met die concurrentie daar om de tweede plaats. Bhoeyb heeft geen concurrentie.
VacuosOrchid
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by VacuosOrchid »

Op dit moment (donderdag middag) scheel het nog slechts 639 biljetten.
Het gaat dus sneller dan ik ooit gedacht had.

Nog slechts? als ik er 2 of 3 op een dag kan ingeven zal het veel zijn
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Vengaboys wrote:Ik heb de indruk dat HNL simpelweg geen zin meer heeft om wekelijks honderden biljetten in te kloppen...
Correct.
Thomas B wrote: Ik kan me inderdaad voorstellen dat je na ruim 26.000 biljetten een beetje typ-moe wordt :?
Correct :wink:

Zoals ik al eerder aangaf in een andere topic: de plek in de ranglijst doet me niet veel meer, het gaat mij puur om de hits en een biljetje meer of minder... We zullen uiteindelijk wel zien wie de langste adem heeft :twisted:

Maar geen droevenis hoor, ik zie het toch echt niet als 'nederlaag' als ik met honderden biljetten tegelijk wordt ingehaald :lol: .
Wouter1
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Wouter1 »

Ik denk dat HNL helemaal gelijk heeft. Het gaat om de continuiteit. De NL Top 50 heeft vooral in het midden segment de boel even flink aangewakkerd. Echter: HNL heeft niet veel met het midden segment te maken :wink:

Ik zie een zekere moeheid bij veel deelnemers, de veranderingen in de Top 50 worden kleiner, want moeilijker.

Het belangrijkste is dat we gewoon rustig doorgaan met z'n allen. Ik ben m'n naamgenoot al kwijt (zie andere post op het NL forum): Wouter lijkt te zijn gestopt na 400+ biljetten en 749 berichten :( :cry: .

Toch is/was hij een fantastisch voorbeeld van een een toewijde deelenemer die rustig bleef/blijft invoeren ondanks het feit, dat hij nou eenmaal niet aan veel biljetten kon/kan komen.
Want to know everything about German watches? JUST CLICK and go to the >>> GermanWatchesForum
Mr Euro
Euro-Master
Euro-Master

Post by Mr Euro »

Regelmatig een nieuwsbriefje uitsturen en sommige gebruikers gaan dan terug interesse krijgen... Als je bijvoorbeeld ziet wat de laatste nieuwsbrief heeft te weeg gebracht. Misschien heeft Emmem daar een beter beeld van, maar als ik me goed herinner zaten we voor het uitzenden van de nieuwsbrief rond 2500 biljetten gemiddeld per dag en erna ligt dat toch een stuk hoger. Volgens mij heeft dat te maken met het feit dat er oude gebruikers terug herinnert waren aan EBT en nu vlijtig terug aan het invoeren zijn gegaan. Ik weet er althans toch al een paar...
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master

Post by nodisch18 »

Mr Euro wrote:Regelmatig een nieuwsbriefje uitsturen en sommige gebruikers gaan dan terug interesse krijgen... Als je bijvoorbeeld zit wat de laatste nieuwsbrief heeft te weeg gebracht. Misschiens heeft Emmem daar een beter beeld van, maar als ik me goed herinner zaten we voor het uitzenden van de nieuwsbrief rond 2500 biljetten gemiddeld per dag en erna ligt dat toch een stuk hoger. Volgens mij heeft dat te maken met het feit dat er oude gebruikers terug herinnert waren aan EBT en nu vlijtig terug aan het invoeren zijn geslaan. Ik weet er althans toch al een paar...
Daar ben ik het helemaal mee eens. Inderdaad werd voor de zomer gemiddeld per dag een biljet of 2000 á 2500 ingevoerd. Momenteel zit het gemiddelde zo rond de 3500! Dat is een stijging van plus/minus 50%!!!!

Ook het aantal nieuw aangemelde gebruikers is drastisch gestegen. Voor de zomer mocht je dolblij zijn als er zich 20 mensen op een dag hadden aangemeld. Momenteel zijn er vaak dagen bij dat er minstens 40 nieuwe gebruikers zich hebben aangemeld! En dat allemaal sinds het miljoenste biljet en de nieuwsbrief.
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

Wouter1 wrote:Ik denk dat HNL helemaal gelijk heeft. Het gaat om de continuiteit. De NL Top 50 heeft vooral in het midden segment de boel even flink aangewakkerd. Echter: HNL heeft niet veel met het midden segment te maken :wink:
het midden segment en natuurlijk ook alle mensen onder de top 50...
die net eronder zitten..
Blue is the color that makes people wild!
Benighted
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Benighted »

Ik zou toch constant biljetten blijven posten, bhoeyb stond vroeger ook niet eerst, hij heeft ook iemand moeten verdrijven van die plaats denk ik (ik zit nog maar sinds augustus 2003 op de site, heb het vooraf niet kunnen volgen, helaas :?). Sorry voor Bhoeyb, ook geen persoonlijke aanval op hem ofzo, maar ooit zal hij toch wel verdreven worden van die plaats? Als je eerste kan staan maakt het misschien toch wel wat uit dat je die enkele 100-en biljetten niet hebt kunnen invoeren?

Ik doe dit ook voor mijn plezier, maar als ik de eerste plaats in het vizier krijg zou ik ook nog voor die eerste plaats gaan op legale wijze + voor de fun dan!
Ontdek het Antwerpse polderdorp Zandvliet: http://www.zandvlietdorp.be
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

B3n|ght3d wrote:Ibhoeyb stond vroeger ook niet eerst, hij heeft ook iemand moeten verdrijven van die plaats denk ik
de-jo stond indertijd eerste, denk ik ... of HNL.
Indertijd hebben we een hevige strijd geleverd om die 1e plaats :lol: ... en de beste won :twisted: :wink: ...
B3n|ght3d wrote:Sorry voor Bhoeyb, ook geen persoonlijke aanval op hem ofzo, maar ooit zal hij toch wel verdreven worden van die plaats?
Tja, wie weet ... door ~LeuBs~ of tinka misschien 8) ...
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

Och, een beetje spanning bovenin kan geen kwaad denk ik... En dan kijken of de beste weer wint :P Hoewel bhoeyb voorlopig al bewezen heeft dat niemand hem zal kunnen verslaan. Maar wat is de betekenis van 'voorlopig'???? :roll:
Last edited by Thomas B on Fri Sep 12, 2003 8:03 pm, edited 1 time in total.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”