Hoi Giberski, je hebt de groeten terug van ons...Balibennie, mr euro en hoppa en vrouw. Naar goede gewoonte is het weer gezellig. Redrabbit was er ook bij maar is na het eten vertrokken. Dus een kleine maar zeer fijne meeting..Dus een kleine maar zeer fijne meeting..Greetzz Craco.
Dus Redrabbit, waar blijven de foto's
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Hoi Giberski, je hebt de groeten terug van ons...Balibennie, mr euro en hoppa en vrouw. Naar goede gewoonte is het weer gezellig. Redrabbit was er ook bij maar is na het eten vertrokken. Dus een kleine maar zeer fijne meeting..Dus een kleine maar zeer fijne meeting..Greetzz Craco.
Dus Redrabbit, waar blijven de foto's
Hehe, staan op men digitale camera
Ja moest om 21.20 door, moest mijn trein halen best jammer want vond het echt heel tof.
Heb wel niet echt veel foto's, balibennie heeft de meeste gemaakt. Zal ze even uploaden
was best gezellig gisteren. Meeting Finnish style ligt me wel; geen al te grote groep zodat je ook een beter kontakt kan hebben met iedereen, ook al is de tijd veel korter.
Zoals altijd was BaliBennie niet van zijn fototoestel te scheiden, zal zijn foto's wel zien verschijnen in the gallery.
Nadat redrabbit vertrokken was zijn wij nog een tijdje blijven plakken maar toen het plots middernacht was en iedereen vandaag moest werken hebben we er maar een punt achtergezet.
Kijk al uit naar de volgende.
Last edited by hoppa on Mon Dec 19, 2005 5:33 pm, edited 1 time in total.
it is better not to say anything and let people doubt if you're stupid; then to speak and take the doubt away. - Mark Twain
Ook ik had een leuke avond. Time flies when you're having fun. Ik heb zo'n vermoeden dat dit soort Finnish Style meetings wel wat meer zullen opduiken. Ik zal alvast mijn bijdrage doen daarvoor
heb ergens in het forum gelezen dat hij naar familie is tot volgend jaar en dat hij nog geen tijd gehad heeft om enkele dingen te updaten, dus voor de foto's zullen jullie moeten wachten tot hij terug thuis is.
it is better not to say anything and let people doubt if you're stupid; then to speak and take the doubt away. - Mark Twain