5;2002;P****5967***;woltjer_eerste_r/p;2007-05-13 08:39:36;Norg;Netherlands;9331;R003H3;30448585
Welke topic is dit eigenlijk.
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Nee, in mijn voorbeeld zoals hierboven worden alle biljetten 1300 uit Limal bij deelgemeente Limal gevoegd en biljetten met 1300 Wavre bij Wavre.DrGreenTom wrote:dat is dus wat ik bedoelde met technisch onmogenlijk. die codes 1300 kunnen niet opgesplitst worden.yli wrote:Differentiatie hoeft niet enkel op postcode.DrGreenTom wrote:incompleet dat niet elke deelgemeente die bestaat ereffectief inzit klopt. Differentiatie was enkel mogelijk op postcode,
Bijvoorbeeld Wavre heeft 3 deelgemeentes en twee postcode :Stel dat er meer dorpen binnen postcode gebied 1300 vallen moeten die ook nog onderverdeeld worden.Code: Select all
1301=Bierges 1300;Limal=Limal 1300;Wavre=Wavre
Code: Select all
// Types:
// -post code ranges "00000,00000=name" (must be numbers)
// -single code "00000=name"
// -single code+name "00000;PlaceNameinCSV=name"
// -single name ";PlaceNameinCSV=name"

nou, om maar een voorbeeld te geven :yli wrote:Gewoon de officiële spelling gebruiken. In dat geval kan het voor enkele individuele users niet helemaal kloppen als je een foutieve spelling hebben gebruikt. Maar dat geldt uiteraard ook als ze een verkeerde postcode hebben gebruikt.
Wil je aan de 2739 gemeentes van 1961 komen, de huidige gemeentes met hun deelgemeentes zul je gebruik moeten maken van postcode èn plaats. Zo bestaan er 19 deelgemeentes met postcode 3700

ik raad je toch niet aan om tegen een Mollenaar uit Sluis te zeggen dat ie in Ginderbuiten woontyli wrote:Slecht voorbeeld, Mol heeft geen deelgemeentes
een deelgemeente is in het Belgiê van na de fusie an sich iets wat niet op zichzelf bestaat en op dezelfde hoogte mag geplaatst worden als een kern. Die kernen zijn in het geval van Mol eerder intuitief (hoewel, er staat wel degelijke een bordje met bv 'sluis' of 'millegem' enz)EDIT Als voorbeeld heb ik de deelgemeentes van Brabant Wallon en Brussel / Bruxelles in NIG codes gezet.
zie hier
In Waals Brabant kom ik op 116 (ipv 44) deelgemeentes uit
Het probleem ligt bij het prog. NIG .Ik heb ook de url veranderd naar .eu in (File -> Configuration -> EBT profile(URL) en gesaved. Maar bij het opstarten gaat hij automatisch terug naar .compackbell wrote:Naar de overgang naar eu doet mijn NIG het niet meer , na het invullen van de url,s gaat alles nog goed totdat ik hem op start verdwijnt het direct van mijn scherm en sta ik weer op de plaats van mijn documenten.
Ik heb alles zo gedaan als de oude NIG.
Wat zie ik over het hoofd b.v.d