Nakkisormi wrote:2 Alankomaat 530083
3 Suomi 529557
Nonniii.........
Noh, kun Atlantilta tulee kunnon hyökyaalto, koko Hollanti uppoaa... Mutta ihan ok, että pojat pistävät vauhdilla - jokainen niistä seteleistä on potentiaalinen osuma.
Nakkisormi wrote:2 Alankomaat 530083
3 Suomi 529557
Nonniii.........
Noh, kun Atlantilta tulee kunnon hyökyaalto, koko Hollanti uppoaa... Mutta ihan ok, että pojat pistävät vauhdilla - jokainen niistä seteleistä on potentiaalinen osuma.
Juu ei minua ainakaan haittaa. Enemmän vain mahdollisuuksia saada kansainvälisiäkin osumia. Tosin saavat merkata vielä pari miljoonaa seteliä ennen kuin niitä päätyy Joensuuhun...
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Klazu wrote: Tosin saavat merkata vielä pari miljoonaa seteliä ennen kuin niitä päätyy Joensuuhun...
Pitäisiköhän yrittää saada Venäjä rahaliittoon? Täällä näkyy nykyjään venäläisiä enempi kuin muita ulkomaanepattoja yhteensä...
Eilen oli huoltsikalla lauma nuoria venäläisiä mun edessä jonossa. Ostivat kauheat kasat ruokaa ja juomaa ja maksoivat ryppyisellä 20€:llä. Sain sen sitten itselleni mutta ei osumaa. Silti, mistä lie tullut sekin...
Muutenkin oli unelmareissu huoltsikalle. Niillä oli kassassa ~1000€ 50€:sina ja 5€:sia oli enää vain sormilla laskettava määrä. Ne suunnilleen rukoilivat mun viitosia joita kylvinkin sinne sitten 180€:llä. Hitto kun olis ollut enemmänkin mukana (kotona oli vielä pari sataa)! I just love Saturdays...
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Klazu wrote: Ostivat kauheat kasat ruokaa ja juomaa ja maksoivat ryppyisellä 20€:llä. Sain sen sitten itselleni mutta ei osumaa. Silti, mistä lie tullut sekin...
Klazu wrote: Ostivat kauheat kasat ruokaa ja juomaa ja maksoivat ryppyisellä 20€:llä. Sain sen sitten itselleni mutta ei osumaa. Silti, mistä lie tullut sekin...
Luultavasti Joensuusta.
Enpä tiedä. Oli P/X 20€:nen. Ei sentään mikään mahdottoman yleinen...
Hmh, jossakin vaiheessa eroa oli Suomen eduksi jo noin tuhannen setelin verran, mutta nähtävästi kisa ei olekaan vielä ohi. Nooh, seteleitä kirjaamaan vain, eiköhän se tilanne taas muutu
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Perhanan perhana.. olen pyrkinyt nyt vain vaihtamaan isoja seteleitä kun on rahaa vähän enemmän tuon auton hankkimisen takia.. muutenkin olen kyllästynyt kun vitoset ja kympit tuppaa oleen aina nykyään uusia.. voishan sitä joku päivä tässä taas täräyttää kunnon vitos nivaskan järjestelmään Sais tohon Kimmoonkin vähän hajurakoa
lupaan pitää viikonloppuna setelitalkoot kun taas täytyy palautua työpaikalle muutamaksi päiväksi. Josko saisi kolme-neljäsataa seteliä naputettua meitin hyväksi...
Jep, meikäläiselläkin loppuu loma tiistaina. Täytynee joka ilta jaksaa sata-parisataa seteliä näpytellä työpaikalla niin saadaan vähän rakoa kavennettua tai levennettyä, riippuen ihan senhetkisestä tilanteesta...