Ik ga binnen kort op vakantie naar Egypte , naar makadi bay.
Er wordt geadviseert om met dollars het visum te betalen, maar die boeken zijn nu een half jaar/ jaar oud, is het ondertussen zo dat de euro nu ook een gewilde munt eenheid is net als de dollar.
Voor de kosten hoef ik het niet te doen maar het is wel leuker om euro's terug tekrijgen in Egypte
olskie bolskie wrote:Ik ga binnen kort op vakantie naar Egypte , naar makadi bay.
Er wordt geadviseert om met dollars het visum te betalen, maar die boeken zijn nu een half jaar/ jaar oud, is het ondertussen zo dat de euro nu ook een gewilde munt eenheid is net als de dollar.
Voor de kosten hoef ik het niet te doen maar het is wel leuker om euro's terug tekrijgen in Egypte
Ik denk dat het allebei goed is, Als je dollars hebt dan kan je ze invoeren bij Where's George, de Amerikaanse versie van EBT
Daar zijn veel meer hits, een paar maanden geleden toen ik keek was er een biljet 12 keer in gevoerd.
Fons wrote:
Daar zijn veel meer hits, een paar maanden geleden toen ik keek was er een biljet 12 keer in gevoerd.
Misschien zijn ze belange niet streng, of sterker nog, misschien wordt er helemaal niet gemodereerd
Dacht ik ook al aan, maar het bestaat veel langer dan EBT en er zijn veeeeeeel meer users.
Maar ik denk wel dat het nep is,
Is die nieuwe 3-hit ok nep, ik vind het vreemd ik denk dta ie is geruild en weer terug gegeven.
olskie bolskie wrote:Ik ga binnen kort op vakantie naar Egypte , naar makadi bay.
Zo heb ik vorig jaar euro`s uitgegeven en weer terug gekregen uit de dominicaanse republiek; daar was de euro ook al gewild en natuurlijk ook leuk om weer in te voeren.
Ik ben vorige week naar Thailand geweest, en daar hadden zij blijkbaar liever euro's dan dollars...
Voor 1 dollar kreeg je 42.78 Bath, voor 1 euro maar liefst 44.17 Baht !
Ik rekende 1 dollar ongeveer als 1 euro, en 1 baht ongeveer als 1 oude Belgische frank.
Maar als ik elke keer mijn euro's wisselde, kreeg ik gewoon telkens een bonus van 10% !
(44.17 ipv 40.3399)
Tiger : Dutch, English, French, German
Little Spanish and Italian
Trying Finnish and Japanese
De dollar is in vrije val ... De Euro is al 30% gestegen.
We kunnen er ons vrolijk over maken ... maar volgens de Tijd zal de lange onderwaardering van de Euro nu aanleiding geven tot overshooting
(en bovendien is de Euro nog steeds ondergewaardeerd) ...
zodat men vreest dat de Euro wel eens naar 1,5 dollar zou kunnen gaan
(dat is nog 45% hoger dan vandaag)
Volgens de Duitse exporteurs ligt de pijngrens echter op 1,04 dollar, en deze is dus reeds overschreden
Een krimp van onze economie zou het gevolg kunnen zijn
De ECB zegt echter dat de dollarkoers onze conjunctuur slechts minimaal beïnvloedt ...
Ja, inderdaad Euro wordt duurder tov Dollar. Wat daar interessant aan is voor gewone mensen zoals wij is, dat reizen naar de Verenigde Staten nu wel interessant begint te worden. We krijgen nu meer dollars voor onze Euro's bijgevolg zijn de hotels en het leven ginder goedkoper... Let maar eens op hoe langer de Euro blijft stijgen, des te meer mensen zullen hun vakantie doorbrengen in Amerika.