Weinig nieuwe trackers

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

nodisch18
Euro-Master
Euro-Master

Weinig nieuwe trackers

Post by nodisch18 »

voor mijn gevoel zijn er sinds de site er vorig weekend uit lag een heel stuk minder nieuwe trackers bijgekomen, dan normaal was voordat de site er een paar dagen uit lag.

We moeten met zijn allen maar eens een media-offensief gaan beginnen!!
:wink: :wink:

Iemand ideeen...?
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page
"
Guest

Re: weinig neuwe trackers

Post by Guest »

nodisch18 wrote:voor mijn gevoel zijn er sinds de site er vorig weekend uit lag een heel stuk minder nieuwe trackers bijgekomen, dan normaal was voordat de site er een paar dagen uit lag.

We moeten met zijn allen maar eens een media-offensief gaan beginnen!!
:wink: :wink:

Iemand ideeen...?
Eerst zullen de foutmeldingen uit de site moeten zijn. Als ik op een (nieuwe) site zou komen met lege schermen die ik eerst zou moet vernieuwen, dan zou ik gelijk afhaken. Van ebt weten de huidige gebruikers wat er aan de hand is, maar nieuwe "trackers" nog niet.
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Misschien moet iedereen altijd de link van ebt onder z'n e-mail zetten, met een zin erbij van "Volg je eurobiljeten in hun sporen"
Dan gaan ze misschien wel door.

En dan ook invoeren...
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Het is wel gebleken dat die bugs veel nieuwe trackers ervan weerhouden hebben om zich aan te melden. Het aantal aanmeldingen begint nu (gelukkig) weer een beetje aan te trekken.
Tijd dus om op veel forums van weet-ik-veel-wat-voor-een-sites weer intensief te gaan adverteren en je complete adresboek te informeren over deze site. Is er niet iemand die een journalist van het één of ander in zijn of haar familie / vriendenkring heeft zitten? Of moeten we gewoon een keer een mega-advertentie in een ik-noem-maar-wat telegraaf zetten? Iemand een idee hoe we in het "breaking news" van CNN kunnen komen? Image
Skylimit
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Skylimit »

HNL wrote:Iemand een idee hoe we in het "breaking news" van CNN kunnen komen? Image
Kan er iemand een boeing besturen ? :roll:
Time is on our side ...
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

HNL wrote:Iemand een idee hoe we in het "breaking news" van CNN kunnen komen? Image
Laten we brieven met een wit poeder gaan rondsturen doorheen heel Europa met enkel onze url erop :wink: .
Tiger
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tiger »

Mja
ik vrees toch dat dat niet overal in goede aarde zal vallen....
Straks halen ze de site nog offline, omdat we een criminele organisatie zouden zijn, en waarschijnlijk hebben we dan ook nog banden met Bin Laden, Saddam Houssein, en Al Qaeda! :D
Tiger : Dutch, English, French, German
Little Spanish and Italian
Trying Finnish and Japanese :)
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Tiger wrote:Mja
ik vrees toch dat dat niet overal in goede aarde zal vallen....
Straks halen ze de site nog offline, omdat we een criminele organisatie zouden zijn, en waarschijnlijk hebben we dan ook nog banden met Bin Laden, Saddam Houssein, en Al Qaeda! :D
Ja LAP :!: Met al die leuke "namen" in je post zijn we zeker opgemerkt door de Amerikaanse internet-opsporingsdienst :evil: :wink: :lol:.
Nog meer promotie nodig :?:
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

bhoeyb wrote:Ja LAP :!: Met al die leuke "namen" in je post zijn we zeker opgemerkt door de Amerikaanse internet-opsporingsdienst :evil: :wink: :lol:.
Nog meer promotie nodig :?:
Hebben we toch wat bekendheid genoten. Maar wat voor middelen kunnen we gebruiken voor een beetje meer bekendheid? Overal een "signature" onder gooien is wat en op forums (waar het past) de link vermelden zal helpen, maar goed, het grotere werk is toch wat ingewikkelder. Kijk, aan nieuws van een overval die is opgelost door registratie bij EBT hebben we wat, maar goed, dat hebben we ook niet iedere week.
Misschien moet de ECB een cent subsidie geven voor elk ingegeven biljet bij EBT, dan werkt het wel. OK, ik draaf weer door, maar ben nieuwsgierig naar nieuwe vormen van reclame.
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Hé, wacht is even, in het afgelopen jaar hebben volgens mij ook "leden" van EBT eens een nieuwsbrief geschreven, kunnen we niet in overleg met Philippe dit weer op de rails krijgen? Sterker nog, dat we maandelijks zo'n ding de deur uit krijgen? Vertalers genoeg.
emmem
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by emmem »

HNL wrote:...maar ben nieuwsgierig naar nieuwe vormen van reclame.
Ik vind dat EBT nogal weinig in Weblogs of Blogs vermeld wordt.

Als iemand een goed Weblog kent, met veel bezoekers en zo'n counter die ook de referers naar dat weblog weergeeft, dan kun je het altijd hier ergens vermelden. Hopelijk kijkt die weblogger dan naar zijn referers en nog hopelijker schrijft ie een leuk stukje over EBT. Dat stukje over EBT kan dan hopelijkst door andere drukbezochte webloggers besproken worden waardoor, er dan toch enkele van die drukke bezoekers op EBT bankbriefjes beginnen registreren.

Of zoiets :?
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

emmem wrote: Ik vind dat EBT nogal weinig in Weblogs of Blogs vermeld wordt.
:oops: En voor de leek, ... wat zijn Weblogs of Blogs? :oops:
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Met andere woorden: als we 1000x per dag vanuit EBT naar CNN.com gaan, dan zien ze dat EBT eigenlijk best belangrijk is en krijgen we onze zin en komen we in "breaking news" ? Of zullen we iets kleinschaliger beginnen, bijvoorbeeld bij wat providers of regionale kranten?
wouter
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by wouter »

bhoeyb wrote:
emmem wrote: Ik vind dat EBT nogal weinig in Weblogs of Blogs vermeld wordt.
:oops: En voor de leek, ... wat zijn Weblogs of Blogs? :oops:
Dat zijn site's van mensen die op veel op het internet surfen en van interessante site de links op hun pagina vermelden

bv
http://weblog.fok.nl/ (ik zag hier zojuist iets door tiger over EBT gepost staan!)

http://forum.volkskrant.nl/weblog/

via http://weblog.pagina.nl/ kun je er een heleboel berijken
The Force is like Duck-tape, it has a dark side, a light side and it holds the universe together.
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

wouter wrote:http://weblog.fok.nl/ (ik zag hier zojuist iets door tiger over EBT gepost staan!)
Dat heeft precies gewerkt! Met gisteren en vandaag zijn er een stuk of 10 nieuwe NLders bij. Helaas heeft slechts ééntje 1 biljet ingegeven.
Tiger, je hebt jouw EBT-url toch gebruikt hé :?:
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”