Finse biljetten
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Finse biljetten
Gedurende nu bijna acht maanden heb ik ruim 900 biljetten ingegeven in EBT. Daartussen zat geen enkel Fins biljet. Die geraken blijkbaar moeilijk in ons land.
Tot nog toe heb ik één hit gehad. Ergens een Fins biljet ontvangen zou ik momenteel leuker vinden dan een tweede hit scoren! Maar we doen voort.
Tot nog toe heb ik één hit gehad. Ergens een Fins biljet ontvangen zou ik momenteel leuker vinden dan een tweede hit scoren! Maar we doen voort.
- Homerken
- Euro-Regular
Een fins biljet heb ik bij men 650 ingevoerde biljetten nog niet tegen gekomen. Ierland is nog zulk iets. Daar heb ik er nog maar twee van. Een heel erg versleten briefje van 5 euro en eentje van 20 euro.
Maar de finse biljetten vinden hun weg niet, overigens ook de munten niet
Maar de finse biljetten vinden hun weg niet, overigens ook de munten niet

Just write the URL on the note !!
-
- Euro-Newbie
Er bestaan (tot nu toe) ook geen Luxemburgse biljetten. Luxemburg heeft de biljetten van andere landen geïmporteerd.sergeverolme wrote:ik heb na 1000 biljetten 4 finse en vier ierse biljetten maar nog niets uit luxemburg
Maar zo na de wintersport zouden er wel weer meer buitenlandse biljetten in omloop moeten komen
En ik kom de laatste tijd ook veel Oostenrijkse biljetten tegen. Zal vast door de wintersport komen.
Zelf heb ik na 1404 biljetten 4 Finse en 7 Ierse biljetten gehad. En mijn ma had voordat ik bij Eurobilltracker kwam ook nog 3 ierse biljetten gehad. Best veel eigenlijk, als ik de voorgaande posts bekijk...

I've registered 190 notes. 123 of them are "from" Brussels, meaning that I've got them either from an ATM or when purchasing something. Of those 123 only 2 are of Finnish origin, and I remember receiving them from a restaurant near the European Parliament. Actually I got some Finnish, Austrian and Irish notes before any Portuguese ones, until an ATM in Paris was kind enough to spit out one for me.
(En sorry voor de taal...)
(En sorry voor de taal...)
Toch apart hoeveel geld er eigenlijk nog door je handen gaat in een jaar he
?
Is het niet wat om een één of andere standaard topic neer te zetten voor dit soort statistieken? Gewoon een topic, waarin iedereen (die dat wil), z'n statistieken kan delen met de andere gebruikers en deze regelmatig kan bijwerken middels de bijwerk knop? Dat voorkomt dat we in 80 topics 200 (dubbele) statistieken krijgen, terwijl het heel mooi en overzichtelijk in één topic kan

Is het niet wat om een één of andere standaard topic neer te zetten voor dit soort statistieken? Gewoon een topic, waarin iedereen (die dat wil), z'n statistieken kan delen met de andere gebruikers en deze regelmatig kan bijwerken middels de bijwerk knop? Dat voorkomt dat we in 80 topics 200 (dubbele) statistieken krijgen, terwijl het heel mooi en overzichtelijk in één topic kan

- nodisch18
- Euro-Master
Ontzettend goed idee!!
Ik zou zeggen maak een topic in de engelse sectie!
Misschien is het wel verstandig om er even duidelijk bij te vermelden wat de bedoeling is. Anders denk ik dat het toch al snel een discussie-topic gaat worden. Ik denk dat het wenselijk is als iedereen maar één post in dat nieuwe topic zal maken en dan inderdaad zoals HNL zegt door middel van de EDIT-button zijn eigen statistieken kan bijwerken.
Ik zou zeggen maak een topic in de engelse sectie!

Misschien is het wel verstandig om er even duidelijk bij te vermelden wat de bedoeling is. Anders denk ik dat het toch al snel een discussie-topic gaat worden. Ik denk dat het wenselijk is als iedereen maar één post in dat nieuwe topic zal maken en dan inderdaad zoals HNL zegt door middel van de EDIT-button zijn eigen statistieken kan bijwerken.
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page"
who don't travel only read the first page"
-
- Euro-Master
Re: Finse biljetten
de finse biljetten met de d/l code zijn die uberhaut nog wel eens gesignaleerd?
ik kom ze gewoon echt nooit meer tegen de laatste maanden...
1x
4x
3x
3/7
1x

Re: Finse biljetten
mrfeanfan wrote:de finse biljetten met de d/l code zijn die uberhaut nog wel eens gesignaleerd?
1x4x
3x
3/7
Zeker wel. Overigens tot nog toe mijn enigste.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-