Rättikauppa (eurobilltracker.com-paidat)
Rättikauppa (eurobilltracker.com-paidat)
Laitetaanko paitaan vain madalletun vitosen setelin kuvan päälle teksti Eurobilltracker.com kuten foorumin ylälaidassa. Jos saa mielipiteitä niin voin neuvotella paidan tekijä firman kanssa laitetaanko niin että kaikki tilaa firmasta.
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
- kirahvikoira
- Euro-Newbie

Re: Rättikauppa (eurobilltracker.com-paidat)
Mä tykkäisin jostain tällasesta:

Vois olla joko tollanen harmaa logo mustassa paidassa tai ihan harmaa paita jossa vaan teksti mustalla.
Mutta toi tassu ois joka tapauksessa kiva saada jossain muodossa mukaan, vaikka tää mun idea muuten unohdettaisiinki.
EDIT: Tarkemmin aatellen tää näyttää kyllä tosi tylsältä jopa mun omasta mielestä
Kelpaa ehkä nettifoorumin allekirjotukseen, niinku se mulla jossain on ollu, mut ei ehkä paitaan sittenkään...

Vois olla joko tollanen harmaa logo mustassa paidassa tai ihan harmaa paita jossa vaan teksti mustalla.
Mutta toi tassu ois joka tapauksessa kiva saada jossain muodossa mukaan, vaikka tää mun idea muuten unohdettaisiinki.
EDIT: Tarkemmin aatellen tää näyttää kyllä tosi tylsältä jopa mun omasta mielestä
Last edited by kirahvikoira on Wed Mar 25, 2009 9:05 pm, edited 1 time in total.
Ugh, olen puhunut.
Mikkelin miitissä oli avij:n kanssa juttua, että tuo tassunkuva pitäisi ehdottomasti jättää pois. En ny enää muista (olin silloin vielä vesiselväkirahvikoira wrote:
Mutta toi tassu ois joka tapauksessa kiva saada jossain muodossa mukaan,
Liittyiskö tähän:emppu wrote:Mikkelin miitissä oli avij:n kanssa juttua, että tuo tassunkuva pitäisi ehdottomasti jättää pois. En ny enää muista (olin silloin vielä vesiselvä)mitä kommervenkkejä siitä saattaa pukkaa jälkikäteen. avij selittänee miksi

Paitoja pitäis saada myös punaisena, logo sen mukaan... (silloin kävis musta teksti, mutta ei harmaata pohjaa)
Kas kas, paitaprojekti kyllä kiinnostaa! Laittakaahan tietoja, milloin pääsee edustamaan Berliinin kaduille. 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Teksti saisi olla ainakin selkeää tekstausta eikä kaunoon vivahtavaakaan.
Kuitenkin haluamme (luulisin), että ihmiset pystyvät vaivattomasti lukemaan tekstin. Tarvittaessa nopeastikin.
Entä kannattaisiko osoitteen lisäksi laittaa jotain muuta tekstiä? Vaikka esim. "jäljitä minut" tai muuta yhtä nerokasta.
Ja hetihän sieltä tuli se musta paita
Kuitenkin haluamme (luulisin), että ihmiset pystyvät vaivattomasti lukemaan tekstin. Tarvittaessa nopeastikin.
Entä kannattaisiko osoitteen lisäksi laittaa jotain muuta tekstiä? Vaikka esim. "jäljitä minut" tai muuta yhtä nerokasta.
Ja hetihän sieltä tuli se musta paita
- Annie_in_exile
- Euro-Master in Training

Vastarannankiiski tässä taas päivää. Onks toi http pakko olla kans? Mun mielestä se vaikeuttaa lukemista/muistamista, jos tommosen paidan sattuis jossain näkemäänkin. Ja kerrankin yllytän kansalaistottelemattomuuteen: tassulogo pitäis kyllä olla - on se kuitenkin sen verran erilainen kuin joku wolfskin, ja toisaalta sitten taas erilaisia tassulogoja on kuitenkin maailma puolillaan, ei yksi lisää mitään haittais.
Uskoisin että tämä firma miltä tilaan voisi selvittää onko tassulogo jonkun suojattu juttu, kunhan saadaan joku sopu minkälainen niin voin kysyä värivaihtoehdot. Firma on rockpaidat.com jolla on mielestäni tuon hintaluokan kohtuullisia paitoja. Saahan niitä tietenkin rahalla vielä parempiakin, mutta uskoisin että näkyvyyttä saa paremmin kun paidat ei maksa niin paljon kuin isojen bändien kiertuepaidat.
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
Tuohon 9€ hintaan täytyisi saada tingattua jo aika hyvälaatuinen paita. Laatu ei mielellään sellaista, että ensimmäisen pesun jälkeen urlia saa arvuutella ja saumat ovat tuhannen mutkalla...
Paita kiinnostaa täälläkin, vois ostaa jopa koko perheelle
Mulla vois olla myös kilpaileva firma josta voisin kysyä tarjousta.
---
EDIT: Nopeasti sain tarjouksen 8e/paita. Ja käsittääkseni ne on laadukkaita Fruit Loom paitoja. Kysyin valkoiselle t-paidalle 1-väripainatuksella. Mulla on kokemusta muutamasta paidasta kyseisestä puljusta ja niissä kyllä painatus pysyy ja paita on laadukas ja mukava päällä. Muda voi myös vahvistaa tämän havainnon
---
EDIT: Nopeasti sain tarjouksen 8e/paita. Ja käsittääkseni ne on laadukkaita Fruit Loom paitoja. Kysyin valkoiselle t-paidalle 1-väripainatuksella. Mulla on kokemusta muutamasta paidasta kyseisestä puljusta ja niissä kyllä painatus pysyy ja paita on laadukas ja mukava päällä. Muda voi myös vahvistaa tämän havainnon
My EBT statistics.
Jos kyse on vuoden 2006 BGR paidasta niin se on yksi mun lemppari paidoista, kuvassa juuri pesusta tulleena ja tätä paitaa on muuten pesty paljon. Tietysti pitää vähän moittia kun on jo muutaman vuoden käytön jälkeen revennyt kainalostaYippo wrote:Paita kiinnostaa täälläkin, vois ostaa jopa koko perheelleMulla vois olla myös kilpaileva firma josta voisin kysyä tarjousta.
---

http://entmuda.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Odottelin että jos tulisi yksimielisyyttä kuvasta/tekstistä paidassa. Itsekin ottaisin muutaman paidan jos jostain tilataan.
Jos paitoja tilataan, niin täällä olisi myös kiinnostusta. 
- arathorn
- Euro-Expert in Training

Juu kyllä minäkin paidan haluan, vaikka vasta tilasin yhden:
- Attachments
-
- bad decision - photo.jpg (10.19 KiB) Viewed 1476 times
"The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense." - Tom Clancy
My stats
My stats