Hoe komen jullie aan al die biljetten?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
sinope
Hoe komen jullie aan al die biljetten?
als ik het hier zo bekijk zitten er hier mensen die redelijk veel biljetten hebben per dag/week hoe doen jullie dat ?? gaan jullie niks anders doen da winkelen ofzo ? :p
mvg, sinope.be
mvg, sinope.be
Re: hoe komen jullie aan al die biljetten
We zijn gewoon allemaal miljonair! Zo simpel is datsinope wrote:als ik het hier zo bekijk zitten er hier mensen die redelijk veel biljetten hebben per dag/week hoe doen jullie dat ?? gaan jullie niks anders doen da winkelen ofzo ? :p
mvg, sinope.be
Nee ik vraag de biljetten van mijn ouders ook!
- emmem
- Euro-Master in Training

Er zijn er ook een paar die in de winkel zelf zitten en briefjes in ontvangst nemen.
Anderen werken in de bank, bij de post, aan het loket in de spoorwegen, wisselkantoren. Noem maar op. En dan voeren ze nog niet alle briefjes in die ze krijgen.
Ikzelf voer soms ook briefjes van familie en kenissen in (van wie ik weet dat ze geen EBT zijn). Regelmatig komt mijn vader me briefjes brengen, mar die geef ik later uiteraard dan wel terug.
Anderen werken in de bank, bij de post, aan het loket in de spoorwegen, wisselkantoren. Noem maar op. En dan voeren ze nog niet alle briefjes in die ze krijgen.
Ikzelf voer soms ook briefjes van familie en kenissen in (van wie ik weet dat ze geen EBT zijn). Regelmatig komt mijn vader me briefjes brengen, mar die geef ik later uiteraard dan wel terug.
Last track:.31-07-2007.:
- Homerken
- Euro-Regular

Mijn moeder doet één van de grootste acties voor Kom op tegen Kanker in België ... en daar komen veel biljetten bij kijken uiteraard
Maar het is inderdaad een enorm werk maar de hits die je scoort maakt echt ales goed.
Overige biljetten van vrienden, café, voetbal, ... kortom elk biljet in mijn portefeuille is geregistreed
Overige biljetten van vrienden, café, voetbal, ... kortom elk biljet in mijn portefeuille is geregistreed
Just write the URL on the note !!
Ik registreer al mijn biljetten en ook die van mijn ouders, ik ga ook vaak naar de geldautomaat om geld op te nemen, dan ga ik naar huis om de nummers op te schrijven en dan ga ik het geld weer terugstorten op m'n rekening.Homerken wrote:Mijn moeder doet één van de grootste acties voor Kom op tegen Kanker in België ... en daar komen veel biljetten bij kijken uiteraardMaar het is inderdaad een enorm werk maar de hits die je scoort maakt echt ales goed.
- olskie bolskie
- Euro-Regular

Ik noteer de biljetten van me werk, maar dat zijn er zoveel dat ik het niet red om ze allemaal tedoen
. Daar komt ook nog bij dat als het erg druk ik niet altijd zijn heb om de gegevens, later thuis, in tevoeren zodat ik nu al een aardig kladblokje vol heb
.
Probleem is wel dat ik de hete adem in me nek steeds heter voel worden wat betreft de top 50 want de biljetten die ik nu invoer zijn net genoeg om 45ste te blijven
Probleem is wel dat ik de hete adem in me nek steeds heter voel worden wat betreft de top 50 want de biljetten die ik nu invoer zijn net genoeg om 45ste te blijven
aantal biljetten
ik vraag gewoon aan iedereen of ze hun geld door me willen registreren, eerst kijken ze raar op maar meestal krijg ik ze wel, ik ben namelijk een kaartjes maniak en heb gewoonlijk ni veel geld op zak.
- Benighted
- Euro-Expert in Training

Ik registreer de biljetten van mensen die hier in het huis wonen. M'n moeder gaat dagelijks winkelen dus die heeft dan wel enkele nieuwe biljetten die ik kan registreren. Zelf probeer ik met het hoogste biljet dat ik bezit te betalen (m'n moeder doet het ook
) om zoveel mogelijk biljetten terug te krijgen.
Ontdek het Antwerpse polderdorp Zandvliet: http://www.zandvlietdorp.be
-
mrfeanfan
- Euro-Master

Re: Hoe komen jullie aan al die biljetten?
De laatste tijd is het drama met mijn biljetten. Winkeliers die ik had zijn failliet. Willen niet meer wisselen etc etc hoe is dat bij jullie? Ook een terugval in invoer?
- wally2cv
- Euro-Master

Ik heb een grote famile (4 broers en 4 zussen !) die mij regelmatig helpen , voorts ga ik ong. dagelijks wisselen in een krantenwinkel. vandaag of morgen staat mijn vakantiegeld op de rekening(haal ik bij de enebank en stort ik bij een ander) . Ik kan ook veel biljetten opschrijven in de kroeg, waar ik ook iedere vrijdag, zaterdag en zondag wissel . Vrijdag is het uitbetaling van de spaarkas en als ik alle biljetten mocht ingeven waren dit er meer dan 1000. Als ik ga tanken betaal ik cash en wissel ik de rest.
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Er is een topic van 11 jaar oud uit de kast gehaald.... Aan de tactiek is in ieder geval weinig veranderd.
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Zelfde user, andere dag...Fons wrote:Er is een topic van 11 jaar oud uit de kast gehaald.... Aan de tactiek is in ieder geval weinig veranderd.