Spel- en de volgende is? augustus
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Spel- en de volgende is? augustus
Spel- en de volgende is?
Dit spel is als eerste geïntroduceerd in de maand mei van 2009. In dit topic wordt de 4 de versie van het spel gespeeld.
De regels zijn iets veranderd ten opzichte van de 3 De versie.
Het spel loopt 1 maand van 1 augustus 00.00 uur tot 31 augustus 23.59
Regels:
1 Neem een biljet van iemand uit de BeNeLux dat net is ingevoerd ( max 12 uur geleden ) (die vind je hier http://nl.eurobilltracker.eu/notes/" onclick="window.open(this.href);return false;)
2 plaats het biljet in een nieuw bericht (niet quote)
3 Kopieer de stand vanuit het vorige bericht er onder.
----------------------------------------------------
Reageren:
- Reageert de persoon waar jij het biljet van hebt geplaatst het eerst, dan verdien jij (de plaatser) van het biljet 2 punten.
- De persoon die reageerd krijgt 1 punt
- Reageert iemand anders dan heeft niemand een punt.
Punten kunnen alleen behaald worden bij het meest recent geplaatste bericht. Het heeft dan ook geen nut te reageren op eerder geposte berichten.
Reageren gaat als volgt
1 Maak een nieuw bericht aan (niet quote)
2 Geef aan of jij de persoon was waar het biljet van was. (dit kan je doen door 'raak', 'punt' of iets dergelijks te typen.
3 Neem een nieuw biljet van een andere persoon en plaats het hier.
4 Kopieer de ranglijst en werk hem bij als dit nodig is.
----------------------------------------------------
Voorwaarden
1 Geen biljetten van je zelf hier neer zetten
2 Niet op je zelf reageren (geen 2 posts van de zelfde gebruiker achter elkaar)
3 Er dient minimaal 15 minuten gewacht te worden voordat er een nieuw bericht wordt geplaatst.
Met uitzondering van de persoon waarvan een link naar een van zijn biljetten is geplaatst.
Deze persoon mag ten alle tijden reageren.
4 Als persoon A een biljet van persoon B heeft geplaatst,
en persoon B als eerste heeft gereageerd mag persoon B geen biljet van persoon A plaatsen
5 als na 1 uur niemand reageert op het genomineerde biljet van persoon A dan mag persoon A een nieuw biljet nomineeren
----------------------------------------------------
Prijs
De winnaar is de persoon die na een maand de meeste punten heeft behaald. De winnaar krijgt via PM de nummers van 10 ongeregistreerde biljetten uit Merchtem . Deze biljetten worden vervolgens door mij uitgegeven . Bij een gelijke stand zal de persoon die als eerste het hoogste aantal heeft bereikt de winnaar zijn.
----------------------------------------------------
Scheidsrechter
Bij onenigheid dient er na eigen inzicht een oplossing te worden gezocht.
ik zal zodra er zich een 'probleem' voordoet zo snel mogelijk proberen te reageren. Vragen en opmerkingen zijn van harte welkom en kunnen doormiddel van een PM naar mij worden gestuurd
Dit spel is als eerste geïntroduceerd in de maand mei van 2009. In dit topic wordt de 4 de versie van het spel gespeeld.
De regels zijn iets veranderd ten opzichte van de 3 De versie.
Het spel loopt 1 maand van 1 augustus 00.00 uur tot 31 augustus 23.59
Regels:
1 Neem een biljet van iemand uit de BeNeLux dat net is ingevoerd ( max 12 uur geleden ) (die vind je hier http://nl.eurobilltracker.eu/notes/" onclick="window.open(this.href);return false;)
2 plaats het biljet in een nieuw bericht (niet quote)
3 Kopieer de stand vanuit het vorige bericht er onder.
----------------------------------------------------
Reageren:
- Reageert de persoon waar jij het biljet van hebt geplaatst het eerst, dan verdien jij (de plaatser) van het biljet 2 punten.
- De persoon die reageerd krijgt 1 punt
- Reageert iemand anders dan heeft niemand een punt.
Punten kunnen alleen behaald worden bij het meest recent geplaatste bericht. Het heeft dan ook geen nut te reageren op eerder geposte berichten.
Reageren gaat als volgt
1 Maak een nieuw bericht aan (niet quote)
2 Geef aan of jij de persoon was waar het biljet van was. (dit kan je doen door 'raak', 'punt' of iets dergelijks te typen.
3 Neem een nieuw biljet van een andere persoon en plaats het hier.
4 Kopieer de ranglijst en werk hem bij als dit nodig is.
----------------------------------------------------
Voorwaarden
1 Geen biljetten van je zelf hier neer zetten
2 Niet op je zelf reageren (geen 2 posts van de zelfde gebruiker achter elkaar)
3 Er dient minimaal 15 minuten gewacht te worden voordat er een nieuw bericht wordt geplaatst.
Met uitzondering van de persoon waarvan een link naar een van zijn biljetten is geplaatst.
Deze persoon mag ten alle tijden reageren.
4 Als persoon A een biljet van persoon B heeft geplaatst,
en persoon B als eerste heeft gereageerd mag persoon B geen biljet van persoon A plaatsen
5 als na 1 uur niemand reageert op het genomineerde biljet van persoon A dan mag persoon A een nieuw biljet nomineeren
----------------------------------------------------
Prijs
De winnaar is de persoon die na een maand de meeste punten heeft behaald. De winnaar krijgt via PM de nummers van 10 ongeregistreerde biljetten uit Merchtem . Deze biljetten worden vervolgens door mij uitgegeven . Bij een gelijke stand zal de persoon die als eerste het hoogste aantal heeft bereikt de winnaar zijn.
----------------------------------------------------
Scheidsrechter
Bij onenigheid dient er na eigen inzicht een oplossing te worden gezocht.
ik zal zodra er zich een 'probleem' voordoet zo snel mogelijk proberen te reageren. Vragen en opmerkingen zijn van harte welkom en kunnen doormiddel van een PM naar mij worden gestuurd
Re: Spel- en de volgende is? augustus
Ik zal dan maar de eerste posten.
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=66814986" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=66814986" onclick="window.open(this.href);return false;
- eddydevries
- Forum Moderator

- Posts: 20031
- Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
- Location: Rotterdam (NL)
- Contact:
Re: Spel- en de volgende is? augustus
En dit is de eerste raak.
(dat het door meerdere gevolgd zal worden....
)
Stand:
1. Steda : 2
2. eddydevries : 1
3. de rest van de BeNeLux : 0
Nieuw bijet: nu België
(dat het door meerdere gevolgd zal worden....
Stand:
1. Steda : 2
2. eddydevries : 1
3. de rest van de BeNeLux : 0
Nieuw bijet: nu België
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Re: Spel- en de volgende is? augustus
yep
1. Steda : eddydevries : 2
3 maarsy 1
4. de rest van de BeNeLux : 0
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=66815181" onclick="window.open(this.href);return false;
1. Steda : eddydevries : 2
3 maarsy 1
4. de rest van de BeNeLux : 0
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=66815181" onclick="window.open(this.href);return false;
- eddydevries
- Forum Moderator

- Posts: 20031
- Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
- Location: Rotterdam (NL)
- Contact:
Re: Spel- en de volgende is? augustus
Klein foutje in de:
Stand:
1. eddydevries : 3
2. Steda : 2
3. maarsy 1
4. de rest van de BeNeLux : 0
Stand:
1. eddydevries : 3
2. Steda : 2
3. maarsy 1
4. de rest van de BeNeLux : 0
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- eddydevries
- Forum Moderator

- Posts: 20031
- Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
- Location: Rotterdam (NL)
- Contact:
Re: Spel- en de volgende is? augustus
Mis!
Stand:
1. eddydevries : 3
2. Steda : 2
3. maarsy : 1
4. de rest van de BeNeLux : 0
Net ingevoerd
Stand:
1. eddydevries : 3
2. Steda : 2
3. maarsy : 1
4. de rest van de BeNeLux : 0
Net ingevoerd
Last edited by eddydevries on Sat Aug 01, 2009 8:27 am, edited 1 time in total.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Re: Spel- en de volgende is? augustus
mis !
nieuw : http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=66820750" onclick="window.open(this.href);return false;
nieuw : http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=66820750" onclick="window.open(this.href);return false;
- eddydevries
- Forum Moderator

- Posts: 20031
- Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
- Location: Rotterdam (NL)
- Contact:
Re: Spel- en de volgende is? augustus
Mis!
Stand:
1. eddydevries : 3
2. Steda : 2
3. maarsy : 1
4. de rest van de BeNeLux : 0
Net ingevoerd
Stand:
1. eddydevries : 3
2. Steda : 2
3. maarsy : 1
4. de rest van de BeNeLux : 0
Net ingevoerd
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- vermeer
- Euro-Master

- Posts: 13161
- Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
- Location: Groningen, The Netherlands
Re: Spel- en de volgende is? augustus
raak
Zandvoort aan Zee is afwezig
dan maar voor deze gaan met de ooievaar
http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=66823474" onclick="window.open(this.href);return false;
Zandvoort aan Zee is afwezig
dan maar voor deze gaan met de ooievaar
http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=66823474" onclick="window.open(this.href);return false;
- vermeer
- Euro-Master

- Posts: 13161
- Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
- Location: Groningen, The Netherlands
Re: Spel- en de volgende is? augustus
Voor een hit moet (mag) nmm een bonuspunt gegeven worden.
Re: Spel- en de volgende is? augustus
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination
- vermeer
- Euro-Master

- Posts: 13161
- Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
- Location: Groningen, The Netherlands
Re: Spel- en de volgende is? augustus
raak
binnenkort sta ik 27ste in Utrecht
Waalwijk
http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=66826339" onclick="window.open(this.href);return false;
binnenkort sta ik 27ste in Utrecht
Waalwijk
http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=66826339" onclick="window.open(this.href);return false;