Snel biljetten ingeven

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Benighted
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Snel biljetten ingeven

Post by Benighted »

Als ik bij de statistieken naar de laatst ingegeven biljetten kijk zie ik dat er enkele 5 of meer verschillende biljetten hebben ingevoerd op hetzelfde tijdstip (zelfs secondes zijn juist); is hier een speciale manier voor? of hebben die een speciaal programma voor gedownload?
Ontdek het Antwerpse polderdorp Zandvliet: http://www.zandvlietdorp.be
Mr Euro
Euro-Master
Euro-Master

Post by Mr Euro »

Hey,

Eens je 50 of meer biljetten hebt ingevoerd, dan krijg je een advanced formulier waar je per 20 kan ingeven. Je krijgt dit niet van de start omdat we wilden verkomen dat het te gemakkelijk zou zijn om vals te spelen.

Ciao,
Mr Euro
Benighted
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Benighted »

dank je voor de reactie ;)
nog 23 biljetten te gaan dus :) zal voor binnen een weekje ofzo zijn vrees ik.

Zijn er nog zo'n voordelen, kan ik bv zien welke biljetten andere users invoeren; nu kan ik enkel zien welke biljetten ik invoer, en het aantal van bepaalde biljetten?
Sneakster
Euro-Master
Euro-Master

Post by Sneakster »

Maar natuurlijk, ga naar:statistieken en klik: biljetten
Daar zie je alle ingevoerde biljetten, je kunt ook nog uitsorteren per land. :wink:
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

In aanvulling hierop: als je ook de aantallen per waarde etc wilt hebben, dan moet je even op je gebruikersnaam klikken, of bij je 'Account Details' kijken.
Benighted
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Benighted »

Heb vandaag m'n 50e biljet ingegeven en nu kan ik er meerdere ingeven, heb vandaag ook de FAQ nog eens herlezen en daar stond het ook in, vorige keer niet gezien :oops:

HNL wrote:In aanvulling hierop: als je ook de aantallen per waarde etc wilt hebben, dan moet je even op je gebruikersnaam klikken, of bij je 'Account Details' kijken.
Weet ik, heb ik al ondervonden; maar in m'n vorige reply bedoelde ik of ik dit ook kan zien van andere users. Ik zie nu enkel hoeveel biljetten ze hebben ingeven, wanneer het laatste e.d. maar ik kan niet zien welke biljetten ze juist hebben ingegeven? Of is dit opzettelijk zo gedaan om fakers weg te houden? wat ik min of meer vermoed.

Sorry voor het eventueel vervelend doen met m'n reply's
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

B3n|ght3d wrote:Weet ik, heb ik al ondervonden; maar in m'n vorige reply bedoelde ik of ik dit ook kan zien van andere users. Ik zie nu enkel hoeveel biljetten ze hebben ingeven, wanneer het laatste e.d. maar ik kan niet zien welke biljetten ze juist hebben ingegeven? Of is dit opzettelijk zo gedaan om fakers weg te houden? wat ik min of meer vermoed.
Neen, uitgebreide info van andere gebruikers kan je niet zien. Waarom? Om misschien wat privacy te bewaren?? Weet het niet :? ... maar voor mij hoeft niet iederen te zien wat ik precies ingeef 8) .
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

bhoeyb wrote:Neen, uitgebreide info van andere gebruikers kan je niet zien. Waarom? Om misschien wat privacy te bewaren?? Weet het niet :? ... maar voor mij hoeft niet iederen te zien wat ik precies ingeef 8) .
Heb je zoveel te verbergen dan? :lol:
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Thomas B wrote:
bhoeyb wrote:Neen, uitgebreide info van andere gebruikers kan je niet zien. Waarom? Om misschien wat privacy te bewaren?? Weet het niet :? ... maar voor mij hoeft niet iederen te zien wat ik precies ingeef 8) .
Heb je zoveel te verbergen dan? :lol:
Helemaal niet. Helaas is het meeste geld (veel E) niet -meer- van mij :( .
Last edited by bhoeyb on Sun Aug 17, 2003 3:23 pm, edited 1 time in total.
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

Goeiedag, wat een absurd bedrag!! :o
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Thomas B wrote:Goeiedag, wat een absurd bedrag!! :o
HNL heeft meer volgens mij, niet HNL?
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

bhoeyb wrote:HNL heeft meer volgens mij, niet HNL?
:wink: Ik moet je toch ergens mee kunnen overtreffen he? :lol:

Als je gaat kijken wat het doel is van EBT, dan kom je toch uit op:

* Volgen van biljetten en hitten die handel
* Volgen van de verspreiding per land
* Etc. voor andere statistieken per land

De samenstelling per persoon, danwel ingegeven waarde horen wat dat betreft niet in dat rijtje thuis. Ik denk dat het een goede zaak is om een stukje privacy te houden. Wat dat betreft is de topic in het engelse forum een uitkomst: iedereen kan zelf bepalen wat hij / zij wil laten zien van zijn/haar statistieken: de één vindt het interessant om zijn hits te laten zien, de ander de samenstelling enz. enz.

En verder gaat dit:
bhoeyb wrote:Helaas is het meeste geld niet -meer- van mij
net zo hard voor mij op.
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

Welliswaar off-topic, maar nu we het toch over privacy hebben: vinden jullie dat de informatie over het aantal hits van iemand, in combinatie met de datum van de laatste hit en gebruikersnaam gebruikt mag worden in statistieken? Het lijkt mij wel he?

Ik ben namelijk bezig met een nieuwe serie statistieken die binnenkort klaar zijn, waaronder een ranglijst op het aantal hits van Nederlandse en Belgische gebruikers. Vond dat dat wel ontbrak hier, het gaat toch tenslotte niet alleen om de meeste biljetten?

En ja Bhoeyb, je staat bovenaan :D
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Uiteraard! Als het ergens dus ook om draait zijn het de hits wel, die zijn bijzonder interessant om te bekijken. Ik hoop dat iets dergelijks uiteindelijk ook beschikbaar komt op de site.

Maar hoe wil je (nu je zo een lijst handmatig maakt) aan alle gegevens komen? De complete lijsten met hits doorwandelen? Lijkt me nogal een klus 8O
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Thomas B »

Dat is inderdaad een "#$#$_&%&#-werk, maar het is inmiddels al wel klaar :D Ik zal vast verraden dat jij 8e staat van de Nederlanders, HNL! Als er geen bezwaren wat betreft privacy zijn zal ik hem even helemaal afmaken en dan publiceren...
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”