Snel biljetten ingeven
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Benighted
- Euro-Expert in Training

Snel biljetten ingeven
Als ik bij de statistieken naar de laatst ingegeven biljetten kijk zie ik dat er enkele 5 of meer verschillende biljetten hebben ingevoerd op hetzelfde tijdstip (zelfs secondes zijn juist); is hier een speciale manier voor? of hebben die een speciaal programma voor gedownload?
Ontdek het Antwerpse polderdorp Zandvliet: http://www.zandvlietdorp.be
- Benighted

dank je voor de reactie 
nog 23 biljetten te gaan dus
zal voor binnen een weekje ofzo zijn vrees ik.
Zijn er nog zo'n voordelen, kan ik bv zien welke biljetten andere users invoeren; nu kan ik enkel zien welke biljetten ik invoer, en het aantal van bepaalde biljetten?
nog 23 biljetten te gaan dus
Zijn er nog zo'n voordelen, kan ik bv zien welke biljetten andere users invoeren; nu kan ik enkel zien welke biljetten ik invoer, en het aantal van bepaalde biljetten?
- Benighted

Heb vandaag m'n 50e biljet ingegeven en nu kan ik er meerdere ingeven, heb vandaag ook de FAQ nog eens herlezen en daar stond het ook in, vorige keer niet gezien 
Sorry voor het eventueel vervelend doen met m'n reply's
Weet ik, heb ik al ondervonden; maar in m'n vorige reply bedoelde ik of ik dit ook kan zien van andere users. Ik zie nu enkel hoeveel biljetten ze hebben ingeven, wanneer het laatste e.d. maar ik kan niet zien welke biljetten ze juist hebben ingegeven? Of is dit opzettelijk zo gedaan om fakers weg te houden? wat ik min of meer vermoed.HNL wrote:In aanvulling hierop: als je ook de aantallen per waarde etc wilt hebben, dan moet je even op je gebruikersnaam klikken, of bij je 'Account Details' kijken.
Sorry voor het eventueel vervelend doen met m'n reply's
- bhoeyb
- Euro-Master

Neen, uitgebreide info van andere gebruikers kan je niet zien. Waarom? Om misschien wat privacy te bewaren?? Weet het nietB3n|ght3d wrote:Weet ik, heb ik al ondervonden; maar in m'n vorige reply bedoelde ik of ik dit ook kan zien van andere users. Ik zie nu enkel hoeveel biljetten ze hebben ingeven, wanneer het laatste e.d. maar ik kan niet zien welke biljetten ze juist hebben ingegeven? Of is dit opzettelijk zo gedaan om fakers weg te houden? wat ik min of meer vermoed.
- bhoeyb
- Euro-Master

Helemaal niet. Helaas is het meeste geld (veel E) niet -meer- van mijThomas B wrote:Heb je zoveel te verbergen dan?bhoeyb wrote:Neen, uitgebreide info van andere gebruikers kan je niet zien. Waarom? Om misschien wat privacy te bewaren?? Weet het niet... maar voor mij hoeft niet iederen te zien wat ik precies ingeef
.
Last edited by bhoeyb on Sun Aug 17, 2003 3:23 pm, edited 1 time in total.
bhoeyb wrote:HNL heeft meer volgens mij, niet HNL?
Als je gaat kijken wat het doel is van EBT, dan kom je toch uit op:
* Volgen van biljetten en hitten die handel
* Volgen van de verspreiding per land
* Etc. voor andere statistieken per land
De samenstelling per persoon, danwel ingegeven waarde horen wat dat betreft niet in dat rijtje thuis. Ik denk dat het een goede zaak is om een stukje privacy te houden. Wat dat betreft is de topic in het engelse forum een uitkomst: iedereen kan zelf bepalen wat hij / zij wil laten zien van zijn/haar statistieken: de één vindt het interessant om zijn hits te laten zien, de ander de samenstelling enz. enz.
En verder gaat dit:
net zo hard voor mij op.bhoeyb wrote:Helaas is het meeste geld niet -meer- van mij
Welliswaar off-topic, maar nu we het toch over privacy hebben: vinden jullie dat de informatie over het aantal hits van iemand, in combinatie met de datum van de laatste hit en gebruikersnaam gebruikt mag worden in statistieken? Het lijkt mij wel he?
Ik ben namelijk bezig met een nieuwe serie statistieken die binnenkort klaar zijn, waaronder een ranglijst op het aantal hits van Nederlandse en Belgische gebruikers. Vond dat dat wel ontbrak hier, het gaat toch tenslotte niet alleen om de meeste biljetten?
En ja Bhoeyb, je staat bovenaan
Ik ben namelijk bezig met een nieuwe serie statistieken die binnenkort klaar zijn, waaronder een ranglijst op het aantal hits van Nederlandse en Belgische gebruikers. Vond dat dat wel ontbrak hier, het gaat toch tenslotte niet alleen om de meeste biljetten?
En ja Bhoeyb, je staat bovenaan
Uiteraard! Als het ergens dus ook om draait zijn het de hits wel, die zijn bijzonder interessant om te bekijken. Ik hoop dat iets dergelijks uiteindelijk ook beschikbaar komt op de site.
Maar hoe wil je (nu je zo een lijst handmatig maakt) aan alle gegevens komen? De complete lijsten met hits doorwandelen? Lijkt me nogal een klus
Maar hoe wil je (nu je zo een lijst handmatig maakt) aan alle gegevens komen? De complete lijsten met hits doorwandelen? Lijkt me nogal een klus