Rahapolitiikka miitissä: Ruoat ja juomat maksetaan tuttuun tapaan vitosilla, ettei tule turhaan moderoitavia osumia, ts. vaihtorahaa ei kannata yrittää haalia käyttämästämme ravintolasta
Osallistujalista:
Miranda71 (Hunajakana, lämmintä omenapiirakkaa)
emppu (Grillin parhaat kahdelle)
kati73 (Martinan possu, mansikkajuustokakku)
avij (Tomaattibruchetta, hunajakana, lämmintä omenapiirakkaa)
Jukkap (Martinan possu)
Eliezer (Häränpihvi Bearnaise)
Miss Money (Hunajakana, lämmintä omenapiirakkaa)
Juristi M (Martinan possu, lämmintä omenapiirakkaa)
amii (empun kanssa yht. annos, Mansikkajuustokakku)
Tinge (Häränpihvi Bearnaise, lämmintä omenapiirakkaa)
Timo1963 (Pariloitu lohi, lämmintä omenapiirakkaa)
vtt (Pariloitu lohi)
Antivirus (Grillin parhaat kahdelle)
JiiPee72 ?





