spel : en de volgende is ? juli

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Locked
User avatar
maarsy
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4272
Joined: Tue Mar 17, 2009 11:18 pm
Location: merchtem

spel : en de volgende is ? juli

Post by maarsy »

Spel- en de volgende is?

Dit spel is als eerste geïntroduceerd in de maand mei van 2009. In dit topic wordt de 15 de versie van het spel gespeeld.

Het spel loopt 1 maand van 1 juli .00 uur tot 31 juli 23.59

Regels:
1 Neem een biljet van iemand dat net is ingevoerd ( max 12 uur geleden ) (die vind je hier http://nl.eurobilltracker.eu/notes/" onclick="window.open(this.href);return false;)
2 plaats het biljet in een nieuw bericht (niet quote)
3 Kopieer de stand vanuit het vorige bericht er onder.
----------------------------------------------------

Reageren:
- Reageert de persoon waar jij het biljet van hebt geplaatst het eerst, dan verdien jij (de plaatser) van het biljet 2 punten.
- De persoon die reageerd krijgt 1 punt
- Reageert iemand anders dan heeft niemand een punt.
-als het biljet een hit is mag diegene die het biljet als eerst ingegeven heeft ook reageren en zal degene die reageert 3 punten krijgen

Punten kunnen alleen behaald worden bij het meest recent geplaatste bericht. Het heeft dan ook geen nut te reageren op eerder geposte berichten.

Reageren gaat als volgt
1 Maak een nieuw bericht aan (niet quote)
2 Geef aan of jij de persoon was waar het biljet van was. (dit kan je doen door 'raak', 'punt' of iets dergelijks te typen.
3 Neem een nieuw biljet van een andere persoon en plaats het hier.
4 Kopieer de ranglijst en werk hem bij als dit nodig is.
----------------------------------------------------
Voorwaarden
1 Geen biljetten van je zelf hier neer zetten ( tenzei het biljet een hit is en jij de eerste invoerder bent )
2 Er dient minimaal 15 minuten gewacht te worden voordat er een nieuw bericht wordt geplaatst.
Met uitzondering van de persoon waarvan een link naar een van zijn biljetten is geplaatst.
Deze persoon mag ten alle tijden reageren.
3 Als persoon A een biljet van persoon B heeft geplaatst,
en persoon B als eerste heeft gereageerd mag persoon B geen biljet van persoon A plaatsen
4 als na 1 uur niemand reageert op het genomineerde biljet van persoon A dan mag persoon A een nieuw biljet nomineeren
5 elk biljet mag maar 1 keer genomineerd worden
----------------------------------------------------
Prijs
De winnaar is de persoon die na een maand de meeste punten heeft behaald. De winnaar krijgt via PM de nummers van 10 ongeregistreerde biljetten uit Merchtem ( of andere gemeente als ik er geen uit merchtem had ( ik aanvaard ook sponsering )) . Bij een gelijke stand zal de persoon die als eerste het hoogste aantal heeft bereikt de winnaar zijn.
----------------------------------------------------
Scheidsrechter
ik zal zodra er zich een 'probleem' voordoet zo snel mogelijk proberen te reageren. Vragen en opmerkingen zijn van harte welkom en kunnen doormiddel van een PM naar mij worden gestuurd
User avatar
nlspot
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1216
Joined: Fri Mar 09, 2007 10:49 pm
Contact:

Re: spel : en de volgende is ? juli

Post by nlspot »

dan maar als eerste een biljet nomineren deze maand.

http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=82116104" onclick="window.open(this.href);return false;
Visit my site for my pictures.

http://nlspotfoto.blogspot.com/
User avatar
mig4euro
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 10908
Joined: Thu Feb 01, 2007 8:59 pm
Location: Veltem-Beisem

Re: spel : en de volgende is ? juli

Post by mig4euro »

mis

H I T Heerenveen -- Groningen :

http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=82116697" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20031
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: spel : en de volgende is ? juli 2010

Post by eddydevries »

Mis.

Nieuwe: één van de 10

Stand (0):
1. iedereen : 0
2. de rest : 0
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
mig4euro
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 10908
Joined: Thu Feb 01, 2007 8:59 pm
Location: Veltem-Beisem

Re: spel : en de volgende is ? juli

Post by mig4euro »

RAAK :)


Stand (2):

1. eddydevries : 2
2. mig4euro : 1


verjaardagsgeld van Ina : http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=82120372" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7704
Joined: Thu Jan 22, 2004 3:22 pm
Location: St.Annaland

Re: spel : en de volgende is ? juli

Post by jabosa2 »

Mis!

We gaan naar Rotterdam.
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7420
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: spel : en de volgende is ? juli

Post by Crazy Bob »

Raak!

Stand:

1. eddydevries, jabosa2: 2
2. Crazy Bob, mig4euro: 1

volgende: Antwerpen
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

Re: spel : en de volgende is ? juli

Post by bhoeyb »

Raak!

Stand:

1. eddydevries, jabosa2: 2
2. bhoeyb, Crazy Bob, mig4euro: 1

volgende: Zandvoort
User avatar
mig4euro
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 10908
Joined: Thu Feb 01, 2007 8:59 pm
Location: Veltem-Beisem

Re: spel : en de volgende is ? juli

Post by mig4euro »

mis


Griekse :note-10: van op de Belgiëlei ...

http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=82122308" onclick="window.open(this.href);return false;


verbeterde stand :
1. Crazy Bob : 3
2. eddydevries, jabosa2 : 2
4. bhoeyb, mig4euro : 1
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

Re: spel : en de volgende is ? juli

Post by bhoeyb »

Raak!

Stand:

1. Crazy Bob, mig4euro : 3
2. bhoeyb, eddydevries, jabosa2: 2

volgende: en we blijven in Antwerpen
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7420
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: spel : en de volgende is ? juli

Post by Crazy Bob »

User avatar
maarsy
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4272
Joined: Tue Mar 17, 2009 11:18 pm
Location: merchtem

Re: spel : en de volgende is ? juli

Post by maarsy »

van mij

1. Crazy Bob,5
2. mig4euro : 3
3. bhoeyb, eddydevries, jabosa2: 2
6. maarsy : 1

http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=82128186" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7704
Joined: Thu Jan 22, 2004 3:22 pm
Location: St.Annaland

Re: spel : en de volgende is ? juli

Post by jabosa2 »

Mis!

De volgende: Hit Aalst - Leidschendam
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20031
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: spel : en de volgende is ? juli

Post by eddydevries »

Hebbes :D .

Stand (6):
1. Crazy Bob : 5
2. jabosa2 : 4
3. eddydevries, mig4euro : 3
5. bhoeyb : 2
6. maarsy : 1

Nieuwe: DE apotheek :wink:
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
mig4euro
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 10908
Joined: Thu Feb 01, 2007 8:59 pm
Location: Veltem-Beisem

Re: spel : en de volgende is ? juli

Post by mig4euro »

mis

:note-10: uit HET Bedrijfsrestaurant ...

http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=82134404" onclick="window.open(this.href);return false;
Locked

Return to “Spelletjes & Statistieken”