spel : en de volgende is ? juli
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
spel : en de volgende is ? juli
Spel- en de volgende is?
Dit spel is als eerste geïntroduceerd in de maand mei van 2009. In dit topic wordt de 15 de versie van het spel gespeeld.
Het spel loopt 1 maand van 1 juli .00 uur tot 31 juli 23.59
Regels:
1 Neem een biljet van iemand dat net is ingevoerd ( max 12 uur geleden ) (die vind je hier http://nl.eurobilltracker.eu/notes/" onclick="window.open(this.href);return false;)
2 plaats het biljet in een nieuw bericht (niet quote)
3 Kopieer de stand vanuit het vorige bericht er onder.
----------------------------------------------------
Reageren:
- Reageert de persoon waar jij het biljet van hebt geplaatst het eerst, dan verdien jij (de plaatser) van het biljet 2 punten.
- De persoon die reageerd krijgt 1 punt
- Reageert iemand anders dan heeft niemand een punt.
-als het biljet een hit is mag diegene die het biljet als eerst ingegeven heeft ook reageren en zal degene die reageert 3 punten krijgen
Punten kunnen alleen behaald worden bij het meest recent geplaatste bericht. Het heeft dan ook geen nut te reageren op eerder geposte berichten.
Reageren gaat als volgt
1 Maak een nieuw bericht aan (niet quote)
2 Geef aan of jij de persoon was waar het biljet van was. (dit kan je doen door 'raak', 'punt' of iets dergelijks te typen.
3 Neem een nieuw biljet van een andere persoon en plaats het hier.
4 Kopieer de ranglijst en werk hem bij als dit nodig is.
----------------------------------------------------
Voorwaarden
1 Geen biljetten van je zelf hier neer zetten ( tenzei het biljet een hit is en jij de eerste invoerder bent )
2 Er dient minimaal 15 minuten gewacht te worden voordat er een nieuw bericht wordt geplaatst.
Met uitzondering van de persoon waarvan een link naar een van zijn biljetten is geplaatst.
Deze persoon mag ten alle tijden reageren.
3 Als persoon A een biljet van persoon B heeft geplaatst,
en persoon B als eerste heeft gereageerd mag persoon B geen biljet van persoon A plaatsen
4 als na 1 uur niemand reageert op het genomineerde biljet van persoon A dan mag persoon A een nieuw biljet nomineeren
5 elk biljet mag maar 1 keer genomineerd worden
----------------------------------------------------
Prijs
De winnaar is de persoon die na een maand de meeste punten heeft behaald. De winnaar krijgt via PM de nummers van 10 ongeregistreerde biljetten uit Merchtem ( of andere gemeente als ik er geen uit merchtem had ( ik aanvaard ook sponsering )) . Bij een gelijke stand zal de persoon die als eerste het hoogste aantal heeft bereikt de winnaar zijn.
----------------------------------------------------
Scheidsrechter
ik zal zodra er zich een 'probleem' voordoet zo snel mogelijk proberen te reageren. Vragen en opmerkingen zijn van harte welkom en kunnen doormiddel van een PM naar mij worden gestuurd
Dit spel is als eerste geïntroduceerd in de maand mei van 2009. In dit topic wordt de 15 de versie van het spel gespeeld.
Het spel loopt 1 maand van 1 juli .00 uur tot 31 juli 23.59
Regels:
1 Neem een biljet van iemand dat net is ingevoerd ( max 12 uur geleden ) (die vind je hier http://nl.eurobilltracker.eu/notes/" onclick="window.open(this.href);return false;)
2 plaats het biljet in een nieuw bericht (niet quote)
3 Kopieer de stand vanuit het vorige bericht er onder.
----------------------------------------------------
Reageren:
- Reageert de persoon waar jij het biljet van hebt geplaatst het eerst, dan verdien jij (de plaatser) van het biljet 2 punten.
- De persoon die reageerd krijgt 1 punt
- Reageert iemand anders dan heeft niemand een punt.
-als het biljet een hit is mag diegene die het biljet als eerst ingegeven heeft ook reageren en zal degene die reageert 3 punten krijgen
Punten kunnen alleen behaald worden bij het meest recent geplaatste bericht. Het heeft dan ook geen nut te reageren op eerder geposte berichten.
Reageren gaat als volgt
1 Maak een nieuw bericht aan (niet quote)
2 Geef aan of jij de persoon was waar het biljet van was. (dit kan je doen door 'raak', 'punt' of iets dergelijks te typen.
3 Neem een nieuw biljet van een andere persoon en plaats het hier.
4 Kopieer de ranglijst en werk hem bij als dit nodig is.
----------------------------------------------------
Voorwaarden
1 Geen biljetten van je zelf hier neer zetten ( tenzei het biljet een hit is en jij de eerste invoerder bent )
2 Er dient minimaal 15 minuten gewacht te worden voordat er een nieuw bericht wordt geplaatst.
Met uitzondering van de persoon waarvan een link naar een van zijn biljetten is geplaatst.
Deze persoon mag ten alle tijden reageren.
3 Als persoon A een biljet van persoon B heeft geplaatst,
en persoon B als eerste heeft gereageerd mag persoon B geen biljet van persoon A plaatsen
4 als na 1 uur niemand reageert op het genomineerde biljet van persoon A dan mag persoon A een nieuw biljet nomineeren
5 elk biljet mag maar 1 keer genomineerd worden
----------------------------------------------------
Prijs
De winnaar is de persoon die na een maand de meeste punten heeft behaald. De winnaar krijgt via PM de nummers van 10 ongeregistreerde biljetten uit Merchtem ( of andere gemeente als ik er geen uit merchtem had ( ik aanvaard ook sponsering )) . Bij een gelijke stand zal de persoon die als eerste het hoogste aantal heeft bereikt de winnaar zijn.
----------------------------------------------------
Scheidsrechter
ik zal zodra er zich een 'probleem' voordoet zo snel mogelijk proberen te reageren. Vragen en opmerkingen zijn van harte welkom en kunnen doormiddel van een PM naar mij worden gestuurd
Re: spel : en de volgende is ? juli
dan maar als eerste een biljet nomineren deze maand.
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=82116104" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=82116104" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: spel : en de volgende is ? juli
mis
H I T Heerenveen -- Groningen :
http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=82116697" onclick="window.open(this.href);return false;
H I T Heerenveen -- Groningen :
http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=82116697" onclick="window.open(this.href);return false;
- eddydevries
- Forum Moderator

- Posts: 20031
- Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
- Location: Rotterdam (NL)
- Contact:
Re: spel : en de volgende is ? juli 2010
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Re: spel : en de volgende is ? juli
RAAK
Stand (2):
1. eddydevries : 2
2. mig4euro : 1
verjaardagsgeld van Ina : http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=82120372" onclick="window.open(this.href);return false;
Stand (2):
1. eddydevries : 2
2. mig4euro : 1
verjaardagsgeld van Ina : http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=82120372" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: spel : en de volgende is ? juli
mis
Griekse
van op de Belgiëlei ...
http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=82122308" onclick="window.open(this.href);return false;
verbeterde stand :
1. Crazy Bob : 3
2. eddydevries, jabosa2 : 2
4. bhoeyb, mig4euro : 1
Griekse
http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=82122308" onclick="window.open(this.href);return false;
verbeterde stand :
1. Crazy Bob : 3
2. eddydevries, jabosa2 : 2
4. bhoeyb, mig4euro : 1
- bhoeyb
- Euro-Master

- Posts: 4268
- Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
- Location: Herentals - Belgium
- Contact:
Re: spel : en de volgende is ? juli
Raak!
Stand:
1. Crazy Bob, mig4euro : 3
2. bhoeyb, eddydevries, jabosa2: 2
volgende: en we blijven in Antwerpen
Stand:
1. Crazy Bob, mig4euro : 3
2. bhoeyb, eddydevries, jabosa2: 2
volgende: en we blijven in Antwerpen
Re: spel : en de volgende is ? juli
van mij
1. Crazy Bob,5
2. mig4euro : 3
3. bhoeyb, eddydevries, jabosa2: 2
6. maarsy : 1
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=82128186" onclick="window.open(this.href);return false;
1. Crazy Bob,5
2. mig4euro : 3
3. bhoeyb, eddydevries, jabosa2: 2
6. maarsy : 1
http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=82128186" onclick="window.open(this.href);return false;
- eddydevries
- Forum Moderator

- Posts: 20031
- Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
- Location: Rotterdam (NL)
- Contact:
Re: spel : en de volgende is ? juli
Hebbes
.
Stand (6):
1. Crazy Bob : 5
2. jabosa2 : 4
3. eddydevries, mig4euro : 3
5. bhoeyb : 2
6. maarsy : 1
Nieuwe: DE apotheek
Stand (6):
1. Crazy Bob : 5
2. jabosa2 : 4
3. eddydevries, mig4euro : 3
5. bhoeyb : 2
6. maarsy : 1
Nieuwe: DE apotheek
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Re: spel : en de volgende is ? juli
mis
uit HET Bedrijfsrestaurant ...
http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=82134404" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nl.eurobilltracker.eu/notes/?id=82134404" onclick="window.open(this.href);return false;