Sticky topic voor nieuwe hits?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Sticky topic voor nieuwe hits?
Zou het niet verstandig zijn om een sticky onderwerp te maken om alle hits in te zetten? Als je ingelogd bent zie je snel genoeg of er iets nieuws in staat. Bovendien hou je het forum naar mijn idee iets ordelijker en zie je niet als je terugkijkt (beetje overdreven) duizenden berichtjes met "ik heb een hit". Graag jullie antwoord...
Hoezo ALLES??? ik zou alleen graag de hits als sticky willen zien om te voorkomen dan je meerdere topics ziet over hetzelfde onderwerp. Heb jij al eens terug gekeken wat er allemaal als topics zijn? dan ben je echt nog wel dagen bezig om alles te bekijkenMr Euro wrote:Laten we nu eens stoppen met alles sticky te maken!!!
Desnoods komt er een apart forum voor mijlpalen, zoals een hit of je 1000e
biljet, of een promotie op het forum (Euro-newbie
Euro-regular in training
Euro-regular
...).
Ik erger me meer aan mensen die in een topic zoiets schrijven als "BTW,
Ik heb een hit/heb 1000 biljetten ingevoerd/ben Euro-master geworden"
en dan een golf van felicitaties veroorzaken, hetgeen meestal erg off-topic
is
. Een soort felicitatieforum zou een goed
zijn.
Trouwens mollie3, deze stemming is niet bindend, je kunt het altijd alsnog
wel aanmaken.
biljet, of een promotie op het forum (Euro-newbie

is

Trouwens mollie3, deze stemming is niet bindend, je kunt het altijd alsnog
wel aanmaken.

Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Ik ben het met je eens, maar vind het wel leuk om zoiets erbij te kunnen zetten (leuk als je later nog eens terugleest...Elmo wrote:(...)
is![]()
. Een soort felicitatieforum zou een goed
zijn.
(...)

Over het sticky-topic: ik heb 'nee' gestemd omdat ik het juist niet erg vind dat er steeds nieuwe berichten met 'ik heb een hit!' worden gemaakt. Ieder topic hierover verloopt tenslotte weer anders en is altijd wel leuk... De oude versies zakken snel genoeg naar de 'bodem' om niet storend te zijn! En in een vast topic is na een tijdje wel alles gezegd wat er te zeggen is en dan kan het saai worden, lijkt mij...
Van mij mag het dus zo blijven, ook om wildgroei in de sticky-topics te voorkomen.
Wat nou als je een paar dagen niet hebt gekeken, okay de nieuwe berichten worden dan wel aangegeven, maar als je kijkt hoeveel berichten er dan kunnen zijn met "ik heb een hit" dan kunnen dat er behoorlijk wat zijn. Je kan ook iedere keer dat je een hit hebt een oud topic oppakken, dat scheelt volgens mij een hoop.Thomas B wrote: De oude versies zakken snel genoeg naar de 'bodem' om niet storend te zijn!
Ik ben er persoonlijk ook niet zo voor, al die extra sticky dingen maken het forum ook niet echt leesbaarder. Op zich is denk ik niet tegen een forum waarin je eigen hits kunt bespreken en ander geneuzel. Dan maakt het ook niet meer uit als er 100.000 topics zijn over hetzelfde onderwerp.Elmo wrote:Desnoods komt er een apart forum voor mijlpalen
Een soort felicitatieforum zou een goedzijn.
Eens kijken wat Craco (admin) er over te zeggen heeft

nodisch18 wrote:???HNL wrote:Op zich is denk ik niet tegen een forum waarin je eigen hits kunt bespreken en ander geneuzel.![]()

"Op zich is er denk ik niets tegen een extra (deel)forum, waarin je je eigen hits kunt bespreken."
Voor de rest: zie mijn vorige post.
- Craco
- Forum Administrator
6 voor / 12 tegen op dit moment..
Ik begrijp wel het nut van één (al dan niet sticky) topic voor het hitgebeuren. Maar aan de andere kant zijn de echte hits wel waar we het voor doen, en dan kan ik ook het begrijpen dat mensen met vol enthousiasme een thread creëren over hun hit.
Ik vind de suggestie van een apart forum nog niet zo slecht. Dit zou dan kunnen dienen voor hits/persoonlijke milestones etc..
en zou tegelijkertijd de andere forums clean houden van deze persoonlijke discussies.
Greetzz,
Ik begrijp wel het nut van één (al dan niet sticky) topic voor het hitgebeuren. Maar aan de andere kant zijn de echte hits wel waar we het voor doen, en dan kan ik ook het begrijpen dat mensen met vol enthousiasme een thread creëren over hun hit.

Ik vind de suggestie van een apart forum nog niet zo slecht. Dit zou dan kunnen dienen voor hits/persoonlijke milestones etc..
en zou tegelijkertijd de andere forums clean houden van deze persoonlijke discussies.
Greetzz,
- Ralf
- Euro-Master
Ik heb er nog even overna gedacht maar ik weet het eigenlijk niet.
Opzich heeft het wel iets om alle hits in 1 topic te bespreken (dan heb je niet van elke hit een topic) maar aan de andere kant heeft het ook wel iets als je op het forum komt en je ziet wie er een nieuwe (leuke) hit heeft.
Maar ik heb toch gestemd voor ja.
Opzich heeft het wel iets om alle hits in 1 topic te bespreken (dan heb je niet van elke hit een topic) maar aan de andere kant heeft het ook wel iets als je op het forum komt en je ziet wie er een nieuwe (leuke) hit heeft.
Maar ik heb toch gestemd voor ja.