jongens ik meen dat dus wel, als je het niet in het forum wil zetten zou je het adres dan ajb via pm willen geven? ik moet binnen kort naar een verjaardagsfeestje en ik zou die munten graag kadoo doen. ze komen niet van pabo want daarin ben ik gaan rondneuzen
Last edited by valkske on Sun Oct 19, 2003 11:59 am, edited 1 time in total.
valkske wrote:jongens ik meen dat dus wel, als je het niet in het forum wil zetten zou je het adres dan ajb via pm willen geven? ik moet binnen kort naar een verjaardagsfeestje en ik zou die munten graag kadoo doen. ze komen niet van pabo want daarin ben ik gaan rondneuzen
Valkske, meen jij dat nu?
voor diegene die het niet moesten snappen, deze munten zijn niet echt, het is een grap
toch wel vrij lollig om te zien hoeveel mensen er mee weg zijn
Last edited by Benighted on Sun Oct 19, 2003 12:16 pm, edited 1 time in total.
dat die munten niet echt zijn en geen betaalwaarde hebben snap ik ook wel zo dom ben ik ook weer niet. ik wil ze alleen als 'grapje' kadoo doen. er bestaan heus wel zulke erotische gadgets, als je me niet gelooft moet je maar eens naar de erotische verbeelding in antwerpen gaan.
valkske wrote:jongens ik meen dat dus wel, als je het niet in het forum wil zetten zou je het adres dan ajb via pm willen geven? ik moet binnen kort naar een verjaardagsfeestje en ik zou die munten graag kadoo doen. ze komen niet van pabo want daarin ben ik gaan rondneuzen
Valkske, meen jij dat nu?
voor diegene die het niet moesten snappen, deze munten zijn niet echt, het is een grap
toch wel vrij lollig om te zien hoeveel mensen er mee weg zijn
ik zou dat kunnen appreciëren als je mijn typfouten er effe uit kan halen, als je edit gaan ze er bij de kopijen niet uit. bedankt
valkske wrote:dat die munten niet echt zijn en geen betaalwaarde hebben snap ik ook wel zo dom ben ik ook weer niet. ik wil ze alleen als 'grapje' kadoo doen. er bestaan heus wel zulke erotische gadgets, als je me niet gelooft moet je maar eens naar de erotische verbeelding in antwerpen gaan.
ahzo, ik dacht dat je er echt mee weg was
fouten gecorrigeerd (heb ze wel niet gevonden, mo swat)