Seteli palannut taas koti suomeen ja lähtee taas liikenteeseen....
Ei ollut tarkoitus avata kahta kertaa... Mutta en taida pystyä itse poistamaan tätä toista?

Tosi hieno osuma, kateeksi käy!JANI73 wrote:Olisikohan tässä setelissä tarpeeksi mielenkiintoa?http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 323361&PHP
Seteli palannut taas koti suomeen ja lähtee taas liikenteeseen....
Siis kyllähän euro siellä käy. Mielummin ottavat euroja kuin ruplia. Jos miliisit on lähettyvillä pitää eurot piilottaa jonkin tuotteen alle tai muuten piilossa maksaa. Itse tosin vaihdan rupliksi mahdollisuuksien mukaan, koska silloin voi itse parhaiten huolehtia, ettei huijata kurssissa kun hinnat kuitenkin on ruplissa. Mutta kyllä siellä euroja liikkuu ihan reilusti.Aaron wrote:Tosi hieno osuma, kateeksi käy!JANI73 wrote:Olisikohan tässä setelissä tarpeeksi mielenkiintoa?http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 323361&PHP
Seteli palannut taas koti suomeen ja lähtee taas liikenteeseen....![]()
Muuten, mitä Venäjän viranomaiset tykkäävät siitä että siellä käyttää euroja paikallisen valuutan sijaan? Käykö euro monessa paikkaa?

Eip, mutta minä olen niitä dupejasi aina välillä poistanut.JANI73 wrote:olen ilmeisesti niin hämillään osumasta että sama viesti tulee useita kertoja pystyykö niitä itse poistamaaan mitenkään?
Kiitos siitä!avij wrote:Eip, mutta minä olen niitä dupejasi aina välillä poistanut.JANI73 wrote:olen ilmeisesti niin hämillään osumasta että sama viesti tulee useita kertoja pystyykö niitä itse poistamaaan mitenkään?


Tuollaisessa tilanteessa voi avata toisen selainikkunan ja käydä kurkkaamassa, onko se viesti jo siellä vai ei.JANI73 wrote:
Joskus vaikuttaa ettei viesti lähde ja sit niitä onkin kaks... Yritän oppia kärsivällisyyttä :P
On kyllä aivan mahtava osuma. Missä lienee kyseinen seteli seilaavan tällä hetkellä, mietin vain.JANI73 wrote:Olisikohan tässä setelissä tarpeeksi mielenkiintoa?http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 323361&PHP
Sitä tässä itsekkin mietin. Tampereelle sen jätin mutta ei ole mitää kuulunut. Ei tosin muistakaan tampereella liikkeelle laskemista seteleistäKlazu wrote:On kyllä aivan mahtava osuma. Missä lienee kyseinen seteli seilaavan tällä hetkellä, mietin vain.JANI73 wrote:Olisikohan tässä setelissä tarpeeksi mielenkiintoa?http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 323361&PHP
No jos Tambereelle oot sen laskenut niin kyseessä on vain ajan kysymys. Kyllä tämä porukka kaivaa sen esiin vaikka mikä olisi. Tai sitten se on vaan päätynyt jonkun mummon piirongin laatikkoon odottamaan lapsenlapsia leikkaamaan nurmikkoa kesällä. Tai no, liekö Tambereen betonihelvetissä ees nurmikkoa...JANI73 wrote:Sitä tässä itsekkin mietin. Tampereelle sen jätin mutta ei ole mitää kuulunut. Ei tosin muistakaan tampereella liikkeelle laskemista seteleistä