MIELENKIINTOA?

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

MIELENKIINTOA?

Post by JANI73 »

Olisikohan tässä setelissä tarpeeksi mielenkiintoa? :P http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 323361&PHP

Seteli palannut taas koti suomeen ja lähtee taas liikenteeseen....

Ei ollut tarkoitus avata kahta kertaa... Mutta en taida pystyä itse poistamaan tätä toista?
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

Aivan loistava osuma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
User avatar
Aaron
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2097
Joined: Wed Apr 09, 2003 2:05 pm
Location: Hämeenlinna / Finland

Re: MIELENKIINTOA?

Post by Aaron »

JANI73 wrote:Olisikohan tässä setelissä tarpeeksi mielenkiintoa? :P http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 323361&PHP

Seteli palannut taas koti suomeen ja lähtee taas liikenteeseen....
Tosi hieno osuma, kateeksi käy! :)

Muuten, mitä Venäjän viranomaiset tykkäävät siitä että siellä käyttää euroja paikallisen valuutan sijaan? Käykö euro monessa paikkaa?
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: MIELENKIINTOA?

Post by JANI73 »

Aaron wrote:
JANI73 wrote:Olisikohan tässä setelissä tarpeeksi mielenkiintoa? :P http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 323361&PHP

Seteli palannut taas koti suomeen ja lähtee taas liikenteeseen....
Tosi hieno osuma, kateeksi käy! :)

Muuten, mitä Venäjän viranomaiset tykkäävät siitä että siellä käyttää euroja paikallisen valuutan sijaan? Käykö euro monessa paikkaa?
Siis kyllähän euro siellä käy. Mielummin ottavat euroja kuin ruplia. Jos miliisit on lähettyvillä pitää eurot piilottaa jonkin tuotteen alle tai muuten piilossa maksaa. Itse tosin vaihdan rupliksi mahdollisuuksien mukaan, koska silloin voi itse parhaiten huolehtia, ettei huijata kurssissa kun hinnat kuitenkin on ruplissa. Mutta kyllä siellä euroja liikkuu ihan reilusti.
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: MIELENKIINTOA?

Post by JANI73 »

olen ilmeisesti niin hämillään osumasta että sama viesti tulee useita kertoja pystyykö niitä itse poistamaaan mitenkään?
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6176
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Re: MIELENKIINTOA?

Post by avij »

JANI73 wrote:olen ilmeisesti niin hämillään osumasta että sama viesti tulee useita kertoja pystyykö niitä itse poistamaaan mitenkään?
Eip, mutta minä olen niitä dupejasi aina välillä poistanut.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
User avatar
aplfi
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2486
Joined: Sat Nov 15, 2003 2:19 pm
Location: Nokia/Finland

Post by aplfi »

AIVAN LOISTAVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :!: :!: :D Onnittelut. :D Kateeksi käy. :oops:
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: MIELENKIINTOA?

Post by JANI73 »

avij wrote:
JANI73 wrote:olen ilmeisesti niin hämillään osumasta että sama viesti tulee useita kertoja pystyykö niitä itse poistamaaan mitenkään?
Eip, mutta minä olen niitä dupejasi aina välillä poistanut.
Kiitos siitä!

Joskus vaikuttaa ettei viesti lähde ja sit niitä onkin kaks... Yritän oppia kärsivällisyyttä :P
User avatar
aplfi
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2486
Joined: Sat Nov 15, 2003 2:19 pm
Location: Nokia/Finland

Post by aplfi »

User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

8O hehee 8O
User avatar
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4734
Joined: Tue Jun 24, 2003 3:59 pm
Location: No Helsinkiem, Somijas / Iš Helsinkio, Suomijos
Contact:

Re: MIELENKIINTOA?

Post by Dakkus »

JANI73 wrote:
Joskus vaikuttaa ettei viesti lähde ja sit niitä onkin kaks... Yritän oppia kärsivällisyyttä :P
Tuollaisessa tilanteessa voi avata toisen selainikkunan ja käydä kurkkaamassa, onko se viesti jo siellä vai ei.
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
User avatar
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4734
Joined: Tue Jun 24, 2003 3:59 pm
Location: No Helsinkiem, Somijas / Iš Helsinkio, Suomijos
Contact:

Post by Dakkus »

aplfi wrote:puolukka :?:
Se on sellainen kasvi.
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Re: MIELENKIINTOA?

Post by Klazu »

JANI73 wrote:Olisikohan tässä setelissä tarpeeksi mielenkiintoa? :P http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 323361&PHP
On kyllä aivan mahtava osuma. Missä lienee kyseinen seteli seilaavan tällä hetkellä, mietin vain. :roll:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Re: MIELENKIINTOA?

Post by JANI73 »

Klazu wrote:
JANI73 wrote:Olisikohan tässä setelissä tarpeeksi mielenkiintoa? :P http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 323361&PHP
On kyllä aivan mahtava osuma. Missä lienee kyseinen seteli seilaavan tällä hetkellä, mietin vain. :roll:
Sitä tässä itsekkin mietin. Tampereelle sen jätin mutta ei ole mitää kuulunut. Ei tosin muistakaan tampereella liikkeelle laskemista seteleistä :cry:
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Re: MIELENKIINTOA?

Post by Klazu »

JANI73 wrote:Sitä tässä itsekkin mietin. Tampereelle sen jätin mutta ei ole mitää kuulunut. Ei tosin muistakaan tampereella liikkeelle laskemista seteleistä :cry:
No jos Tambereelle oot sen laskenut niin kyseessä on vain ajan kysymys. Kyllä tämä porukka kaivaa sen esiin vaikka mikä olisi. Tai sitten se on vaan päätynyt jonkun mummon piirongin laatikkoon odottamaan lapsenlapsia leikkaamaan nurmikkoa kesällä. Tai no, liekö Tambereen betonihelvetissä ees nurmikkoa...:mrgreen:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”