Ik heb zonet de 2 20-Eurobiljetten die m'n vrouw in de plaatselijke supermarkt gekregen heeft ingegeven en jawel, ik heb weer een hit ! http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=1854373
Opmerkelijk is het dat de hit met de enige andere user in Meerhout is ! Voor sommigen zal dit verdacht overkomen maar het is dus echt GEEN fake hit !
Heel deze story is nog meer ongelooflijk daar het reeds m'n 2e hit is deze week ... m'n 3e in totaal en ik heb nog maar 689 biljetten geregistreerd !
Het is even wachten op een eerste hit maar eens je deze hebt is de motivatie om biljetten in te geven nog groter ! M'n vrouw begint me zo stilletjes aan een "freak" te noemen ...
Als ik ergens "nieuwe" biljetten krijg dan krijgen ze steeds een appart plaatsje in m'n portefeuille tot ze geregistreerd zijn, dan stuur ik ze terug de wereld in !
Exact 1 maand na m'n eerste hit met bhoeyb scoor ik vandaag m'n tweede hit met bhoeyb !
Ik heb zonet de briefjes ingegeven die m'n vrouw gisteren van ijskar Annelice ontvangen heeft en jawel ... weer een hit met bhoeyb !
Ik hoop dat er nog veel mogen volgen, dat is nu het voordeel van maar 17 km van "Eurobilltrackwonder" bhoeyb te wonen !
Jorro wrote:Exact 1 maand na m'n eerste hit met bhoeyb scoor ik vandaag m'n tweede hit met bhoeyb !
Ik heb zonet de briefjes ingegeven die m'n vrouw gisteren van ijskar Annelice ontvangen heeft en jawel ... weer een hit met bhoeyb !
Ik hoop dat er nog veel mogen volgen, dat is nu het voordeel van maar 17 km van "Eurobilltrackwonder" bhoeyb te wonen !
Proficiat !
Ik hoop ook snel een hit te mogen meemaken. Ondanks het feit dat ik dicht bij Herentals woon nog steeds geen hit met hem
Ook namens mij wederom gefeliciteerd allebei.
Ik denk dat de kik van een hit met een totaal ander persoon straks enorm zal zijn, want aan de hits met bhoeyb wen je wel snel natuurlijk.