Internationaal zooitje uit bankautomaat
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- MM8_NL
- Euro-Master
Internationaal zooitje uit bankautomaat
Net 15 biljetten gehaald uit de automaat bij de Rabo bij ons in het dorp.
Slechts vier waren Nederlands.
Uit Duitsland zelfs zes stuks, 2 uit Frankrijk, 1 uit Ierland, 1 uit Spanje en 1 uit Italie.
Op zich vind ik het wel leuker die biljetten van zover want dan heb je als je een hit krijgt ook een mooie hit.
Uit Duitsland zelfs zes stuks, 2 uit Frankrijk, 1 uit Ierland, 1 uit Spanje en 1 uit Italie.
Op zich vind ik het wel leuker die biljetten van zover want dan heb je als je een hit krijgt ook een mooie hit.
-
- Euro-Regular in Training
Re: Internationaal zooitje uit bankautomaat
De kans op een hit is alleen wel kleinerMM8_NL wrote:Net 15 biljetten gehaald uit de automaat bij de Rabo bij ons in het dorp.

Reality is an illusion
- MM8_NL
- Euro-Master
Re: Internationaal zooitje uit bankautomaat
Leg eens uit waarom?JWP wrote: De kans op een hit is alleen wel kleiner

De internationale biljetten kunnen ook ingegeven zijn. Bij mij in de buurt is namelijk niemand actief dus is de kans hier in Waterland een hit te krijgen wel erg klein.
- MM8_NL
- Euro-Master
Leuke discussie, maar mij maakt het niet uit met wie ik een hit krijg, voor mijn part een inwoner van Alaska.Ralf wrote:Ik weet niet of hij dat bedoelde maar met een Grieks biljet kan je ook bijv. een hit hebben met een duitser of belg.
Ik bedoel inderdaad dat de biljetten door geheel Europa circuleren en dat mijn kans beter is op dit moment met een biljet dat heel Europa gezien heeft, dan wanneer ik het van een streekgenoot moet hebben omdat die er niet zoveel zijn.
Daarvan had ik er weer een vandaag, maar helaas geen hit.JWP wrote:Anders wordt 't met Finse biljetten
Elk biljet kan overal geweest zijn, een Nederlands biljet kan ook een paar maanden in Finland geweest zijn en daarna weer terug naar Nederland gegaan zijn, misschien nog via Frankrijk, de Euro bestaat namelijk al vrij lang.
Biljetten uit het buitenland hoeven niet per se direct naar ons land gekomen te reizen.
- MM8_NL
- Euro-Master
Re: hit
Dat doe ik met Pasen in Berlijn. Want natuurlijk is alles geregisteerd door mij.FotoVideoStore wrote:gewoon op vakantie veel biljetjes geregistreerd in NL meenemen en ter plaatse uitgeven
Maar dan de Duitse terugbrengen of andere landen daar uitgeven om een hit te kunnen krijgen?

Vandaag van de 13 biljetten slechts twee uit NL, verder Frankrijk, Portugal, Belgie en Duitsland. Dus weer lekker internationaal.