Aivan varmasti tähän on toimintaohjeet jossakin, mutta silmäni sitä tehokkaasti välttää. Pahoittelen toistoa.
Mutta siis: mitä tehdä, kun huomasinkin vahingossa syöttäneeni eräälle setelille virheellisen lyhyen koodin, itse en sitä kai ainakaan kykene muuttamaan millään? Kyseisen setelin oikea lyhyt koodi olisi siis G002D2 D002D2:n sijaan.
Hups, syöttövirhe - mitä tehdä?
Re: Hups, syöttövirhe - mitä tehdä?
Ei muuta kuin sähköpostia osoitteeseen contact@eurobilltracker.com. Siellä palvellaan ihan suomen kielläkin.Haltis wrote:Aivan varmasti tähän on toimintaohjeet jossakin, mutta silmäni sitä tehokkaasti välttää. Pahoittelen toistoa.
Mutta siis: mitä tehdä, kun huomasinkin vahingossa syöttäneeni eräälle setelille virheellisen lyhyen koodin, itse en sitä kai ainakaan kykene muuttamaan millään? Kyseisen setelin oikea lyhyt koodi olisi siis G002D2 D002D2:n sijaan.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
99% tämän hetkisen tiedon mukaan. Teillä on meinaan vielä kesken tuo minun yhden osuman poistaminen (Poutsi varmasti otti yhteyttä sinuun asiasta viikonloppuna)...avij wrote:Korjasin tuon nyt, mutta noin yleisesti ottaen Klazun neuvo on 100% oikea.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- avij
- Forum Moderator

Tjoo, tuolla on muutamia (...) juttuja joita minun olisi pitänyt hoidella, mutta kantsii silti käyttää tuota contact-osoitetta eikä kirjoitella minulle suoraan, ellei kyseessä ole joku aivan akuutti asia joka vaatii toimenpiteitä välittömästi. Kyllä minäkin noita sähköposteja luen.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
-
Kemu
väärä arvo
Laitanko postia myös tässä tapauksessa, kun pistin vahingossa kympin setelin arvoksi 100€?? Eihän mulla nyt noin isoa seteliä oo koskaan ollut...
- Fundamental
- Euro-Master

Re: väärä arvo
sinne vaan postia niin tuo 100€ muuttu 10€ seteliksi taasenKemu wrote:Laitanko postia myös tässä tapauksessa, kun pistin vahingossa kympin setelin arvoksi 100€?? Eihän mulla nyt noin isoa seteliä oo koskaan ollut...