Hups, syöttövirhe - mitä tehdä?

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
Haltis
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Hups, syöttövirhe - mitä tehdä?

Post by Haltis »

Aivan varmasti tähän on toimintaohjeet jossakin, mutta silmäni sitä tehokkaasti välttää. Pahoittelen toistoa.

Mutta siis: mitä tehdä, kun huomasinkin vahingossa syöttäneeni eräälle setelille virheellisen lyhyen koodin, itse en sitä kai ainakaan kykene muuttamaan millään? Kyseisen setelin oikea lyhyt koodi olisi siis G002D2 D002D2:n sijaan.
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Re: Hups, syöttövirhe - mitä tehdä?

Post by Klazu »

Haltis wrote:Aivan varmasti tähän on toimintaohjeet jossakin, mutta silmäni sitä tehokkaasti välttää. Pahoittelen toistoa.

Mutta siis: mitä tehdä, kun huomasinkin vahingossa syöttäneeni eräälle setelille virheellisen lyhyen koodin, itse en sitä kai ainakaan kykene muuttamaan millään? Kyseisen setelin oikea lyhyt koodi olisi siis G002D2 D002D2:n sijaan.
Ei muuta kuin sähköpostia osoitteeseen contact@eurobilltracker.com. Siellä palvellaan ihan suomen kielläkin. 8)
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
avij
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by avij »

Korjasin tuon nyt, mutta noin yleisesti ottaen Klazun neuvo on 100% oikea.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

avij wrote:Korjasin tuon nyt, mutta noin yleisesti ottaen Klazun neuvo on 100% oikea.
99% tämän hetkisen tiedon mukaan. Teillä on meinaan vielä kesken tuo minun yhden osuman poistaminen (Poutsi varmasti otti yhteyttä sinuun asiasta viikonloppuna)... :wink:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
avij
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by avij »

Tjoo, tuolla on muutamia (...) juttuja joita minun olisi pitänyt hoidella, mutta kantsii silti käyttää tuota contact-osoitetta eikä kirjoitella minulle suoraan, ellei kyseessä ole joku aivan akuutti asia joka vaatii toimenpiteitä välittömästi. Kyllä minäkin noita sähköposteja luen.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Kemu

väärä arvo

Post by Kemu »

Laitanko postia myös tässä tapauksessa, kun pistin vahingossa kympin setelin arvoksi 100€?? Eihän mulla nyt noin isoa seteliä oo koskaan ollut...
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master

Re: väärä arvo

Post by Fundamental »

Kemu wrote:Laitanko postia myös tässä tapauksessa, kun pistin vahingossa kympin setelin arvoksi 100€?? Eihän mulla nyt noin isoa seteliä oo koskaan ollut...
sinne vaan postia niin tuo 100€ muuttu 10€ seteliksi taasen :)
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”