Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Dat is leuk! Gefeliciteerd!querty wrote:Ik denk dat bij de anderen user dave+katleen+sven ook wel bekend is. Sinds kort is er nu katrien aan het rijtje toegevoegd. Proficiat met de kleine zou ik zo zeggen.![]()
Dat is eigenlijk nog beter. Een kind kan niet zo direct voor nieuwe biljetten zorgen.dave1980 wrote:Sorry mensen, maar het is niet wat jullie denken
We hebben een vriendin kunnen overtuigen om mee te werken aan dit project en het levert meteen meer dan 50 extra biljetten op.
We bundelen onze krachten liever dan elk een aparte acount te maken.
Maar hoe komt het toch dat jullie dit zo snel gezien hebben????
Ik heb dit nog maar pas aangepast en nu is er op het forum een topic over?
Zijn er echt mensen op deze site die elke verandering en beweging constant volgen.
Maar wees gerust mannen, ons team is nu voorlopig volledig, zeker na onze aanwinst van Katrien, bezitser van een handelszaak.![]()
We zullen zien of we nu kunnen stijgen in het klassement
dave1980 wrote:Sorry mensen, maar het is niet wat jullie denken
We hebben een vriendin kunnen overtuigen om mee te werken aan dit project en het levert meteen meer dan 50 extra biljetten op.
We bundelen onze krachten liever dan elk een aparte acount te maken.
Maar hoe komt het toch dat jullie dit zo snel gezien hebben????
Ik heb dit nog maar pas aangepast en nu is er op het forum een topic over?
Zijn er echt mensen op deze site die elke verandering en beweging constant volgen.
Maar wees gerust mannen, ons team is nu voorlopig volledig, zeker na onze aanwinst van Katrien, bezitser van een handelszaak.![]()
We zullen zien of we nu kunnen stijgen in het klassement
En ook terug een plaatsje in de Belgische EBT-Users Top 50 (ik zal denk ik volgend weekend weer een update moeten doen zekerdave1980 wrote: We hebben een vriendin kunnen overtuigen om mee te werken aan dit project en het levert meteen meer dan 50 extra biljetten op.