Mainosta oikeen IT-viikossa ;D

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
SF3YLO
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 6
Joined: Fri Jan 30, 2004 6:33 pm
Location: Finland, Ylöjärvi

Mainosta oikeen IT-viikossa ;D

Post by SF3YLO »

Olin tässä torstaina (22.4) sytyttämässä saunaa ja huomasin, että IT viikossa oli 26 helmikuuta hyötylinkkinä linkki tänne!!! Toivotaan että sen huomasi joku, ja se joku tulisi tänne... :wink:
User avatar
Poutsi
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 804
Joined: Wed Feb 13, 2002 9:37 pm
Location: Helsinki, Finland
Contact:

Post by Poutsi »

On se tässä threadissa mainittu.

Sama juttu löytyy netistä:
http://www.itviikko.fi/linkki/hyoty.asp?JuttuID=807

Jostain syystä se ei ole eksynyt tuonne Pressi-sivulle.
Aina ei voi voittaa :/
User avatar
DrGreenTom
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 711
Joined: Mon Nov 03, 2003 6:50 pm
Location: Belgium

Post by DrGreenTom »

as the 3european" map will always be overloaded, maybe you could start thinking making a map of Europe in which only the international hits are shown ?
Liever 10 vogels in de lucht dan 1 die mijn terras volschijt
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”