Mainosta oikeen IT-viikossa ;D
Mainosta oikeen IT-viikossa ;D
Olin tässä torstaina (22.4) sytyttämässä saunaa ja huomasin, että IT viikossa oli 26 helmikuuta hyötylinkkinä linkki tänne!!! Toivotaan että sen huomasi joku, ja se joku tulisi tänne... 
- Poutsi
- Forum Moderator

- Posts: 804
- Joined: Wed Feb 13, 2002 9:37 pm
- Location: Helsinki, Finland
- Contact:
On se tässä threadissa mainittu.
Sama juttu löytyy netistä:
http://www.itviikko.fi/linkki/hyoty.asp?JuttuID=807
Jostain syystä se ei ole eksynyt tuonne Pressi-sivulle.
Sama juttu löytyy netistä:
http://www.itviikko.fi/linkki/hyoty.asp?JuttuID=807
Jostain syystä se ei ole eksynyt tuonne Pressi-sivulle.
Aina ei voi voittaa :/
- DrGreenTom
- Euro-Expert

- Posts: 711
- Joined: Mon Nov 03, 2003 6:50 pm
- Location: Belgium
