Heeft er iemand al een keer reclame gemaakt voor Eurobilltracker? Ik heb zonet een poster opgehangen bij de supermarkt! Ik ben nu namelijk de enige gebruiker uit Terborg en ik hoop nu dus op meer!
Hebben jullie al eens reclame gemaakt voor EBT?
Lars, 15 years old, Terborg, Netherlands
I speak My profile
Mooi gedaan! Hoe meer ebt-ers hoe meer hits en dus veel leuker
Er zijn je vele voor gegaan kijk hier maar http://nl.eurobilltracker.com/press/" onclick="window.open(this.href);return false; vooral 2006 radio 538 kan ik aanraden. ans was altijd enorm enthousiast en gaf een leuk interview toen ze ik geloof een kwart miljoen biljetten had.
lars2001 wrote:Heeft er iemand al een keer reclame gemaakt voor Eurobilltracker? Ik heb zonet een poster opgehangen bij de supermarkt! Ik ben nu namelijk de enige gebruiker uit Terborg en ik hoop nu dus op meer!
Hebben jullie al eens reclame gemaakt voor EBT?
Volgens mij heeft je reclame in Terborg gewerkt: zie deze hit
Wauw! Ik ben echt jaloers Ik heb al 256 biljetten ingegeven en nogmaar 4 hits
Na 256 biljetten stond ik nog droog. Hit nr.1 kwam pas na 392 biljetten. En het wordt nu toch zachtjesaan ook weer tijd.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.
Wauw! Ik ben echt jaloers Ik heb al 256 biljetten ingegeven en nogmaar hits
Na 256 biljetten stond ik nog droog. Hit [url=http://nl..com/notes/?id=53336943]nr.1[/url] kwam pas na 392 biljetten. En het wordt nu toch zachtjesaan ook weer tijd.
:O Heb medelijden
Lars, 15 years old, Terborg, Netherlands
I speak My profile
Afgelopen weekend had ik radio 2 zachtjes aan staan op de achtergrond en toen ging het over uit de hand gelopen hobby's of iets dergelijks...
Een luisteraar had naar de zender gestuurd dat hij een EBT'er was en zodoende kregen we dus een beetje gratis reclame De DJ legde zelfs nog even uit hoe het in zijn werk ging. Overigens had ik wel een kleine golf aan nieuwe Nederlandse EBT'ers verwacht maar dat valt enorm tegen
Oh ja, als ik het goed heb gehoord had de desbetreffende EBT'er het over 900 hits of meer dan 900 hits. Iets in die trant (ik kan het verkeerd gehoord hebben hoor...) Toevallig ook actief op het forum...?
Net telefoon gehad van het één programma iedereen beroemd (de opvolger van man bijt hond)
ze hebben intresse voor te komen filmen
morgen of overmorgen heb ik antwoord
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)