Hoi!
Ik zat een beetje rond te zoeken op EBT en kwam deze duidelijk neppe en onmogelijke hit tegen : http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=81735220" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet zeker dat dit 100% nep is. Alleen dit is al genoeg bewijs : Biljet Sxxxx0004xxx is 37 keer ingevoerd.
Weten jullie meer van dit soort hits?
Lars
Onmogelijke hit
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Onmogelijke hit
Hallo Lars.
Natuurlijk heb je hierbij gelijk. Deze hits worden dan ook gemodereerd, dus als niet interessant beschouwd.
Meestal komt dit omdat een foto van dit biljet ergens op het internet staat. Sommigen laten zich verleiden om zo'n biljet in te voeren, terwijl dit geen biljet is dat ze in hun handen hebben gehad en dus niet mag ingevoerd worden.
In de toekomst is het wel beter om hiervoor geen nieuw topic te maken, maar dit te melden in verdachte invoer en gebruikers.
Groetjes,
De Slak
Natuurlijk heb je hierbij gelijk. Deze hits worden dan ook gemodereerd, dus als niet interessant beschouwd.
Meestal komt dit omdat een foto van dit biljet ergens op het internet staat. Sommigen laten zich verleiden om zo'n biljet in te voeren, terwijl dit geen biljet is dat ze in hun handen hebben gehad en dus niet mag ingevoerd worden.
In de toekomst is het wel beter om hiervoor geen nieuw topic te maken, maar dit te melden in verdachte invoer en gebruikers.
Groetjes,
De Slak
Ik heb een aantal van die gebruikersprofielen bekeken. Sommige hadden een negatief(!) aantal hits, tot wel -3.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
Dit is wel zeer duidelijk nep en verdacht.
Vraag: Is het inderdaad mogelijk om deze melding/topic te verplaatsen naar verdachte invoer en gebruikers?
Vraag: Is het inderdaad mogelijk om deze melding/topic te verplaatsen naar verdachte invoer en gebruikers?
Inderdaad zeker nep. Een van de Spaanse gebruikers heeft als commentaar 'wiki' ingegeven. Inderdaad heeft Wikipedia afbeeldingen van alle Eurobiljetten, voor elke waarde hetzelfde serienummer. Dan weet ik genoeg.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
Eentje heeft zelfs -6jrnsndrs wrote:Ik heb een aantal van die gebruikersprofielen bekeken. Sommige hadden een negatief(!) aantal hits, tot wel -3.