Door een berichtje in de krant (vrijdag 7 mei j.l.) van een mevrouw uit Oosteind ben ik op deze site terecht gekomen.
Ik vind het nu al hartstikke leuk.
Tja... er zou eigenlijk een waarschuwingstekst op elk eurobiljet moeten staan... met vermelding van de EBT-URL, natuurlijk
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Tja... er zou eigenlijk een waarschuwingstekst op elk eurobiljet moeten staan... met vermelding van de EBT-URL, natuurlijk
Straks moeten er nog ontwenningsklinieken komen voor EBTverslaafden
We mogen trouwens wel oppassen: gaat de regering "kansspelbelasting" heffen op elke hit
ans wrote:
We mogen trouwens wel oppassen: gaat de regering "kansspelbelasting" heffen op elke hit
Kijk maar uit.... er is al een belasting op elke transactie.. men noemt het BTW... Als jij dat niet hoefde te betalen, had je 19% meer biljetten kunnen invoeren... in jouw (jullie, moet ik natuurlijk zeggen) geval toch bijna 5000 stuks
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Inderdaad. Elk biljet is een soort lot uit onze eigen loterij
Fijn dat je nu al zo enthousiast bent, Marinka65. Actieve 'leden' kunnen we altijd gebruiken! Veel plezier.
Money in hand, that´s buying / Penger i hånden, det er kjøp --- Erlend Loe
Welkom! Het is superleuk te nieuw gebruikers zien.
En het is nog meer leuk te je hier in het forum zien. Meer gebruikers in het forum is meer posts in het forum. En, zoals je wet, het is leuk te het forum lezen :)
Zo, welkom hier met ons :)