Geldscheine markieren?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
De hele maand juli trek ik doorheen Transsylvanië, de Draculastreek in Roemenië. Je mag geen Roemeens geld (lei) meedoen naar België, dus moet ik in Roemenië euro's aankopen. Wordt leuk voor m'n kaartje.
In augustus ga ik waarschijnlijk een weekje gaan fietsen naar het Groothertogdom Luxemburg. Enkele Ardennendorpjes zullen dus m'n biljetten ontvangen.
In oktober ga ik met school een week of zo naar Mallorca. (Hopelijk schiet morklord weer in actie
)
En vanaf februari ga ik een half jaartje op stage. Mijn stageplaats is nog niet bekend, maar de twee voornaamste kanshebbers zijn: Dublin en Helsinki...
In augustus ga ik waarschijnlijk een weekje gaan fietsen naar het Groothertogdom Luxemburg. Enkele Ardennendorpjes zullen dus m'n biljetten ontvangen.
In oktober ga ik met school een week of zo naar Mallorca. (Hopelijk schiet morklord weer in actie

En vanaf februari ga ik een half jaartje op stage. Mijn stageplaats is nog niet bekend, maar de twee voornaamste kanshebbers zijn: Dublin en Helsinki...

Last edited by Nick6502 on Thu May 27, 2004 6:03 pm, edited 2 times in total.
- Ralf
- Euro-Master
Dan zou ik Helsinki kiezenNick6502 wrote:De hele maand juli trek ik doorheen Transsylvanië, de Draculastreek in Roemenië. Je mag geen Roemeens geld (lei) meedoen naar België, dus moet ik in Roemenië euro's aankopen. Wordt leuk voor m'n kaartje.
In oktober ga ik met school een week of zo naar Mallorca. (Hopelijk schiet morklord weer in actie)
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 8;id=16158

Dan heb je je eerste hit zo

Helsinki zal erg leuk zijn met de hits.Nick6502 wrote:Ofwel kies ik Dublin, en zorg ik daar voor meer EBT-leden.Ralf wrote: Dan zou ik Helsinki kiezen![]()
Dan heb je je eerste hit zo
Maar ik zou persoonlijk toch voor Dublin kiezen, want Ierland lijkt mij gewoon een ontzettend mooi land. Ik wil er later ook echt een keer naar toe!!!
Maar Finland lijkt mij ook mooi! Vooral het hoge noorden, maar ook de omgeving van al die meren (Tampere

- Ralf
- Euro-Master
Iemand die in halsteren moet zijnnodisch18 wrote:goed nieuws ralf!!!
Ik ben morgen in Halsteren te vinden dus ik zal er voor zorgen dat ik wat biljetten uit geef en verzamel!![]()

Zoveel valt hier niet te beleven

Verspreid er maar veel en ook veel krijgen.
Ik heb de laatste tijd bijna al mij biljetten uit Halsteren gehaald en verspreid dus er zullen er hier veel van mij rond zweven.