Ik heb het al in het topic aangegeven Zie hier, maar op enkele reacties na, heb ik niets concreets ontvangen.
Wat is het probleem:
Ik ben niet meer in staat om de komende 2 maanden op zaterdag de Europese Top 50 te updaten.
Wat nu?
Nou ben ik op zoek naar een user (evt meerdere users) die het leuk vinden, om deze lijst samen te stellen.
Hoe en Wat?
Ik zelf doe er ongeveer een 20 minuten over maar in het begin duurde het nog langer. Ik maak de lijst zelf altijd in kladblok en heb dus qua kleurcode/vlaggen/etc alle informatie klaar. Dus het is aanpassen, een beetje tellen en posten
De kleine details bespreek ik via PM/e-mail met de user(s) die het wil(len) gaan doen.
Ik begin nu even in het Nederlandse topic, omdat het overdragen dan iets makkelijker gaat, dan dat ik alles in het engels zou moeten vertellen en doen. Indien hier niemand het wil/kan/tijd heeft om te doen, dan zal ik toch ook in het Engelse topic over moeten gaan beginnen.
Sorry als het bericht een beetje chaotisch is, heb het in stukken geschreven en ben nu aan het werk.
Meer info, PM maar even!