Miksei osumiani hyväksytty?
Miksei osumiani hyväksytty?
Iloni oli suurimmillaan, kun sain kaksi mielenkiintoista osumaa yhdellä kerralla!! Mutta moderaattorit ovat päättäneet, että osumat eivät ole mielenkiintoisia. Miksi? Nämä ovat aitoja osumia ja vieläpä onnekkaita sellaisia!! En tunne tuota ihmistä "Eurot jakoon", joka kirjasi nämä setelit. Tuntuu, että olen harrastanut turhaan tätä kirjaamista. Kirjasin 133 seteliä ja aikomukseni oli jatkaa kirjaamista, mutta nyt tuntuu, ettei tämä homma enää kannata moderaattorin mielenvaltaisen toiminnan takia.
Kyseisten osumien osoitteet:
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 24df9b8b80
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 24df9b8b80
Kyseisten osumien osoitteet:
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 24df9b8b80
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 24df9b8b80
Last edited by Catherine on Sun Jul 25, 2004 9:17 am, edited 2 times in total.
Re: Miksei osumiani hyväksytty?!?!
en minäkään näistä osumista mitään vikaa löydä. mutta kyllä on pitänyt henkilön eurot jakoon pannut paljon seteleitä sinne alueelle kun kaksi sait niistä käsiisi. äläkä nyt ihmeessä lopeta hyvää harrastusta joidenkin tyhmien moderaattorien takia.Catherine wrote:Iloni oli suurimmillaan, kun sain kaksi mielenkiintoista osumaa yhdellä kerralla!! Mutta moderaattorit ovat päättäneet, että osumat eivät ole mielenkiintoisia. Miksi?!? Nämä ovat aitoja osumia ja vieläpä onnekkaita sellaisia!! En tunne tuota ihmistä "Eurot jakoon", joka kirjasi nämä setelit! Tuntuu, että olen harrastanut turhaan tätä kirjaamista. Kirjasin 133 seteliä ja aikomukseni oli jatkaa kirjaamista, mutta nyt tuntuu, ettei tämä homma enää kannata moderaattorin mielenvaltaisen toiminnan takia.
Kyseisten osumien osoitteet:
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=3026273;-
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=3026274;-
Catherine wrote:Niin, ainakin toinen osuma olisi pitänyt hyväksyä.Olen kuitenkin sitä mieltä, että MOLEMPIA pitää hyväksyä. Se olisi ihan loogista.
Uskon, että kyse on siitä, että koska tiedot ovat kummassakin setelissä samat, niin oli syytä epäillä jonkin asteista huijausta. Itse en niin siis epäile, mutta jostain moderaattorista tuo on voinut näyttää aika selkeeltä. Mailaappa contact@eurobilltracker.com ja selitä asia, niin uskon että osumat voidaan saada mielenkiintoisiksi.
Äläkä nyt ihmeessä jo lopeta jos ollaan saamassa Etelä-Pohjanmaalle uutta hyvää syöttäjää. Täälä kun ei niitä kauheesti oo
- Sport-Mass
- Euro-Master

- Posts: 1909
- Joined: Wed Jul 21, 2004 9:07 pm
- Location: Joutseno, Finland
Nykyisen käytännön mukaan yksi osumistasi olisi pitänyt hyväksyä. Minulle tuli kolme osumaa yhden paikallisen käyttäjän kanssa, jotka kaikki moderoitiin pois. Asiasta valitettuani yksi osumista palautettiin. Esimerkiksi eilen tuli retsin ja Pekka Thain välille neljä osumaa, joista kolme poistettiin ja yksi jätettiin voimaan. Minusta tämä on oikea käytäntö, jos tulee samanaikaisesti useita osumia jonkun käyttäjän kanssa.
Mutta toivottavasti et lopeta tämän takaiskun takia, vaan jatkat hyvää "harrastusta"
.
Mutta toivottavasti et lopeta tämän takaiskun takia, vaan jatkat hyvää "harrastusta"
- Fundamental
- Euro-Master

- Posts: 2172
- Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
- Location: Tampere, Finland
- Contact:
-
EurotJakoon
- Euro-Regular in Training

- Posts: 75
- Joined: Mon Feb 23, 2004 5:11 pm
- Location: Soini, Finland
Tuli äsken vähän hämmästeltyä kun huomasin saaneeni 16. osuman enkä ollut saanut mitään viestiä sähköpostiin. Vähän aikaa selailin osumiani ennenkuin tajusin että yksi moderoiduista seteleistä oli muutettu "mielenkiintoiseksi osumaksi".
Eikä kannata noista moderaattoreista välittää, tärkeintähän on itse saada tietää missä se seteli on liikkunut.
Eikä kannata noista moderaattoreista välittää, tärkeintähän on itse saada tietää missä se seteli on liikkunut.
Kyllä sitä aina kannattaa kysyä, mistä jokin johtuu. Eivät moderaattorit voi tietää ilman selostuksia kaikkien taustoja, joten tuollaiset pienen matkan/ajan setelit moderoituvat helposti.
Minusta käytäntö, jossa samanaikaisista osumista vain toinen jää, on hyvä. Kyllä se toinenkin on samanarvoinen ja se voikin muuttua joskus triplan myötä mielenkiintoiseksi.
Ajatus mielenkiintoisista ja tavallisista osumista on kyllä hyvä, mutta se on hieman vääristynyt. Ainoastaan mielenkiintoiset osumat mielletään osumiksi nykyään, koska toiset eivät näe tavallisten osumien määrää. Minusta asiaa pitäisi korjata näyttämällä henkilön tiedoissa myös tavallisten osumien määrä.
Myös se, että feikkiosumia "piilotetaan" moderoimalla ne pois mielenkiintoisista osumista, on vähän pöhköä. Ne pitäisi poistaa kokonaan jälkimmäiseltä setelin syöttäjältä. Jos kyseessä on vain mielenkiinnoton paikallisosuma, ok, se on vain osuma.
Tähän pitäisi saada tarkennuksia. Linja on nyt liian kirjava ja asiaa tuntemattomalle jopa sekava.
Saa ottaa kantaa.
Minusta käytäntö, jossa samanaikaisista osumista vain toinen jää, on hyvä. Kyllä se toinenkin on samanarvoinen ja se voikin muuttua joskus triplan myötä mielenkiintoiseksi.
Ajatus mielenkiintoisista ja tavallisista osumista on kyllä hyvä, mutta se on hieman vääristynyt. Ainoastaan mielenkiintoiset osumat mielletään osumiksi nykyään, koska toiset eivät näe tavallisten osumien määrää. Minusta asiaa pitäisi korjata näyttämällä henkilön tiedoissa myös tavallisten osumien määrä.
Myös se, että feikkiosumia "piilotetaan" moderoimalla ne pois mielenkiintoisista osumista, on vähän pöhköä. Ne pitäisi poistaa kokonaan jälkimmäiseltä setelin syöttäjältä. Jos kyseessä on vain mielenkiinnoton paikallisosuma, ok, se on vain osuma.
Tähän pitäisi saada tarkennuksia. Linja on nyt liian kirjava ja asiaa tuntemattomalle jopa sekava.
Saa ottaa kantaa.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
minusta nuo feikki osumat voisi poistaa kokonaan historiasta.(tai ainakin se minun joka on alkanut nyt ketuttamaan)vaikka onhan jotkut feikit aika kivan näköisiä kun ne ovat vaikka belgiasta suomeen. mutta minun puolestani poistakaa vain koko p***a.Klazu wrote: Myös se, että feikkiosumia "piilotetaan" moderoimalla ne pois mielenkiintoisista osumista, on vähän pöhköä. Ne pitäisi poistaa kokonaan jälkimmäiseltä setelin syöttäjältä. Jos kyseessä on vain mielenkiinnoton paikallisosuma, ok, se on vain osuma.
Tähän pitäisi saada tarkennuksia. Linja on nyt liian kirjava ja asiaa tuntemattomalle jopa sekava.
Saa ottaa kantaa.

