Van Apeldoorn naar Emmercompascuum

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Van Apeldoorn naar Emmercompascuum

Post by Fonzie »

Een biljet dat ik op 3 juni ontving in Apeldoorn, dook vandaag weer op in Emmercompascuum... bijna drie maanden later en al snel een kilometertje of honderd verderop... maar ja... het is géén hit want in beide gevallen was ik degene die het biljet invoerde.

Ik heb al wel vaker zelf-hits gehad maar deze is toch wel heel frappant... 8) :roll:
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Chiel
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Chiel »

Tja, binnen dezelfde plaats kan met veel geluk nog wel eens voor komen, maar zoiets is echt zeldzaam!
Money in hand, that´s buying / Penger i hånden, det er kjøp --- Erlend Loe
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master

Post by wally2cv »

ik heb dit al veel meegemaakt , dat ik een biljet ingegeven heb en dat ik het al ees ingegeven had!
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
€€F
Euro-Master
Euro-Master

Post by €€F »

ik ook wally , maar dan bleef hij (net als bij jou denk ik) in mijn wallet..

deze is dus uit de wallet geweest , komt er weer in en is dus een echte bouncer.
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

ik had er 1 een tijdje terug die na een half jaar 15km verder weer door mij was terug gevonden. Was ook een mooie boomerang hit.
diana333
Euro-Master
Euro-Master

Post by diana333 »

Fonzie dat is wel leuk maar een echte hit is voor jou toch ook zo langzamerhand aan de beurt.
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

diana333 wrote:Fonzie dat is wel leuk maar een echte hit is voor jou toch ook zo langzamerhand aan de beurt.
Ik dacht ook wel dat ik zo langzamerhand aan de beurt was.. :) .. misschien ee hitje met Veendam? :roll:
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
diana333
Euro-Master
Euro-Master

Post by diana333 »

Fonzie wrote:
diana333 wrote:Fonzie dat is wel leuk maar een echte hit is voor jou toch ook zo langzamerhand aan de beurt.
Ik dacht ook wel dat ik zo langzamerhand aan de beurt was.. :) .. misschien ee hitje met Veendam? :roll:

Dat lijkt me aardig maar ik heb afgelopen week een paar hits gehad, dus ik denk dat ik een tijd niet aan de beurt ben.
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

diana333 wrote: Dat lijkt me aardig maar ik heb afgelopen week een paar hits gehad, dus ik denk dat ik een tijd niet aan de beurt ben.
Of juist weer wel, natuurlijk... je bent nu in de winning mood, denk ik :roll: :wink:
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Je komt ook wel bij mij in de buurt hoor. Ben tijdje geleden al in Emmercompascuum geweest. Lijkt me goede zoekplek...

Hit me! Image
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

BaliBennie wrote:Je komt ook wel bij mij in de buurt hoor. Ben tijdje geleden al in Emmercompascuum geweest. Lijkt me goede zoekplek...

Hit me! Image
Yep... Emmen, Emmercompascuum, Ter Apel... ik kom er met enige regelmaat, dus daar zou ook een hitje in moeten kunnen zitten :roll:
joste
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by joste »

ik had hier vandaag ook een biljet dat ik een maand geleden al bleek ingevoerd te hebben, was wel degelijk een biljet dat teruggekomen is dus eigenlijk zou het hit kunnen geweest zijn maar kan het niet invoeren! :?
diana333
Euro-Master
Euro-Master

Post by diana333 »

BaliBennie wrote:Je komt ook wel bij mij in de buurt hoor. Ben tijdje geleden al in Emmercompascuum geweest. Lijkt me goede zoekplek...

Hit me! Image
Vrijdag over een week gaan wij naar Emmen en daar moeten we vast entree betalen. Dus er komen wat biljetten die kant op.
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Weer zo'n leuke maar vooral ook snelle zelf-hit... Dit biljet dat ik 11 dagen geleden in Assen ontving, vond ik gisteren weer terug bij de Albert Heijn in Hoogezand... Ik had het biljet daar beslist niet uitgegeven (ik betaal daar altijd met 20 of 50 euro) maar waarschijnlijk heb ik het vijfje ingeleverd bij de ABN in de buurt.... kortom.. het lijkt geen afscheid van me te willen nemen... :roll:
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Fonzie wrote:.... kortom.. het lijkt geen afscheid van me te willen nemen... :roll:

Besef je wel dat je nu €10 heb betaald voor één €5 biljet??!! :wink: 8) :)

maar jij krijgt er ook weer bij elkaar €10 voor natuurlijk :)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”