Een biljet dat ik op 3 juni ontving in Apeldoorn, dook vandaag weer op in Emmercompascuum... bijna drie maanden later en al snel een kilometertje of honderd verderop... maar ja... het is géén hit want in beide gevallen was ik degene die het biljet invoerde.
Ik heb al wel vaker zelf-hits gehad maar deze is toch wel heel frappant...
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
diana333 wrote:Fonzie dat is wel leuk maar een echte hit is voor jou toch ook zo langzamerhand aan de beurt.
Ik dacht ook wel dat ik zo langzamerhand aan de beurt was.. .. misschien ee hitje met Veendam?
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
diana333 wrote:
Dat lijkt me aardig maar ik heb afgelopen week een paar hits gehad, dus ik denk dat ik een tijd niet aan de beurt ben.
Of juist weer wel, natuurlijk... je bent nu in de winning mood, denk ik
BaliBennie wrote:Je komt ook wel bij mij in de buurt hoor. Ben tijdje geleden al in Emmercompascuum geweest. Lijkt me goede zoekplek...
Hit me!
Yep... Emmen, Emmercompascuum, Ter Apel... ik kom er met enige regelmaat, dus daar zou ook een hitje in moeten kunnen zitten
ik had hier vandaag ook een biljet dat ik een maand geleden al bleek ingevoerd te hebben, was wel degelijk een biljet dat teruggekomen is dus eigenlijk zou het hit kunnen geweest zijn maar kan het niet invoeren!
Weer zo'n leuke maar vooral ook snelle zelf-hit... Dit biljet dat ik 11 dagen geleden in Assen ontving, vond ik gisteren weer terug bij de Albert Heijn in Hoogezand... Ik had het biljet daar beslist niet uitgegeven (ik betaal daar altijd met 20 of 50 euro) maar waarschijnlijk heb ik het vijfje ingeleverd bij de ABN in de buurt.... kortom.. het lijkt geen afscheid van me te willen nemen...