Venga wrote:
Ik zou het -als Nederlander- natuurlijk jammer vinden als HNL zijn tweede plaats moet prijsgeven, en straks misschien ook nog de derde. Een land met zo'n groot aandeel in EBT heeft wat mij betreft een echte topper nodig. Een nationale trots!! Zijn de Belgen ook niet fier op bhoeyb??
Ik heb de indruk dat HNL simpelweg geen zin meer heeft om wekelijks honderden biljetten in te kloppen... qua Nederlanders heeft hij weinig concurrentie te duchten. Maar wil hij dan geen tweede blijven?
Zeker op zo'n dag als vandaag, de dag dat HNL door Pekka Thai van de 8st plaats werd geschopt, is zo'n mooie oude quote een goed iets.
HNL, we blijven je een coole user vinden en blijf invoeren!
Zoals Peter Jan Rens altijd zegt: "Geef nooit op!"
Het was me niet eens opgevallen dat ik weer een plaatsje heb moeten inleveren. Maar als je een kijkje neemt in de wekelijkse top 50 (de europese versie) dan zie je ook dat er bijna niet meer tegenop te vechten is en ja, met het groter worden van EBT krijg je er steeds meer topusers bij voor wie ik graag plaats maak.
Ik blijf rustig doorgaan en ach, tussen de 500 en de 1000 biljetten per maand is al heel wat, toch? En over Nederlandse topusers hoeven we ons al helemaal geen zorgen te maken.
Overigens zijn er de komende tijd een aantal niet EBT-werkzaamheden die m'n aandacht voor de volle 100% opeisen, dus heb ik wat minder tijd voor met name het forum. Daarom heeft Nederland er sinds afgelopen nacht een 'country moderator' bijgekregen in de persoon van Venga, die nu ook de nodige support kan geven. Venga succes !
Last edited by HNL on Tue Sep 14, 2004 5:47 pm, edited 1 time in total.
HNL wrote:Ik blijf rustig doorgaan en ach, tussen de 500 en de 1000 biljetten per maand is al heel wat, toch? En over Nederlandse topusers hoeven we ons al helemaal geen zorgen te maken.
Goed gesproken, HNL! Hetzelfde geldt eigenlijk voor mij... ik heb ook wel eens hoger gestaan maar we gaan gewoon stug door! Ik zit momenteel in een fase dat ik hits leuker vind dan mijn totale aantal, en dat is wel eens andersom geweest
Die fase ken ik Venga, maar dat gaat jou beter af dan mij, hoewel we qua aantal biljetten niet eens zoveel uit elkaar liggen. Zou het ermee te maken hebben dat jij een jaar later begonnen bent dan ik en een groot deel van mijn biljetten helaas alweer uit roulatie zijn
Desalniettemin blijf ik gewoon in die fase, anderszijds wordt het nog een hele toer om mijn doel van dit jaar te halen, nl. bij de top 30 te zitten aan het eind van het jaar.
HNL, wat jou betreft wellicht haalbaar: beste 10 aan het eind van het jaar?
hjkmans wrote:
HNL, wat jou betreft wellicht haalbaar: beste 10 aan het eind van het jaar?
Als je goed naar de aantallen kijkt die joergb en J.R.K. invoeren dan ben ik bang dat HNL voor oktober al uit de top 10 is, maar er zijn ook nog andere dingen in het leven als EBT. Voor ons is het nog op te brengen omdat we met zijn vijven zijn. Ik vind het echter altijd wel leuk als je een doel voor ogen hebt. Ons doel is nummer 1 worden en dan zien we wel weer, misschien stoppen we er dan wel mee.
Venga veel succes met je "moderatorschap" en HNL succes met je niet EBT-werkzaamheden en we hopen dat ze niet te lang duren zodat je ons weer snel terzijde kan staan in onze strijd tegen de Duitsers en de Finnen.
lian wrote:en HNL succes met je niet EBT-werkzaamheden en we hopen dat ze niet te lang duren zodat je ons weer snel terzijde kan staan in onze strijd tegen de Duitsers en de Finnen.
Dank je wel, ik hoop overigens de invoer op het huidige peil te kunnen houden .
Succes Venga met je nieuwe Job.
HNL succes met je andere werkzaamheden.
Inderdaad er komen zeer veel nieuwe fanatiekelingen bij dat is mooi voor ebt al kan het soms niet zo leuk zijn voor jezelf, maarja je moet maar zo denken je werkt voor jezelf op een aantal biljetten die voor jou redelijk zijn en dan komen de hits ook wel.
Nij mij was ook eerst zoveel mogelijk biljetten om zo hoog mogelijk te komen, dat was vooral omdat bij mij de gedachte was dat het woordje hit niet op mij betrekking had. Nu de hits komen wordt het hiten inderdaad leuker dan de vele biljetten.
Wat een lieve berichtjes hier allemaal
HNL, jammer van dat plaatsje verlies, maar is het niet zo: De aanhouder wint?
Alle andere users boven je houden in de loop der tijd misschien wel op en dan kom jij weer rustig opzetten
Venga, succes met moddereten en niet teveel slotjes zetten.
hjkmans wrote:Die fase ken ik Venga, maar dat gaat jou beter af dan mij, hoewel we qua aantal biljetten niet eens zoveel uit elkaar liggen. Zou het ermee te maken hebben dat jij een jaar later begonnen bent dan ik en een groot deel van mijn biljetten helaas alweer uit roulatie zijn
Zou goed kunnen... en het is ook een beetje de schuld van Elmo want die zat me een tijdje geleden voortdurend in de weg Ik sluit niet uit dat je me binnenkort weer voorbij gaat...
Ans op vakantie. wrote:Venga, succes met moddereten en niet teveel slotjes zetten.
Tjaaa , wat kan ik nou nog toevoegen aan bovenstaande berichtjes. Eigenlijk niet zo veel. Ik sluit me dus maar gewoon aan bij voorgaande berichten en wens een ieder heel veel succus en geluk vooral in het "gewone" leven want als dat in orde is komt EBT toch vanzelf ook