Ik zou het erg leuk vinden om achteraf het commentaarveld te kunnen modereren. Vaak heb ik na het invoeren nog wel iets toe te voegen, zoals:
- als ik het biljet achteraf van een URL heb voorzien
- als ik weet waar ik het weer heb uitgegeven (vooral als dat het buitenland is bv)
- als ik het biljet nog weer eens heb ontvangen
etc..
Uiteraard houd ik dat in mijn eigen database wel bij, maar die info kan voor andere users (vooral bij een hit) toch erg leuk zijn.
Is die mogelijkheid bv niet een leuke bonus voor top-users (>1000 biljetten)?
Modereren van commentaarveld
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Fonzie
- Euro-Master
Modereren van commentaarveld
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
- Fonzie
- Euro-Master
Kan ik me voorstellen, vooral fraudeurs zullen er vervelende dingen mee kunnen doen.. daarom dacht ik het ook voor te behouden aan mensen die veel biljetten hebben ingevoerd zonder ooit 'verdacht' te zijn geweest...Blueman wrote: Er zitten, naast de genoemde voordelen, ook een aantal nadelen aan.
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
- avij
- Forum Moderator
I noticed my name was mentioned in this thread.. The comment editing feature is indeed in my todo list, but there's at least one thing that's holding things back. Some people have mentioned that they'd use the feature for describing their notes in more detail if the note is a hit. While this sounds fine in theory, it encourages people to write those informative comments ONLY after the note was hit. Now that the comment field is (mostly) a write-once field, people do enter some informative comments in their note entries which is good. Besides, if it takes more than a year to get a hit, the original fellow who had the note back then can't possibly remember the details for that specific note. This issue has nothing to do with trust.
The first two of your examples can be planned in advance, at least to some extent ("spent on Crete on my holiday", but perhaps possibly not "spent in XX supermarket on Crete").
The first two of your examples can be planned in advance, at least to some extent ("spent on Crete on my holiday", but perhaps possibly not "spent in XX supermarket on Crete").
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
- Blueman
- Euro-Master
Een goed iets...
Dit was ook een van de nadelen die ik in gedachte had...
Ik ben ook op de hoogte dat er ook gedacht wordt aan een tijdslimiet (bv een week) dat je dat commentaarveld kunt aanpassen.
Hier moet in ieder geval nog goed over nagedacht worden.
Je zou eventueel een ontwerp kunnen maken, en als je die dan ter discussie aanbied aan de admin's/moderators/avij, dan kan er ook door hun naar worden gekeken en op of aanmerkingen geplaatst worden, zodat deze in het plan gewijzigd kunnen worden.
Zo helpt ieder op zijn eigen manier mee aan de Eurobilltracker site.
Eventueel kun je het plan dan ook in dit topic plaatsen, zodat we er met meer mensen over kunnen discussieren. Meer mensen, meer gedachtes!
Dit was ook een van de nadelen die ik in gedachte had...
Ik ben ook op de hoogte dat er ook gedacht wordt aan een tijdslimiet (bv een week) dat je dat commentaarveld kunt aanpassen.
Hier moet in ieder geval nog goed over nagedacht worden.
Je zou eventueel een ontwerp kunnen maken, en als je die dan ter discussie aanbied aan de admin's/moderators/avij, dan kan er ook door hun naar worden gekeken en op of aanmerkingen geplaatst worden, zodat deze in het plan gewijzigd kunnen worden.
Zo helpt ieder op zijn eigen manier mee aan de Eurobilltracker site.
Eventueel kun je het plan dan ook in dit topic plaatsen, zodat we er met meer mensen over kunnen discussieren. Meer mensen, meer gedachtes!
Blue is the color that makes people wild!
- Fonzie
- Euro-Master
Ik zal er morgen eens even over nadenken...Blueman wrote: Je zou eventueel een ontwerp kunnen maken, en als je die dan ter discussie aanbied aan de admin's/moderators/avij, dan kan er ook door hun naar worden gekeken en op of aanmerkingen geplaatst worden, zodat deze in het plan gewijzigd kunnen worden.