Mistä merkitä saaduksi?

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
SF3YLO
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 6
Joined: Fri Jan 30, 2004 6:33 pm
Location: Finland, Ylöjärvi

Mistä merkitä saaduksi?

Post by SF3YLO »

Mistä merkkaan saaduksi setelin, kun olen tehnyt keikan paikassa A, Palkka maksetaan henkilölle H, joka asuu paikassa B, ja tämä H ojentaa rahat minulle paikassa C ja minä asun paikassa D.

Ilmeisesti merkkaan paikaksi C:n. Rahat kun on mennyt tilisiirrolla. Mut jos tiedänkin että henkilö on saanut rahat käteen?
User avatar
tiura
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1013
Joined: Wed May 19, 2004 12:59 pm
Location: Turku, Finland
Contact:

Post by tiura »

C. Henkilö H, jos olisi EBTläinen, merkitsisi paikan B, mutta silloin sinun ei tulisi kirjata seteleitä, jos tietäisit että H on ne jo kirjannut.
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by JANI73 »

C - Eli paikka jossa sinä olet seteliin saanut ensikosketuksen.
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

JANI73 wrote:C - Eli paikka jossa sinä olet seteliin saanut ensikosketuksen.
Jep, näin se on kaikkein helpointa. Ei tarvitse päätään raapia puhki asian takia. Tervetuloa mukaan foorumille! :)
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”