Mistä merkkaan saaduksi setelin, kun olen tehnyt keikan paikassa A, Palkka maksetaan henkilölle H, joka asuu paikassa B, ja tämä H ojentaa rahat minulle paikassa C ja minä asun paikassa D.
Ilmeisesti merkkaan paikaksi C:n. Rahat kun on mennyt tilisiirrolla. Mut jos tiedänkin että henkilö on saanut rahat käteen?
Mistä merkitä saaduksi?
Jep, näin se on kaikkein helpointa. Ei tarvitse päätään raapia puhki asian takia. Tervetuloa mukaan foorumille!JANI73 wrote:C - Eli paikka jossa sinä olet seteliin saanut ensikosketuksen.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).

