HAASTE KAIKILLE, PIENIKIN APU ON TARPEEN!!
- MissTracker
- Euro-Master in Training

- Posts: 858
- Joined: Fri Sep 10, 2004 6:24 pm
- Location: Seinajoki, Finland
HAASTE KAIKILLE, PIENIKIN APU ON TARPEEN!!
SPR:n katastrofirahasto on käynnistänyt keräyksen Aasian maanjäristysten aiheuttamien hyökyaaltojen uhrien auttamiseksi.
Minä haastan kaikki EBT:läiset osallistumaan tuohon keräykseen.
Nordeassa SPR:n katastrofirahaston tilinumero on 221918-68000 ja Osuuspankissa 578007-10011649.
Tukea voi osoittaa myös soittamalla Punaisen Ristin lahjoituspuhelimeen 0600-12220 (hinta 19,95 euroa + pvm).
http://www.redcross.fi/ajankohtaista/
http://www.redcross.fi/lahjoita
Minä haastan kaikki EBT:läiset osallistumaan tuohon keräykseen.
Nordeassa SPR:n katastrofirahaston tilinumero on 221918-68000 ja Osuuspankissa 578007-10011649.
Tukea voi osoittaa myös soittamalla Punaisen Ristin lahjoituspuhelimeen 0600-12220 (hinta 19,95 euroa + pvm).
http://www.redcross.fi/ajankohtaista/
http://www.redcross.fi/lahjoita
This is me. What is your excuse?
- Mansenplikka
- Euro-Expert in Training

- Posts: 424
- Joined: Thu Jul 08, 2004 10:34 pm
- Location: Nokia, Finland
Kaupan ovella oli kerääjä lippaansa kanssa ja sinne tyhjensin lompsasta kolikot.
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Postcrossing
aplfi wrote:Niin oli täälläkin Prisman ovella ja laitoin sinne vitosen. Vaikka aiheeseen ei tietenkään hauskat sutkautukset sovi mutta silti vähän harmitti taitella suht sileätä seteliä keräyskippoon mutta uhrasinhan sen kuitenkin hyvän asian eteen.
Olisit kattellu vähä ryppysempää seteliä
Tai kaivanut viissatasen taskusta ja kysyny kerääjältä voisko vaihtaa pienemmäksi kun en viitsis näin isoo laittaapsych3 wrote:aplfi wrote:Niin oli täälläkin Prisman ovella ja laitoin sinne vitosen. Vaikka aiheeseen ei tietenkään hauskat sutkautukset sovi mutta silti vähän harmitti taitella suht sileätä seteliä keräyskippoon mutta uhrasinhan sen kuitenkin hyvän asian eteen.
Olisit kattellu vähä ryppysempää seteliäTai sitte kysyny kerääjältä että ei sulla olis itellä vähä ryppysempää vitosta tuonne niin sait tän silee ite
:D
Ei mutta asia on vakava ja ihan pahaa tekee ajatellakkin millaista siellä on ollut/on. Ja nämä suomalaiset kadonneet kuuluisuudetkin.... Saati sitten "normaalit" kansalaiset.....
Joo kyllä ite luulen että yli sataan nousee jopa suomalaiset uhrit, saati sitte muunmaalaiset. Aika järkyttävä katastrofi
Tässä yksi monista amatöörivideoista mitä tuolta on kuvattu... Aika järkyttävää katseltavaa.
EDIT: nyt pitäs urlinki toimia.
Tässä yksi monista amatöörivideoista mitä tuolta on kuvattu... Aika järkyttävää katseltavaa.
EDIT: nyt pitäs urlinki toimia.
Last edited by psych3 on Thu Dec 30, 2004 7:58 am, edited 2 times in total.
Ei kai tässä tapauksessa nyt ole pienen pyöreän puupennin vertaa väliä sillä onko joku stara vai tavis? Joku Niinistö tai Sirkessalo ovat ihan täysin samalla viivalla tavallisten ihmisten kanssa. Jos olisin tasanteella ja sen vierestä veden varasta kurkottaisi vaikka Sirkessalon tai Matti M. Meikäläisen apua pyytävät kädet, ja vaan toisen ehtisi pelastaa, se voisi hyvin helposti olla "paska mäihä Ara".JANI73 wrote:Ja nämä suomalaiset kadonneet kuuluisuudetkin.... Saati sitten "normaalit" kansalaiset.....
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Totta ei todellakaan ole mitään väliä starasta tai ei starasta. Se nyt sattuu vaan olee niin, että jos kuulet Sirkesalon tai Susanna Tervaniemen olleen siellä, heille sä annat kasvot heti mutta jos kuulet siellä olleen kadoksissa 200 muuta ihmistä, he ovat kasvottomia. Vaikka kaikki ovat ihan yhtä tärkeitä pelastaa niin henkilö jota et tunne, et ole koskaan nähnyt ei millään tunnu niin läheiseltä kuin se kasvot saanut henkilö...Klazu wrote:Ei kai tässä tapauksessa nyt ole pienen pyöreän puupennin vertaa väliä sillä onko joku stara vai tavis? Joku Niinistö tai Sirkessalo ovat ihan täysin samalla viivalla tavallisten ihmisten kanssa. Jos olisin tasanteella ja sen vierestä veden varasta kurkottaisi vaikka Sirkessalon tai Matti M. Meikäläisen apua pyytävät kädet, ja vaan toisen ehtisi pelastaa, se voisi hyvin helposti olla "paska mäihä Ara".JANI73 wrote:Ja nämä suomalaiset kadonneet kuuluisuudetkin.... Saati sitten "normaalit" kansalaiset.....
Tahdon vaan sanoo että kun julkkis on paikalla saa onnettomuuskin enemmän huomioo mutta jollei siellä ole julkkista ei siitä samalla tavalla porista. Paitsi tässä tapauksessa kun on sattunut todella paha skatastroffi. Kyllä te ymmärrätte mitä mä ajan takaa.....
kuka ihme on "susanna tervaniemi"JANI73 wrote:Totta ei todellakaan ole mitään väliä starasta tai ei starasta. Se nyt sattuu vaan olee niin, että jos kuulet Sirkesalon tai Susanna Tervaniemen olleen siellä,Klazu wrote:Ei kai tässä tapauksessa nyt ole pienen pyöreän puupennin vertaa väliä sillä onko joku stara vai tavis?:mrgreen:JANI73 wrote:Ja nämä suomalaiset kadonneet kuuluisuudetkin.... Saati sitten "normaalit" kansalaiset.....

