HAASTE KAIKILLE, PIENIKIN APU ON TARPEEN!!

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

User avatar
MissTracker
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 858
Joined: Fri Sep 10, 2004 6:24 pm
Location: Seinajoki, Finland

HAASTE KAIKILLE, PIENIKIN APU ON TARPEEN!!

Post by MissTracker »

SPR:n katastrofirahasto on käynnistänyt keräyksen Aasian maanjäristysten aiheuttamien hyökyaaltojen uhrien auttamiseksi.

Minä haastan kaikki EBT:läiset osallistumaan tuohon keräykseen.


Nordeassa SPR:n katastrofirahaston tilinumero on 221918-68000 ja Osuuspankissa 578007-10011649.

Tukea voi osoittaa myös soittamalla Punaisen Ristin lahjoituspuhelimeen 0600-12220 (hinta 19,95 euroa + pvm).

http://www.redcross.fi/ajankohtaista/
http://www.redcross.fi/lahjoita
This is me. What is your excuse?
MissTracker/ei Log

Post by MissTracker/ei Log »

....toivon hartaasti, että mahdollisismman moni ottaisi haasteen vastaan...
User avatar
Mansenplikka
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 424
Joined: Thu Jul 08, 2004 10:34 pm
Location: Nokia, Finland

Post by Mansenplikka »

Itse aion kaupungilla johonkin lippaaseen euroja jättää ja setelin/seteleitä tietty :)
User avatar
CCCP
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1202
Joined: Tue Jul 13, 2004 5:36 pm
Location: vantaa, Finland

Post by CCCP »

kauppa reissulla tuli jo osallistuttua.
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto
sun synnytti valtava Venäjänmaa.
Sun luonut on kansojen yhteinen tahto,sun mahtis on säilyvä aikojen taa...(Neuvostoliiton kansallishymni 1944--->)
User avatar
soilian
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1896
Joined: Wed Jun 02, 2004 9:33 am
Location: Hartola, Finland

Post by soilian »

Kaupan ovella oli kerääjä lippaansa kanssa ja sinne tyhjensin lompsasta kolikot.
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
User avatar
aplfi
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2486
Joined: Sat Nov 15, 2003 2:19 pm
Location: Nokia/Finland

Post by aplfi »

soilian wrote:Kaupan ovella oli kerääjä lippaansa kanssa
Niin oli täälläkin Prisman ovella ja laitoin sinne vitosen. Vaikka aiheeseen ei tietenkään hauskat sutkautukset sovi mutta silti vähän harmitti taitella suht sileätä seteliä keräyskippoon mutta uhrasinhan sen kuitenkin hyvän asian eteen. :D
User avatar
psych3
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1324
Joined: Tue May 11, 2004 12:58 pm
Location: Finland

Post by psych3 »

aplfi wrote:Niin oli täälläkin Prisman ovella ja laitoin sinne vitosen. Vaikka aiheeseen ei tietenkään hauskat sutkautukset sovi mutta silti vähän harmitti taitella suht sileätä seteliä keräyskippoon mutta uhrasinhan sen kuitenkin hyvän asian eteen. :D

Olisit kattellu vähä ryppysempää seteliä :D Tai sitte kysyny kerääjältä että ei sulla olis itellä vähä ryppysempää vitosta tuonne niin sait tän silee ite :D:D
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by JANI73 »

psych3 wrote:
aplfi wrote:Niin oli täälläkin Prisman ovella ja laitoin sinne vitosen. Vaikka aiheeseen ei tietenkään hauskat sutkautukset sovi mutta silti vähän harmitti taitella suht sileätä seteliä keräyskippoon mutta uhrasinhan sen kuitenkin hyvän asian eteen. :D

Olisit kattellu vähä ryppysempää seteliä :D Tai sitte kysyny kerääjältä että ei sulla olis itellä vähä ryppysempää vitosta tuonne niin sait tän silee ite :D:D
Tai kaivanut viissatasen taskusta ja kysyny kerääjältä voisko vaihtaa pienemmäksi kun en viitsis näin isoo laittaa :lol:
Ei mutta asia on vakava ja ihan pahaa tekee ajatellakkin millaista siellä on ollut/on. Ja nämä suomalaiset kadonneet kuuluisuudetkin.... Saati sitten "normaalit" kansalaiset..... :cry:
User avatar
psych3
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1324
Joined: Tue May 11, 2004 12:58 pm
Location: Finland

Post by psych3 »

Joo kyllä ite luulen että yli sataan nousee jopa suomalaiset uhrit, saati sitte muunmaalaiset. Aika järkyttävä katastrofi :|
Tässä yksi monista amatöörivideoista mitä tuolta on kuvattu... Aika järkyttävää katseltavaa.

EDIT: nyt pitäs urlinki toimia.
Last edited by psych3 on Thu Dec 30, 2004 7:58 am, edited 2 times in total.
User avatar
Prynde
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 431
Joined: Thu Jul 10, 2003 5:40 pm
Location: Turenki, Finland

Post by Prynde »

Tämä linkki toimii paremmin
User avatar
Craft
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1182
Joined: Fri Jun 07, 2002 4:36 pm
Location: Vantaa, Finland

Post by Craft »

Toissapäivänä soitin SPR:n lahjoitusnumeroon...
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

JANI73 wrote:Ja nämä suomalaiset kadonneet kuuluisuudetkin.... Saati sitten "normaalit" kansalaiset..... :cry:
Ei kai tässä tapauksessa nyt ole pienen pyöreän puupennin vertaa väliä sillä onko joku stara vai tavis? Joku Niinistö tai Sirkessalo ovat ihan täysin samalla viivalla tavallisten ihmisten kanssa. Jos olisin tasanteella ja sen vierestä veden varasta kurkottaisi vaikka Sirkessalon tai Matti M. Meikäläisen apua pyytävät kädet, ja vaan toisen ehtisi pelastaa, se voisi hyvin helposti olla "paska mäihä Ara". :mrgreen:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
User avatar
JANI73
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1241
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:22 pm
Location: Helsinki, Finland

Post by JANI73 »

Klazu wrote:
JANI73 wrote:Ja nämä suomalaiset kadonneet kuuluisuudetkin.... Saati sitten "normaalit" kansalaiset..... :cry:
Ei kai tässä tapauksessa nyt ole pienen pyöreän puupennin vertaa väliä sillä onko joku stara vai tavis? Joku Niinistö tai Sirkessalo ovat ihan täysin samalla viivalla tavallisten ihmisten kanssa. Jos olisin tasanteella ja sen vierestä veden varasta kurkottaisi vaikka Sirkessalon tai Matti M. Meikäläisen apua pyytävät kädet, ja vaan toisen ehtisi pelastaa, se voisi hyvin helposti olla "paska mäihä Ara". :mrgreen:
Totta ei todellakaan ole mitään väliä starasta tai ei starasta. Se nyt sattuu vaan olee niin, että jos kuulet Sirkesalon tai Susanna Tervaniemen olleen siellä, heille sä annat kasvot heti mutta jos kuulet siellä olleen kadoksissa 200 muuta ihmistä, he ovat kasvottomia. Vaikka kaikki ovat ihan yhtä tärkeitä pelastaa niin henkilö jota et tunne, et ole koskaan nähnyt ei millään tunnu niin läheiseltä kuin se kasvot saanut henkilö...
Tahdon vaan sanoo että kun julkkis on paikalla saa onnettomuuskin enemmän huomioo mutta jollei siellä ole julkkista ei siitä samalla tavalla porista. Paitsi tässä tapauksessa kun on sattunut todella paha skatastroffi. Kyllä te ymmärrätte mitä mä ajan takaa.....
User avatar
Hyvis
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 617
Joined: Fri Jun 11, 2004 10:59 am
Location: Oulu, Suomi, EU
Contact:

Post by Hyvis »

JANI73 wrote:
Klazu wrote:
JANI73 wrote:Ja nämä suomalaiset kadonneet kuuluisuudetkin.... Saati sitten "normaalit" kansalaiset..... :cry:
Ei kai tässä tapauksessa nyt ole pienen pyöreän puupennin vertaa väliä sillä onko joku stara vai tavis?:mrgreen:
Totta ei todellakaan ole mitään väliä starasta tai ei starasta. Se nyt sattuu vaan olee niin, että jos kuulet Sirkesalon tai Susanna Tervaniemen olleen siellä,
kuka ihme on "susanna tervaniemi" :?: :wink: oikeesti :?: :o
User avatar
psych3
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1324
Joined: Tue May 11, 2004 12:58 pm
Location: Finland

Post by psych3 »

Juha Hyvönen wrote:kuka ihme on "susanna tervaniemi" :?: :wink: oikeesti :?: :o

Nimi kuulostaa kyllä aika tutulta... Kai se on jotain tangoa laulanu? Tuskin mikään missi. Aika hyvän näkönen muistaakseni...
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”