Top 330
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Top 330
tjongejonge, wat is het enorm druk rondom plaats 330
al een tijdje probeer ik mezelf in het scherm te werken - maar ja, 'k heb niet zoveel biljetten om handen
nog niet eens zo heel lang geleden kwam je met 300 biljetten de neêrlandse top 330 binnen, nu moet je er al minstens 50 meer hebben
wie azen er allemaal op die drempel?
al een tijdje probeer ik mezelf in het scherm te werken - maar ja, 'k heb niet zoveel biljetten om handen
nog niet eens zo heel lang geleden kwam je met 300 biljetten de neêrlandse top 330 binnen, nu moet je er al minstens 50 meer hebben
wie azen er allemaal op die drempel?
- Fonzie
- Euro-Master

Re: top 330
Tja, gelukkig wordt het aantal ambitieuze EBT-ers steeds groter dus zal het ook steeds meer biljetten vergen om op een van die zichtbare plaatsen in de top 330 te komen... er zit dus niets anders op dan nóg creatiever te worden in het verwerven van biljetten, gapergaper wrote:maar ja, 'k heb niet zoveel biljetten om handen
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
nóg creatiever
(gefeliciteerd met je hit trouwens)
andere optie is dat de 'performance redenen' worden bijgesteld, zodat je toch verder terug kunt kijken dan 10 pagina's; zit dat er nog 's in?
dan kan ik m'n directe 'concurrenten' goed in beeld houden
of ben ik de enige gek ben die zich als 1e doel op dit moment heeft gesteld om bij de top 330in beeld te komen (vandaar dit topic)?
andere optie is dat de 'performance redenen' worden bijgesteld, zodat je toch verder terug kunt kijken dan 10 pagina's; zit dat er nog 's in?
dan kan ik m'n directe 'concurrenten' goed in beeld houden
of ben ik de enige gek ben die zich als 1e doel op dit moment heeft gesteld om bij de top 330in beeld te komen (vandaar dit topic)?
Last edited by gaper on Wed Jan 05, 2005 12:43 am, edited 1 time in total.
Nee hoor, iets minder dan een jaar geleden was dat ook mijn 1e doel. Ik had toen nog ongeveer 180 biljetten nodig om in de schermen te raken.
De frustatie blijft overigens. Een jaar geleden had ik met mijn 1800 biljetten nog in de top 50 gestaan, nu ben ik aan het worstelen om in het derde scherm te komen (en te blijven).
De frustatie blijft overigens. Een jaar geleden had ik met mijn 1800 biljetten nog in de top 50 gestaan, nu ben ik aan het worstelen om in het derde scherm te komen (en te blijven).
Sitting at home ... behind my PC ... talking to Europe ... about notes?
Hoi gaper,
Je bent niet de enige die het nauw in de gaten houd. een tijdje geleden moest ik nog ca. 130 biljetten om op de 330e plaats te komen en nu moet ik er nog 150 om daarop te komen
dus de nr 330 loopt zelfs weg bij mij.
Misschien kunnen de grootgebruikers wat tips geven om meer biljetten te kunnen invoeren zonder als een gek geld uit te geven
Je bent niet de enige die het nauw in de gaten houd. een tijdje geleden moest ik nog ca. 130 biljetten om op de 330e plaats te komen en nu moet ik er nog 150 om daarop te komen
Misschien kunnen de grootgebruikers wat tips geven om meer biljetten te kunnen invoeren zonder als een gek geld uit te geven
- Fonzie
- Euro-Master

Dank je welgaper wrote:nóg creatiever![]()
![]()
![]()
Tja, je zou kunnen beginnen met het aansteken van familieleden en vrienden... elke keer als je hun ontmoet, vraag je de inhoud van hun portemonnaie te wisselen met de jouwe c.q. de nummer opschrijven.
Mijn vrienden en familie halen automatisch hun portemonnaie al tevoorschijn als ik binnenkom...
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Ralf wrote:Ga naar een bank haal er bijv 100x 5eu en ga daarna bij wikkels wisselen voor grotere biljetten. Of zet het terug op je rekening.
Andere bank nemen misschien
- Fonzie
- Euro-Master

Je hebt in elk geval de juiste, eerlijke, instelling.. liever 10 echte biljetten dan 1000 neppers, moet je maar denken._Marcel_ wrote: Een aantal familie leden hebben zelf een account gemaakt en voeren dus zelf in. De andere vraag ik wel allemaal om de nummerIk wil namelijk geen hit met familieleden dat vind ik flauw
Gelukkig neemt de hitkans per dag toe, dus zelfs met weinig biljetten moet er vroeg of laat een hit vallen
- Fonzie
- Euro-Master

Nee, dan mag je bepaald niet klagen... ik heb er bijna anderhalf jaar over gedaan (toegegeven dat ik daarvan wel een jaar inactief was)_Marcel_ wrote:over hits hoor je mij niet, mn 198e biljet was gelijk een hitweliswaar maar 17 km en 7 dagen maar wel een echte
ik klaag ook niet (1e hit na biljet 71, 2e ergens rond de 280)
nu zit ik al paar week rond plaats 340, en kom maar niet hoger
en ondertussen heb ik - op Marcel na - in dit topic nog geen concurrenten gelezen voor plaats 330...
of zitten die gewoon niet op het forum

nu zit ik al paar week rond plaats 340, en kom maar niet hoger
en ondertussen heb ik - op Marcel na - in dit topic nog geen concurrenten gelezen voor plaats 330...
of zitten die gewoon niet op het forum
Last edited by gaper on Wed Jan 05, 2005 12:44 am, edited 1 time in total.
Je kunt de namen op het forum bekijken via memberlist hierboven, maar das wel een hele uitzoekerij. Verder heb ik ook nog weinig mensen hier gezien die buiten de top 330 staangaper wrote:en ondertussen heb ik - op Marcel na - in dit topic nog geen concurrenten gelezen voor plaats 330...![]()
of zitten die gewoon niet op het forum![]()
- Fonzie
- Euro-Master

Dat komt omdat EBT-forumleden uit het juiste hout zijn gesneden en erg hun best doen om in die top 330 te komen (kijk maar naar jullie) en dat lukt meestal ook_Marcel_ wrote:Verder heb ik ook nog weinig mensen hier gezien die buiten de top 330 staan