Wat zijn toch referers? een duidelijk uitleg alsjeblieft!
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Wat zijn toch referers? een duidelijk uitleg alsjeblieft!
Ik begrijp echt niet wat het zijn! 

Op het Engelse forum heeft hierom een taalstrijd gewoed. De correcte
definitie van referer is iemand die andere mensen bij EBT lid maakt, maar
hier wordt het foutief gebruikt door referers te beschouwen als de mensen
die naar EBT zijn gehaald (referee is het goede woord daarvoor).
definitie van referer is iemand die andere mensen bij EBT lid maakt, maar
hier wordt het foutief gebruikt door referers te beschouwen als de mensen
die naar EBT zijn gehaald (referee is het goede woord daarvoor).
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Volgens mij staat er toch best een duidelijk stukje over in de FAQ op de site, waar al eerder naar is verwezen
. Eerlijk zeggen als het er niet duidelijk staat, dan moeten we mogelijk het stukje in de FAQ aanpassen.

EuroBillTracker.com wrote:Ik zag een link naar EuroBillTracker en het had een soort referernummer in de URL. Waarom is dat?EuroBillTracker gebruikers kunnen nieuwe mensen uitnodigen naar EBT door een speciale referer link te gebruiken die je kunt vinden in het menu onder 'Hoe helpen'. Als iemand zich registreert door deze link wordt de nieuwe gebruiker toegevoegd aan de lijst van gerefereerde gebruikers. Door genoeg referers te verzamelen is het mogelijk om een beetje beroemd te worden, omdat er een Top-10 Referer lijst staat op de hoofdpagina. De belangrijkste reden waarom je zulke advertenties ziet is omdat wanneer meer gebruikers zich aanmelden de kans op een hit groter wordt.
We vragen onze gebruikers voorzichtig te zijn met het plaatsen van hun advertenties. In het bijzonder vragen wij ze om situaties te vermijden wanneer de promotie als spam opgevat kan worden. Een ander punt dat opgemerkt dient te worden is dat de gebruikers absoluut geen geld krijgen voor het refereren van nieuwe gebruikers. We doen het uitsluitend voor de lol.
- giberski
- Euro-Master
Ik zie ook niet wat er mis is met deze advertentie. Hij lijkt mij kort en bondig en informatief genoeg. Niks mis mee.
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Have you been to Holland? Join the Bingo