Komt om ca. 11.30 uur 2 man politie het gebouw hier binnen , vraagt naar mij..
Korte inhoud van het gesprek ; ze zijn via via op een groep Spanjaarden gestoten die aan het witwassen van geld doen.. er liggen daar ook lijnen van naar Nederland.
Naar aanleiding van mijn postings op diverse spaanse forums zijn ze bij mij terecht gekomen via IP-adres onderzoek..
Ik ben NIET verdacht , maar wel is mijn notebook in beslag genomen en zal door hen op een digitale afdeling bekeken worden op verdachte bestanden...
Hier ben ik dus ABSOLUUT niet blij mee , zit te trillen op mijn stoel..
Ze nemen nog contact op..
Wordt vervolgd...
Last edited by €€F on Fri Apr 01, 2005 8:29 am, edited 1 time in total.
... waar houden ze zich mee bezig ... stonden er nog EBT-gegevens op je notebook? Welke witwasser is nu zo dom om eerst al zijn biljetten in te geven op EBT .
Misschien zorg je wel ongewild voor de grootste EBT-reclame ooit ... ik zie al een bericht op het NOS-journaal .
bhoeyb wrote: ... waar houden ze zich mee bezig ... stonden er nog EBT-gegevens op je notebook? Welke witwasser is nu zo dom om eerst al zijn biljetten in te geven op EBT .
ja ; ik heb in een excel lijst praktisch alle nummers wel nav het csv bestand
bhoeyb wrote:
Misschien zorg je wel ongewild voor de grootste EBT-reclame ooit ... ik zie al een bericht op het NOS-journaal
Zo kom IK liever niet in het nieuws hoor...
Ik heb die agenten (in burger) zich ook laten legitimeren , maar dat was allemaal zuivere koffie..
Sterkte FotoVideoStore. Ik zou er ook niet blij mee zijn als ze een laptop meenemen en onderzoeken.
Maar alles komt goed als ze maar geen wiet enzo vinden
Tsjonge FVS wat zul jij geschrokken zijn!!!! Ik zou ook niet echt blij zijn met zulk bezoek en dan nemen ze je notebook ook nog mee.
Ik hoop voor je dat het met een sisser afloopt, ik zal voor je duimen....