GWR7007 wrote: ↑Thu Jul 13, 2023 8:50 pm
op prijs gesteld dat je je biljetten invoert onder de naam en postcode van de plaats waar je deze ook hebt ontvangen en niet waar ze op het moment zijn waarop je ze invoert.
Ha GWR7007
Jij bent scherp, je let erg goed op
Deze biljetten heb ik in Helmond ontvangen, van te voren maak ik setjes thuis als ik weet waar ik heen ga voer die thuis van te voren ook al in. Dus in Helmond. Allemaal part of the plan of being a happy EBT'er
In dit geval wist ik dat ik naar verschillende winkels zou gaan in Uedem,

. Een stapeltje was voor het uitgeven bij de Edeka aldaar. Een ander stapeltje voor de DM drogerie, etc.
Help me even, is mijn gedachten nu wel goed betreft invullen of zeg je, je weet al waar je heen gaat/het geld gaat uitgeven, voer dan ook maar meteen de biljetten dan ook in met de postcode waar die Edeka zit in Uedem

.
Maar ik lees bij je "niet waar ze op het moment zijn waarop je ze invoert" dus dat gaat `m niet worden?¿
Ik voer dit op mijn manier nu zo in omdat: Mijn hitratio is vrij laag. Althans dat vind ik.
Door het te noteren (in dit geval Edeka Uedem) kan ik achteraf zien of er een verband is waar ik (locatie/winkel) evt. meer hits verkrijg.
Of klinkt dit raar?
P.S. ik heb voor de eerste keer zitten pinnen in DE. Wat een verademing bij de volksbank. Gewoon niet voor een automatisch bedrag gaan maar €800 handmatig intoetsen, wil je 5jes? ja!
en 160 biljetten van

komen eruit, in 1 keer. Ik zie als ik kijk bij de Rabobank nog niet dat dit extra geld heeft gekost. Maar dat kan nog komen?
Iedereen die met me mee dacht bij dit draadje:

Vielen Dank
P.S.2: Bovenstaande hit was nog niet van de stapel 160 biljetten van de volksbank DE maar dus Helmond.
Als ik het goed begrijp moet ik nu al die 160 biljetten op volksbank Straelen zetten, postcode volksbank Straelen en land Duitsland pakken. En als commentaar afstappen van wat ik deed maar puur de tekst "meegenomen naar Helmond, Nederland" er nu nog neer zetten?
En dus geen commentaar meer geven om mijn evt. hitsratio achteraf beter te snappen voor mezelf?