ik zie dit echt niet zitten...
doen er dan zo weinig mensen mee ???
je doet dit toch om je biljetten terug te vinden..
hoeveel moeten erin gebracht worden ???
wat moet je doen om ergens een hit te vinden ????
Ik ben even lekker aan het invoeren gegaan en de laatste tijd heb ik elke week wel een hit...
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Welkom Zulma (misschien even registreren op het forum)
Ik weet niet hoeveel biljetten je inmiddels al hebt en waar je ong woont maar gewoon lekker doorgaan komen de hits vanzelf.
Gewoon doorgaan met invoeren. Doe ik ook. Ben nu iets meer dan 2 maand lid en heb pas 90 biljetten ingevoerd. maar ik ga gewoon door. Met elk biljet wat wereldwijd ingevoerd word, word de kans weer groter dat je ooit een hit scoort. Niet opgeven dus.
ik zit na ruim 3 maanden op 360 biljetten, maar nog geen hit(s). maar eens moeten ze toch komen, dus ik ga stug door met EBT'en. als je sommige hits ziet, bedenk je wel dat er een beetje geduld bij komt kijken, omdat 't zelfs op korte afstanden enige tijd kan duren. http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=7729509
je mag ook niet vergeten dat het in de beginperiode allemaal nog veel langer duurde. Ik ben begonnen eind 2003 en heb 950 biljetten moeten wachten.
Ik vraag mij af hoelang de mensen die er vanaf het begin bijwaren hebben moeten wachten.
Tussenin heb ik zelfs ergens 6000 biljetten ingevoerd zonder 1 enkele hit. Het is echt gewoon een kwestie van geduld te hebben en niet op te geven.
it is better not to say anything and let people doubt if you're stupid; then to speak and take the doubt away. - Mark Twain
Hoppa wrote:
... Ik ben begonnen eind 2003 en heb 950 biljetten moeten wachten.
Ik vraag mij af hoelang de mensen die er vanaf het begin bijwaren hebben moeten wachten.
Zie mijn 1e hit gegevens, ik begon 22-05-2002
Hit details
01. 24.01.2003 Uxxxx4146xxx Raamsdonksveer Rijswijk - 51 km in 119 days found by RobDR
* 434 notes at the time (ratio: 434,00 notes/hit), 246 days after the first note was inserted