verklaring

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Post Reply
Stadiljus
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

verklaring

Post by Stadiljus »

Net thuis van een lang weekend weg en kreeg de schok van mijn leven toen ik hier op EBT kwam. Ik ben geen faker!

Het betreft biljetten die mijn schoonvader heeft ingevoerd. Ik ga op onderzoek uit meer kan ik nog niet over zeggen!

Ik vind dit erg vervelend!
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Re: verklaring

Post by Fonzie »

Stadiljus wrote:Net thuis van een lang weekend weg en kreeg de schok van mijn leven toen ik hier op EBT kwam. Ik ben geen faker!
Het betreft biljetten die mijn schoonvader heeft ingevoerd. Ik ga op onderzoek uit meer kan ik nog niet over zeggen!
Het lijkt erop dat je schoonvader series heeft gecomponeerd... het is namelijk anders niet mogelijk om een hit-into-series te scoren. Wellicht is het een optie om Avij te vragen om al zijn biljetten te laten verwijderen zodat je weer een schoon account hebt :roll:

(Mijn vader is de enige die mij serienummers aanlevert zonder dat ik ze zelf gezien heb. Ik weet zeker dat hij de regels van het spelletje kent en ze zal opvolgen... Andere 'opgeschreven' nummers accepteer ik niet... Zo houd ik mijn account clean...)
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
ans
Euro-Master
Euro-Master

Re: verklaring

Post by ans »

Stadiljus wrote:Net thuis van een lang weekend weg en kreeg de schok van mijn leven toen ik hier op EBT kwam. Ik ben geen faker!

Ik kan me voorstellen dat je je te pletter schrok na alle berichten hier.
Je schoonvader heeft in ieder geval wel lekker veel voor je ingevoerd, hij heeft wel een pilsje van je verdiend :wink:

Ik krijg zelf ook wel lijsten met nummers van vriendinnen en vrienden en soms zitten daar ook serie's tussen, dan kruis ik ook altijd mijn vingers als ik ze invoer. Maar gelukkig zijn zij niet zo slim om hele serie's zelf te verzinnen, trouwens zij zijn daar te eerlijk voor.

Ik ben wel benieuwd wat je schoonvader als excuus aanvoert. "Ik heb goed mijn best gedaan voor je" :wink: :lol:
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

Pfffff Stadiljus, dat is echt schrikken als je zoiets te zien krijgt na een lekker lang weekend van huis. Ik hoop dat alles opgelost wordt ......
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
€€F
Euro-Master
Euro-Master

Post by €€F »

Als ik zo'n schoonvader had had mijn vrouw een probleem met haar vader. :wink:
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
Stadiljus
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Stadiljus »

Het is nu duidelijk wat er is gebeurd..........De zoon van een collega van mijn schoonvader (hoe ver kan het gaan) heeft deze biljetten ingevoerd en het vermoeden is dat daar idd gefaked is. Ik kon me al niet voorstellen dat mijn schoonvader dat zelf gedaan had. Hij is echt super enthousiast en ik kon me niet voorstellen dat dit enthousiasme zover ging dat hij nummers ging verzinnen.

We balen hier allebei erg van, want we vinden ebt echt een leuk spelletje en dat moet het blijven!

Ik ga vragen om alle door hem ingevoerde biljetten te laten modereren zodat ik verder kan gaan met een schoon account. Mijn wachtwoord is gewijzigd en blijft nu intern! Van leerlingen neem ik al geruime tijd geen biljetten meer aan omdat ik wel in zag dat dat fout zou kunnen gaan (is tot die tijd gelukkig niet gebeurd!)

Ik hoop dat jullie het vertrouwen in mij willen herstellen, zodat ik onbezwaard verder kan gaan met het deel uit maken van de EBT-familie!

grtn,

Vincent (Stadiljus)
Eurorulezz
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Eurorulezz »

Ik heb vertrouwen in je hoor....

Mijn pa neemt ook altijd biljettjes mee uit de winkel of schrijft ze op, maar die is zelf ook helemaal munten gek dus die leeft een beetje mee.. Mijn pa spaart de muntjes en ik de biljettjes toch leuk zo'n pa ;-)...
Voorheen Eurorulezz
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

Gelukkig maar Stadiljus dat het raadsel is ontrafeld en helemaal dat je schoonvader er niks mee te maken heeft. Dat zou toch een vervelende situatie zijn. Afijn, hiermee leren we in ieder dat je je wachtwoord toch niet zomaar aan iedereen kan vertellen!!!

Ik hoop dat de biljetten die gefaked zijn snel verdwijnen van EBT en dat je inderdaad met een schone lei verder kunt gaan... :D
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
ans
Euro-Master
Euro-Master

Post by ans »

Dan deze hit als troost :wink: :lol:
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

De situatie lijkt me opgehelderd... Ik ben blij dat je maatregelen gaat nemen om je account op te schonen en schoon te houden... :)
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
€€F
Euro-Master
Euro-Master

Post by €€F »

Stadiljus wrote:De zoon van een collega van mijn schoonvader
Dat red je huwelijk maar net.

Opgelost wat mij betreft.
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Fijn dat alles weer bij het oude is!
Keep on tracking.
Stadiljus
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Stadiljus »

Ik heb een verzoek gedaan om heel veel biljetten te laten verwijderen. Echt niet normaal zoveel er gefaked waren! Ongelofelijk wat er kan gebeuren als je een weekendje weg bent!

Wachtwoord is ook aangepast!
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Stadiljus wrote:Echt niet normaal zoveel er gefaked waren!
Ik zag er inderdaad een hele hoop voorbijkomen, niet alleen overduidelijke series, maar ook wat 'onopvallender' reeksen... hoeveel zijn het er in totaal? :roll:
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”