Waneer geven jullie de biljetten in

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

wally2cv
Euro-Master
Euro-Master

Waneer geven jullie de biljetten in

Post by wally2cv »

ik zou eens willen weten waneer en hoe andere hun biljetten ingeven.

als ik een nieuw biljet ontvang schrijf ik het op of steek het apart, de biljetten die ik opgeschreven heb geef ik in ofwel zet ik ze in excel en dan kan ik er 25 in een keer kopieren dit doe ik vooral als ik in mijn stamkroeg heb kunnen noteren , vandaag mijn computerhok eens wat aan t opruimen en ik vond nog verschillende briefjes die ik nog niet ingegoven had.
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
hoppa
Euro-Master
Euro-Master

Post by hoppa »

De biljetten die op mijn werk ontvang plaats ik in een excelbestand dat ik op het einde van mijn dienst doormail naar huis, waar ik ze dan ingeef bij ebt.
De biljetten die ik ergens ontvang hou ik apart of noteer ze en geef ze in zodra ik de kans heb.
it is better not to say anything and let people doubt if you're stupid; then to speak and take the doubt away. - Mark Twain
diana333
Euro-Master
Euro-Master

Post by diana333 »

De biljetten die ik op mijn werk ontvang, voer ik in als ik weer thuis ben, dus ik neem de blaadjes met de notities mee naar huis.

Biljetten die ik zelf ontvang, hou ik vaak apart in de knip, of als we een hele dag weg zijn, dan noteer ik ze ook op een papier, met de postcode en plaatsnaam erbij.

Wel voer ik dat allemaal nog dezelfde dag in.
Life is what happens to you, while you busy making other plans.
Goth
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Goth »

Op mijn werk noteer ik ze op briefjes, die ik aan het eind v/d dag meeneem naar huis. Daar voer ik ze dan in.

Thuis houd ik idd nieuwe briefjes achter en voer ze in zodra ik thuis ben gekomen. Ben ik weg of moet ik het geld toch ergens uitgeven, zonder dat ik ze heb ingevoerd, dan heb ik voor deze 'noodgevallen' een pen en wat papiertjes in mijn portemonnee zitten :wink:
ricksteen
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by ricksteen »

En dat noemen jullie werk? :? . Beetje biljetten opschrijven, waar je nog geld voor krijgt ook. Ik moet op mijn werk gewoon werken hoor! 8O , waar werken jullie dan?
diana333
Euro-Master
Euro-Master

Post by diana333 »

ricksteen wrote:En dat noemen jullie werk? :? . Beetje biljetten opschrijven, waar je nog geld voor krijgt ook. Ik moet op mijn werk gewoon werken hoor! 8O , waar werken jullie dan?
Ik moet hard werken hoor. Waar ik werk? zie avatar.
Life is what happens to you, while you busy making other plans.
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ik neem biljetten mee naar huis en voer ze daar in.
Mocht ik het geld toch nodig hebben om het uit te geven of te wisselen schrijf ik het op een papiertje en voer ze dan thuis in.
Mocht ik geen pen of papier bijhebben heb je bij de V&D of Hemas vaak van die kladblokjes waar je een pen op kan testen ;)
Juud
Euro-Master
Euro-Master

Post by Juud »

Ik heb ook standaard pen en papier in mijn tas. Zo niet dan zet ik ze zolang in mijn telefoon....Ik voer wel altijd alles dezelfde dag in (zelfs nu ik op vakantie ben....hoe verslaafd kan je zijn...)
Goth
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Goth »

Ik werk als receptioniste en daar komt ook geld binnen. Dus als ik tijd heb (wil niet zeggen dat het altijd kan natuurlijk), dan schrijf ik ze snel op voor ik ze in de kassa stop :wink:

En dat wil niet zeggen dat ik niks te doen heb, ik heb de hele dag ontzettend veel telefoontjes die ik aan moet nemen en moet doorverbinden, plus nog de rest van de werkzaamheden. Maar als ik het alleen van mijn eigen biljetten moet doen, dan schiet het niet echt op (alhoewel, vandaag best veel eigenlijk, geshopt voor de vakantie :lol:)
hailtotheking
Euro-Master
Euro-Master

Post by hailtotheking »

hoppa wrote:De biljetten die op mijn werk ontvang plaats ik in een excelbestand dat ik op het einde van mijn dienst doormail naar huis, waar ik ze dan ingeef bij ebt.
De biljetten die ik ergens ontvang hou ik apart of noteer ze en geef ze in zodra ik de kans heb.
Yip doe precies hetzelfde, krijg denk alleen wat minder biljetten tijdens mijn werk dan Hoppa. :cry: :wink:
http://game.desert-operations.nl/?recru ... d=d29ybGQx" onclick="window.open(this.href);return false; <== klik link en speel/Click and play
Eurorulezz
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Eurorulezz »

Ik schrijf altijd op een papiertje en vul ze dan thuis in.... Ik zorg dat ik altijd een pen en papier in mijn jas of kontzak heb zitten...
Voorheen Eurorulezz
Nick6502
Euro-Master
Euro-Master

Post by Nick6502 »

hoppa wrote:De biljetten die op mijn werk ontvang plaats ik in een excelbestand dat ik op het einde van mijn dienst doormail naar huis, waar ik ze dan ingeef bij ebt.
Werk jij aan één van de loketten van het station in Zaventem luchthaven?
Indien ja, dan hebben we elkaar allicht al 'ontmoet'. :)
groentje
Euro-Master
Euro-Master

Post by groentje »

Ik doe ongeveer hetzelfde. Ik geef in, wanneer ik de kans ertoe krijg, of probeer tijd te vinden om de codes te noteren. Zoveel biljetten krijg ik wel niet in mijn handen, normaal, hoor. Ongeveer een 5-tal per dag...
hailtotheking
Euro-Master
Euro-Master

Post by hailtotheking »

groentje wrote:Ik doe ongeveer hetzelfde. Ik geef in, wanneer ik de kans ertoe krijg, of probeer tijd te vinden om de codes te noteren. Zoveel biljetten krijg ik wel niet in mijn handen, normaal, hoor. Ongeveer een 5-tal per dag...
Veel pinnen en terugstorten op je bankrekening is het advies om snel te stijgen. Enne natuurlijk medestanders zoeken die jouw naar de TOP helpen. Succes!!! :wink:
http://game.desert-operations.nl/?recru ... d=d29ybGQx" onclick="window.open(this.href);return false; <== klik link en speel/Click and play
rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rufus50 »

ik steek biljetten apart en als ik niet genoeg wisselgeld heb dan schrijf ik ze op (indien mogelijk) om ze daarna in te voeren (meestal 's avonds na het werk
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”