Waneer geven jullie de biljetten in
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- wally2cv
- Euro-Master
Waneer geven jullie de biljetten in
ik zou eens willen weten waneer en hoe andere hun biljetten ingeven.
als ik een nieuw biljet ontvang schrijf ik het op of steek het apart, de biljetten die ik opgeschreven heb geef ik in ofwel zet ik ze in excel en dan kan ik er 25 in een keer kopieren dit doe ik vooral als ik in mijn stamkroeg heb kunnen noteren , vandaag mijn computerhok eens wat aan t opruimen en ik vond nog verschillende briefjes die ik nog niet ingegoven had.
als ik een nieuw biljet ontvang schrijf ik het op of steek het apart, de biljetten die ik opgeschreven heb geef ik in ofwel zet ik ze in excel en dan kan ik er 25 in een keer kopieren dit doe ik vooral als ik in mijn stamkroeg heb kunnen noteren , vandaag mijn computerhok eens wat aan t opruimen en ik vond nog verschillende briefjes die ik nog niet ingegoven had.
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
- hoppa
- Euro-Master
De biljetten die op mijn werk ontvang plaats ik in een excelbestand dat ik op het einde van mijn dienst doormail naar huis, waar ik ze dan ingeef bij ebt.
De biljetten die ik ergens ontvang hou ik apart of noteer ze en geef ze in zodra ik de kans heb.
De biljetten die ik ergens ontvang hou ik apart of noteer ze en geef ze in zodra ik de kans heb.
it is better not to say anything and let people doubt if you're stupid; then to speak and take the doubt away. - Mark Twain
De biljetten die ik op mijn werk ontvang, voer ik in als ik weer thuis ben, dus ik neem de blaadjes met de notities mee naar huis.
Biljetten die ik zelf ontvang, hou ik vaak apart in de knip, of als we een hele dag weg zijn, dan noteer ik ze ook op een papier, met de postcode en plaatsnaam erbij.
Wel voer ik dat allemaal nog dezelfde dag in.
Biljetten die ik zelf ontvang, hou ik vaak apart in de knip, of als we een hele dag weg zijn, dan noteer ik ze ook op een papier, met de postcode en plaatsnaam erbij.
Wel voer ik dat allemaal nog dezelfde dag in.
Life is what happens to you, while you busy making other plans.
-
- Euro-Regular in Training
Op mijn werk noteer ik ze op briefjes, die ik aan het eind v/d dag meeneem naar huis. Daar voer ik ze dan in.
Thuis houd ik idd nieuwe briefjes achter en voer ze in zodra ik thuis ben gekomen. Ben ik weg of moet ik het geld toch ergens uitgeven, zonder dat ik ze heb ingevoerd, dan heb ik voor deze 'noodgevallen' een pen en wat papiertjes in mijn portemonnee zitten
Thuis houd ik idd nieuwe briefjes achter en voer ze in zodra ik thuis ben gekomen. Ben ik weg of moet ik het geld toch ergens uitgeven, zonder dat ik ze heb ingevoerd, dan heb ik voor deze 'noodgevallen' een pen en wat papiertjes in mijn portemonnee zitten

-
- Euro-Regular in Training
Ik werk als receptioniste en daar komt ook geld binnen. Dus als ik tijd heb (wil niet zeggen dat het altijd kan natuurlijk), dan schrijf ik ze snel op voor ik ze in de kassa stop
En dat wil niet zeggen dat ik niks te doen heb, ik heb de hele dag ontzettend veel telefoontjes die ik aan moet nemen en moet doorverbinden, plus nog de rest van de werkzaamheden. Maar als ik het alleen van mijn eigen biljetten moet doen, dan schiet het niet echt op (alhoewel, vandaag best veel eigenlijk, geshopt voor de vakantie
)

En dat wil niet zeggen dat ik niks te doen heb, ik heb de hele dag ontzettend veel telefoontjes die ik aan moet nemen en moet doorverbinden, plus nog de rest van de werkzaamheden. Maar als ik het alleen van mijn eigen biljetten moet doen, dan schiet het niet echt op (alhoewel, vandaag best veel eigenlijk, geshopt voor de vakantie

- hailtotheking
- Euro-Master
Yip doe precies hetzelfde, krijg denk alleen wat minder biljetten tijdens mijn werk dan Hoppa.hoppa wrote:De biljetten die op mijn werk ontvang plaats ik in een excelbestand dat ik op het einde van mijn dienst doormail naar huis, waar ik ze dan ingeef bij ebt.

http://game.desert-operations.nl/?recru ... d=d29ybGQx" onclick="window.open(this.href);return false; <== klik link en speel/Click and play
-
- Euro-Expert in Training
Werk jij aan één van de loketten van het station in Zaventem luchthaven?hoppa wrote:De biljetten die op mijn werk ontvang plaats ik in een excelbestand dat ik op het einde van mijn dienst doormail naar huis, waar ik ze dan ingeef bij ebt.
Indien ja, dan hebben we elkaar allicht al 'ontmoet'.

- hailtotheking
- Euro-Master
Veel pinnen en terugstorten op je bankrekening is het advies om snel te stijgen. Enne natuurlijk medestanders zoeken die jouw naar de TOP helpen. Succes!!!groentje wrote:Ik doe ongeveer hetzelfde. Ik geef in, wanneer ik de kans ertoe krijg, of probeer tijd te vinden om de codes te noteren. Zoveel biljetten krijg ik wel niet in mijn handen, normaal, hoor. Ongeveer een 5-tal per dag...

http://game.desert-operations.nl/?recru ... d=d29ybGQx" onclick="window.open(this.href);return false; <== klik link en speel/Click and play