Valsspeler?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Nightstalker
- Euro-Newbie
Valsspeler?
dit vond ik tijdens doel loos surfen...
In verband met het postje over eurobilltracker kreeg ik het idee om een account aan te maken waarop alle aardschokkers kunnen biljetten ingeven !
Deze is intussen aangemaakt, login en wachtwoord aan te vragen door een mailtje te richten aan
wally2cv@hotmail.com
Geef je een biljet in, zet dan bij opmerkingen de nick die je hier gebruikt, of anders je eigen (schuil)naam.
Vergeet ook niet bij stad de plaats in te vullen waar je het biljet gevonden hebt.
valsspelen of niet?
In verband met het postje over eurobilltracker kreeg ik het idee om een account aan te maken waarop alle aardschokkers kunnen biljetten ingeven !
Deze is intussen aangemaakt, login en wachtwoord aan te vragen door een mailtje te richten aan
wally2cv@hotmail.com
Geef je een biljet in, zet dan bij opmerkingen de nick die je hier gebruikt, of anders je eigen (schuil)naam.
Vergeet ook niet bij stad de plaats in te vullen waar je het biljet gevonden hebt.
valsspelen of niet?
EBT is addictive :p
Ik weet niet of dit echt valsspelen is... Ans bestaat namelijk ook uit meerdere mensen, en zolang de Aardschokkers eerlijk de briefjes invullen die ze hebben gevonden en niet zelf briefjes gaan verzinnen, dan lijkt me hier niks aan de hand... Al zal het natuurlijk wel een vals beeld gaan geven in de statistieken, dat ene account zal namelijk sneller groeien dan het gemiddelde account, en wat gaan ze doen als verschillende Aardschokkers hetzelfde briefje vinden?? Dan hebben ze wel een hit, maar doordat ze hetzelfde account gebruiken zal die hit niet geregistreerd worden of niet interessant worden bevonden.... It's up to the moderators!
- computerfreak
- Euro-Expert
mja, volgens mij kent ans toch alle mensen die biljetten invoeren onder haar gebruikersnaam persoonlijk?
Dat vind ik dan eigenlijk hetzelfde als wat ik doe: ik noteer de biljetten van mensen die ik persoonlijk ken. Ik krijg zelf de briefjes in handen en noteer de nummers, en als opmerking geef ik hun naam op.
In elk geval zou ik nooit aan iemand mijn paswoord geven.
Dat vind ik dan eigenlijk hetzelfde als wat ik doe: ik noteer de biljetten van mensen die ik persoonlijk ken. Ik krijg zelf de briefjes in handen en noteer de nummers, en als opmerking geef ik hun naam op.
In elk geval zou ik nooit aan iemand mijn paswoord geven.
- DrGreenTom
- Euro-Expert
Als je op zo een manier te werk gaat, vraag je volgens mij om problemen. Zoals Ans het doet, kan het wel omdat zij iedereen persoonlijk kent. Maar je wachtwoord via internet openbaar maken lijkt mij geen goeie zaak!!! ( ik herinner me nog dat Stadiljus ook problemen heeft gehad doordat zijn wachtwoord aan iemand werd doorgegeven)
Ik zou zeggen: NIET DOEN!!!!!
Ik zou zeggen: NIET DOEN!!!!!
- wally2cv
- Euro-Master
ik wil ff reageren op deze topic, het is NIET de bedoeling dat er vals gespeeld wordt. Er zijn toch ook meerdere teams, en ik weet dat er personen zijn die zelf geen account willen aanmaken (of zelf geen internet hebben en internetten in de bib of school) .We laten ook alleen maar betrouwbare personen toe en vragen om hun nick te plaatsen bij opmerkingen.Ik ben zelf al 2 jaar fanatiek bezig met EBT en heb ook al enkele biljetten ingegeven in dit account waarvan ik zeker ben dat dit biljet niet ingegeven is bij mijn ander account (ik markeer ze met een zeer klein merkteken).
Hopelijk is er een misverstand uit de lucht.
en trouwens doelloos is 1 woord
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Ik hoop dat het lukt Wally en dat er geen misbruik gemaakt wordt van je vertrouwen in de medemens. Ik wilde alleen maar aangeven dat er best wel risico's aan vastzitten, maar ik hoop dat het lukt en dat er vele biljetten ingegeven gaan worden, want dat is alleen maar gunstig voor mijn hitkansen. Succes verder!!!
Het het is niet deze topic maar dit topicwally2cv wrote:ik wil ff reageren op deze topic, het is NIET de bedoeling dat er vals gespeeld wordt. Er zijn toch ook meerdere teams, en ik weet dat er personen zijn die zelf geen account willen aanmaken (of zelf geen internet hebben en internetten in de bib of school) .We laten ook alleen maar betrouwbare personen toe en vragen om hun nick te plaatsen bij opmerkingen.Ik ben zelf al 2 jaar fanatiek bezig met EBT en heb ook al enkele biljetten ingegeven in dit account waarvan ik zeker ben dat dit biljet niet ingegeven is bij mijn ander account (ik markeer ze met een zeer klein merkteken).

Normaal zijn het net de Vlamingen die beter zijn in Tien voor Taal, Rufes.Rufes wrote:Het het is niet deze topic maar dit topicwally2cv wrote:ik wil ff reageren op deze topic, het is NIET de bedoeling dat er vals gespeeld wordt. Er zijn toch ook meerdere teams, en ik weet dat er personen zijn die zelf geen account willen aanmaken (of zelf geen internet hebben en internetten in de bib of school) .We laten ook alleen maar betrouwbare personen toe en vragen om hun nick te plaatsen bij opmerkingen.Ik ben zelf al 2 jaar fanatiek bezig met EBT en heb ook al enkele biljetten ingegeven in dit account waarvan ik zeker ben dat dit biljet niet ingegeven is bij mijn ander account (ik markeer ze met een zeer klein merkteken).

Maar nogmaals, ik heb hier geen enkel probleem mee, al vrees ik dat er misbruik van gemaakt zal worden. Maar misschien heb ik gewoon weinig vertrouwen in de internettende medemens.

- neef_van_ans
- Euro-Regular in Training