Valsspeler?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Nightstalker
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Valsspeler?

Post by Nightstalker »

dit vond ik tijdens doel loos surfen...

In verband met het postje over eurobilltracker kreeg ik het idee om een account aan te maken waarop alle aardschokkers kunnen biljetten ingeven !

Deze is intussen aangemaakt, login en wachtwoord aan te vragen door een mailtje te richten aan
wally2cv@hotmail.com

Geef je een biljet in, zet dan bij opmerkingen de nick die je hier gebruikt, of anders je eigen (schuil)naam.

Vergeet ook niet bij stad de plaats in te vullen waar je het biljet gevonden hebt.

valsspelen of niet?
EBT is addictive :p
EnricoDB2
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by EnricoDB2 »

Ik weet niet of dit echt valsspelen is... Ans bestaat namelijk ook uit meerdere mensen, en zolang de Aardschokkers eerlijk de briefjes invullen die ze hebben gevonden en niet zelf briefjes gaan verzinnen, dan lijkt me hier niks aan de hand... Al zal het natuurlijk wel een vals beeld gaan geven in de statistieken, dat ene account zal namelijk sneller groeien dan het gemiddelde account, en wat gaan ze doen als verschillende Aardschokkers hetzelfde briefje vinden?? Dan hebben ze wel een hit, maar doordat ze hetzelfde account gebruiken zal die hit niet geregistreerd worden of niet interessant worden bevonden.... It's up to the moderators!
computerfreak
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by computerfreak »

mja, volgens mij kent ans toch alle mensen die biljetten invoeren onder haar gebruikersnaam persoonlijk?
Dat vind ik dan eigenlijk hetzelfde als wat ik doe: ik noteer de biljetten van mensen die ik persoonlijk ken. Ik krijg zelf de briefjes in handen en noteer de nummers, en als opmerking geef ik hun naam op.
In elk geval zou ik nooit aan iemand mijn paswoord geven.
DrGreenTom
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by DrGreenTom »

mij lijkt het niet echt een probleem, we hebben in België ook een telenet EBT-team.
Liever 10 vogels in de lucht dan 1 die mijn terras volschijt
redrabbit
Euro-Master
Euro-Master

Post by redrabbit »

Denk dat dit ongeveer hetzelfde is als biljetten van vrienden/collega's opschrijven. Verschil zit em er natuurlijk wel in dat je hier je account doorgeeft :?

Mja mij stoort het niet
Nick6502
Euro-Master
Euro-Master

Post by Nick6502 »

Het stoort me zeker niet. Zolang valse hits zoveel mogelijk verhinderd worden.
redrabbit
Euro-Master
Euro-Master

Post by redrabbit »

Nick6502 wrote:Het stoort me zeker niet. Zolang valse hits zoveel mogelijk verhinderd worden.
Denk het wel, hij kan op die manier toch geen hits met zichzelf scoren :wink: (tenzij die mensen achteraf zelf een account opstarten, nuja dat kan ook gebeuren als iemand van vrienden biljetten noteerd...)
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

Als je op zo een manier te werk gaat, vraag je volgens mij om problemen. Zoals Ans het doet, kan het wel omdat zij iedereen persoonlijk kent. Maar je wachtwoord via internet openbaar maken lijkt mij geen goeie zaak!!! ( ik herinner me nog dat Stadiljus ook problemen heeft gehad doordat zijn wachtwoord aan iemand werd doorgegeven)

Ik zou zeggen: NIET DOEN!!!!!
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master

Post by wally2cv »

ik wil ff reageren op deze topic, het is NIET de bedoeling dat er vals gespeeld wordt. Er zijn toch ook meerdere teams, en ik weet dat er personen zijn die zelf geen account willen aanmaken (of zelf geen internet hebben en internetten in de bib of school) .We laten ook alleen maar betrouwbare personen toe en vragen om hun nick te plaatsen bij opmerkingen.Ik ben zelf al 2 jaar fanatiek bezig met EBT en heb ook al enkele biljetten ingegeven in dit account waarvan ik zeker ben dat dit biljet niet ingegeven is bij mijn ander account (ik markeer ze met een zeer klein merkteken).

Hopelijk is er een misverstand uit de lucht.

en trouwens doelloos is 1 woord
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

Ik hoop dat het lukt Wally en dat er geen misbruik gemaakt wordt van je vertrouwen in de medemens. Ik wilde alleen maar aangeven dat er best wel risico's aan vastzitten, maar ik hoop dat het lukt en dat er vele biljetten ingegeven gaan worden, want dat is alleen maar gunstig voor mijn hitkansen. Succes verder!!!
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
Rufes
Euro-Master
Euro-Master

Post by Rufes »

wally2cv wrote:ik wil ff reageren op deze topic, het is NIET de bedoeling dat er vals gespeeld wordt. Er zijn toch ook meerdere teams, en ik weet dat er personen zijn die zelf geen account willen aanmaken (of zelf geen internet hebben en internetten in de bib of school) .We laten ook alleen maar betrouwbare personen toe en vragen om hun nick te plaatsen bij opmerkingen.Ik ben zelf al 2 jaar fanatiek bezig met EBT en heb ook al enkele biljetten ingegeven in dit account waarvan ik zeker ben dat dit biljet niet ingegeven is bij mijn ander account (ik markeer ze met een zeer klein merkteken).

Het het is niet deze topic maar dit topic :?
Nick6502
Euro-Master
Euro-Master

Post by Nick6502 »

Rufes wrote:
wally2cv wrote:ik wil ff reageren op deze topic, het is NIET de bedoeling dat er vals gespeeld wordt. Er zijn toch ook meerdere teams, en ik weet dat er personen zijn die zelf geen account willen aanmaken (of zelf geen internet hebben en internetten in de bib of school) .We laten ook alleen maar betrouwbare personen toe en vragen om hun nick te plaatsen bij opmerkingen.Ik ben zelf al 2 jaar fanatiek bezig met EBT en heb ook al enkele biljetten ingegeven in dit account waarvan ik zeker ben dat dit biljet niet ingegeven is bij mijn ander account (ik markeer ze met een zeer klein merkteken).

Normaal zijn het net de Vlamingen die beter zijn in Tien voor Taal, Rufes. ;)

Maar nogmaals, ik heb hier geen enkel probleem mee, al vrees ik dat er misbruik van gemaakt zal worden. Maar misschien heb ik gewoon weinig vertrouwen in de internettende medemens. ;)
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

Valsspelen is het zeker niet. Alleen wachtwoorden over het net heen gooien lijkt mij niet echt verstandig.

Er wordt tegenwoordig meer in groepen gewerkt sinds het principe van het volgen van jouw biljetten is losgelaten.
neef_van_ans
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by neef_van_ans »

Rufes wrote:
Rufes,
Volgens Van Dale is het De Topic. Hieruit volgt dat we moeten schrijven Deze Topic.
rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rufus50 »

neef_van_ans wrote:
Rufes wrote:
Rufes,
Volgens Van Dale is het De Topic. Hieruit volgt dat we moeten schrijven Deze Topic.
muggezifters ik weet het zelfs niet wat het beste is.... een topic is ook mogelijk.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”