Lelijk geld
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Lelijk geld
Ik moet het even kwijt. Wat zijn die € biljetten toch lelijk. Hopelijk komen er weer eens andere biljetten in omloop,dat gebeurde toch ook regelmatig met de guldenbiljetten. 

- redrabbit
- Euro-Master
Re: lelijk geld
Ik vin de biljetten eigenlijk ni echt lelijk...euroloog wrote:Ik moet het even kwijt. Wat zijn die € biljetten toch lelijk. Hopelijk komen er weer eens andere biljetten in omloop,dat gebeurde toch ook regelmatig met de guldenbiljetten.
Natuurlijk zijn er mooiere dingen dan een brug enzo, maar heb het toch liever dan een lelijk hoofd op de biljetten

Het spijt me,maar ik blijf het pipogeld vindenredrabbit wrote:Ik vin de biljetten eigenlijk ni echt lelijk...euroloog wrote:Ik moet het even kwijt. Wat zijn die € biljetten toch lelijk. Hopelijk komen er weer eens andere biljetten in omloop,dat gebeurde toch ook regelmatig met de guldenbiljetten.
Natuurlijk zijn er mooiere dingen dan een brug enzo, maar heb het toch liever dan een lelijk hoofd op de biljetten

- Dakkus
- Euro-Master
Het is gezegt dat de nieuwe biljetten kommen in 2008. Hoe zeker dat is, wet ik natuurlijk niet. Maar dat is wat alle zeggen. En ik denk haemoglobin heb gezegt dat de nieuwe biljetten kunnen in 2007 kommen. Maar hij heb ook gezegt dat de nieuw biljetten hebben het zelfde design met wat wij nu gebruiken.
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
- Phaseolus
- Forum Moderator
Ik vind ze heel banaal en emotieloos...euroloog wrote:Ik moet het even kwijt. Wat zijn die € biljetten toch lelijk. Hopelijk komen er weer eens andere biljetten in omloop,dat gebeurde toch ook regelmatig met de guldenbiljetten.
En ik denk dat het helaas de bedoeling was : geen kulturele uitdrukking...
Gelukkig is er nog EBT...
- wally2cv
- Euro-Master
dat had ik vroeger met de gulleseuroloog wrote:Het spijt me,maar ik blijf het pipogeld vindenredrabbit wrote:Ik vin de biljetten eigenlijk ni echt lelijk...euroloog wrote:Ik moet het even kwijt. Wat zijn die € biljetten toch lelijk. Hopelijk komen er weer eens andere biljetten in omloop,dat gebeurde toch ook regelmatig met de guldenbiljetten.
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)