Op pagina 14 wordt EBT.com uitvoerig besproken.
Op de voorzijde van de krant staat net onder de koppen zelfs een duidelijke verwijzing naar het artikel.
Ik voorspel een vloedgolf aan nieuwe NL aaanmeldingen
Want to know everything about German watches? JUST CLICK and go to the >>> GermanWatchesForum
Hey hallo allemaal van Eurobilltracker!! Inderdaad, ik pikte dit op
in de volkskrant. Erg leuke site overigens en een fantastisch idee.
De mens is antropologisch gezien toch een verzamelaar van gegevens
en dat uiten we in de moderne maatschappij met dit soort initiatieven.
Wouter1 wrote:Op pagina 14 wordt EBT.com uitvoerig besproken.
Op de voorzijde van de krant staat net onder de koppen zelfs een duidelijke verwijzing naar het artikel.
Ik voorspel een vloedgolf aan nieuwe NL aaanmeldingen
Inderdaad, zo ben ik hier ook al binnengekomen. Verzamel, met de kids, en mijn moeder van 78, allang de euromunten.
Ik zou zeggen: Welkom allemaal bij Eurobilltracker.com en het forum ..
Wouter1,
is het mogelijk voor je het artikel van de Volkskrant te scannen en te mailen naar support@eurobilltracker.com. Dan kunnen we de Pers-links bijwerken..
hoi ik zag de volkskrant vanochtend in de trein (en heb artikel uiteraard meegenomen ) en als ik vanmiddag tijd heb zal ik het artikel even scannen en mailen
The Force is like Duck-tape, it has a dark side, a light side and it holds the universe together.
Volkskrant wrote:
Het lijkt Van de Berg (DNB) ook eigenlijk niet interessant om de biljetten te volgen: 'Nederlandse biljetten blijven vooral binnen Nederland', denkt Van de Berg.
In de eigen portemonnee is snel te zien of hij gelijk heeft.
Blijkbaar heeft DNB geen idee van de verspreiding van de biljetten. Moeten we toch maar eens dit diagram doormailen:
Prachtig initiatief! Ik ben hier ook gekomen via de Volkskrant, en ik denk ook dat er nogal wat mensen zullen bijkomen zo! Maar ik zag het verzoek staan of iemand het artikel wilde scannen & mailen, en ik wilde hierbij even laten weten dat ik dat wel wil doen. Het ligt voor 15:00 in de mailbox.
In m'n enthousiasme wilde ik meteen al gaan scannen, maar ik zag dat Wouter al aan de slag gaat. Vergeet het middelste stuk van het vorige bericht dus maar!
Op het toilet heb ik ook de volkskrant gelezen. Geweldig idee.
Een kleine critische kantekening echter: dat geschrijf op die biljetten . Heeft eurobilltracker geen klein, handig, en vooral goedkoop stempeltje in de aanbieding om de biljetten netjes, duidelijk en snel van de URL te voorzien ?
toiletman wrote:Op het toilet heb ik ook de volkskrant gelezen. Geweldig idee.
Een kleine critische kantekening echter: dat geschrijf op die biljetten . Heeft eurobilltracker geen klein, handig, en vooral goedkoop stempeltje in de aanbieding om de biljetten netjes, duidelijk en snel van de URL te voorzien ?
Let wel: het is geen verplichting om op de biljetten te schrijven. De ECB heeft aangegeven dat het niet illegaal is en dat het dus in principe wel mag. Wanneer je veel biljetten ingeeft is het amper doen om overal de URL op te zetten. Maar ik meen ergens op dit forum gelezen te hebben dat er wel iemand in het bezit is van zo' stempel.