Wat te doen als je de postcode niet weet...
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Wat te doen als je de postcode niet weet...
Wat moet je doen als je een biljet hebt maar je weet wel de plaats waar je hem hebt gekregen, maar niet de postcode?
Lennart.
Lennart.
- wally2cv
- Euro-Master
Re: Wat te doen als je de postcode niet weet...
ik zoek die plaats op via google en dan kom wel wel eens de postcode tegenLennartb wrote:Wat moet je doen als je een biljet hebt maar je weet wel de plaats waar je hem hebt gekregen, maar niet de postcode?
Lennart.
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Als je een biljet in Nederland hebt gevonden dan zijn www.postcode.nl en
www.tpgpost.nl zeer nuttig. Van België weet ik niet zo uit mijn hoofd waar je
de juiste postcodes kunt vinden, maar er zal vast wel een Belg zijn die dat
wel weet.
www.tpgpost.nl zeer nuttig. Van België weet ik niet zo uit mijn hoofd waar je
de juiste postcodes kunt vinden, maar er zal vast wel een Belg zijn die dat
wel weet.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
- LeNNeMaN
- Euro-Expert in Training
Voor België is deze site handig: http://www.post.be/site/nl/postal_codes.html
postcode.nl zoals al genoemt is, (ik heb een programmatje op mn PC staan waar alle postcodes e.d. in staan, (maar toch is het maar net 1MB
)
Voor biljetten die ik in het buitenland heb ontvangen gebruik ik google ofzo. Typ gewoon de plaatsnaam en eventueel 'contact' of 'address' erbij. En het is vaak bij een van de eerste zoek resultaten al raak.

Voor biljetten die ik in het buitenland heb ontvangen gebruik ik google ofzo. Typ gewoon de plaatsnaam en eventueel 'contact' of 'address' erbij. En het is vaak bij een van de eerste zoek resultaten al raak.

lennartb wrote:Nou weet ik dat het ergens in een winkelstraat in het centrum van rotterdam is opgenomen van rotterdam heb ik postcodes tussen de 3000 en 6000 kunnen vinden de meeste bij de 3000 luister het heel nauw?
Postcodes 6000 horen bij Weert (Limburg)
3000 hoort bij Rotterdam, misschien kan je via google ook wel naar Rotterdam en de naam van de bank zoeken. Geheid dat je dan ook het adres met postcode kan zien

oow maar ik denk bij een winkel wacht ik wet al eehmm specsavers zoon brillenwinkel, geloof 'k.Fons wrote:lennartb wrote:Nou weet ik dat het ergens in een winkelstraat in het centrum van rotterdam is opgenomen van rotterdam heb ik postcodes tussen de 3000 en 6000 kunnen vinden de meeste bij de 3000 luister het heel nauw?
Postcodes 6000 horen bij Weert (Limburg)
3000 hoort bij Rotterdam, misschien kan je via google ook wel naar Rotterdam en de naam van de bank zoeken. Geheid dat je dan ook het adres met postcode kan zien
dan verander ik het wel evenWestinghouse wrote:Postcode 3015 EL bestaat niet.

gewijzigt: http://eurobilltracker.eu/index.php?com ... d=13993515